Ondersteuning van browsers

Gestart door Dylan, maart 13, 2007, 10:55:41 AM

Vorige topic - Volgende topic

Bas vd Burg

Geen idee waar ik mijn vraag/klacht kwijt kan, dus dan maar hier

De laatste tijd merk ik dat ik waarneming.nl heel moeilijk kan openen. Ik gebruik IE 7.0. Andere websites (oa dutchbirding, birdclubkatwijk, trektellen, lauwersmeer.com) gaan wel gemakkelijker.

Ook het invoeren van waarnemingen hapert erg vaak. Ik druk op "opslaan" waarna vervolgens "het" blijft hangen. Ik krijg geen melding dat waarneming is opgeslagen. Als ik daarna, na lang wachten, mijn waarnemingen open, dan staat de waarneming er wel gewoon bij. Dit is dodelijk vermoeiend als je 20 waarnemingen wilt invoeren oid dat kan ik je wel vertellen.

Ik vraag me af of dit probleem mogelijk ligt aan de server van waarneming.nl of toch aan mijn internetverbinding? Dat laatste betwijfel ik omdat andere sites gemakkelijker benaderbaar zijn
groetjes,

Bas vd Burg
Katwijk ZH



mijn kattukse jaarlijst 2012

Anne Hueber †

Citeer

De laatste tijd merk ik dat ik waarneming.nl heel moeilijk kan openen. Ik gebruik IE 7.0.

Ook het invoeren van waarnemingen hapert erg vaak. Ik druk op "opslaan" waarna vervolgens "het" blijft hangen. Ik krijg geen melding dat waarneming is opgeslagen. Als ik daarna, na lang wachten, mijn waarnemingen open, dan staat de waarneming er wel gewoon bij. Dit is dodelijk vermoeiend als je 20 waarnemingen wilt invoeren oid dat kan ik je wel vertellen.
Hier heb ik de laatste paar dagen bij het invoeren van waarnemingen ook last van. Hij slaat niet op, dan voer ik 'm nog maar een keer in en dan staat ie er ineens 2 keer in.

hiskodevries

tussen 21.00-22.30 is het topdrukte
advies: voer voor of na die tijd in.
Was getekend Hisko de Vries.

Wil je een fotovraag stellen op het forum lees dan dit eerst https://forum.waarneming.nl/smf/index.php?topic=452369.0