zeldzame vieze paddenstoelen?

Gestart door mamarita, september 19, 2012, 19:45:13 PM

Vorige topic - Volgende topic

mamarita

Ik heb een jaar geleden paddenstoelen gezien waarvan ik eerst dacht dat het poep was, toen dacht ik dat het een hoop verrotte bladeren waren en bij nadere inspectie bleek het om paddenstoelen te gaan. Ik heb ze op de foto gezet om later op internet op te zoeken.
Ik vond niets wat er po leek maar ja, ik heb er verder geen verstand van dus wachtte ik af wanneer ze er weer zouden groeien.
Ik heb ze niet weer gezien dus nu denk ik dat het zeldzame paddenstoelen waren.
Hierbij de foto's.
Heb ik iets zeldzaams gezien?
Ik hoop dat iemand dat mij kan vertellen  :blink:

ratje

waren ze niet aan het rotten? op de bovenste foto denk ik schimmelvorming te zien.

Dieter

Citaat van: mamarita op september 19, 2012, 19:45:13 PM
Ik heb een jaar geleden paddenstoelen gezien waarvan ik eerst dacht dat het poep was, toen dacht ik dat het een hoop verrotte bladeren waren en bij nadere inspectie bleek het om paddenstoelen te gaan. Ik heb ze op de foto gezet om later op internet op te zoeken.
Ik vond niets wat er po leek maar ja, ik heb er verder geen verstand van dus wachtte ik af wanneer ze er weer zouden groeien.
Ik heb ze niet weer gezien dus nu denk ik dat het zeldzame paddenstoelen waren.
Hierbij de foto's.
Heb ik iets zeldzaams gezien?
Ik hoop dat iemand dat mij kan vertellen  :blink:

Zo'n vreemde redenering, omdat iets niet terugkomt is het zeldzaam?  :rolleye:
Lijkt trouwens op Otidea.
Evolution is like modifying a machine while it's running. (Karel Liem)
FUNGI are FUN!
KVMV

mamarita

Jeetje, wat is iedereen hier toch snel met de antwoorden  :lol: