Hoofdmenu

Verkiezingen

Gestart door Bart van Hoogstraten, september 07, 2012, 12:48:31 PM

Vorige topic - Volgende topic

Bart van Hoogstraten

Vriendelijke groet! Bart van Hoogstraten

De toekomst van Waarneming is onzeker. Draag bij aan het voortbestaan en betaal gewoon jaarlijks € 25,- abonnementskosten!
https://waarneming.nl/donate/

Antonie Blom

Dat was een geweldige besteding van mijn lunchpauze, ik he helemaal dubbel gelegen van het lachen  :duim: :duim: :duim: :duim:
Met vriendelijke groeten, Antonie Blom

Op https://sandra-antonie.smugmug.com/ is een selectie van mijn foto's te vinden.

augustvansteensel

zou die roofvogel in het logo van de pvv te determineren zijn :huh: ;D
August van Steensel



www.jnm.nl   !!!

beetlestitch

jawel een slechte valk. groeten toon
Toon Keukelaar

augustvansteensel

August van Steensel



www.jnm.nl   !!!

Bart van Hoogstraten

Citaat van: beetlestitch op september 07, 2012, 16:40:07 PM
jawel een slechte valk. groeten toon

Nee hoor; determinatiefout -> 't is een k*dtmeeuw!  ;D
Vriendelijke groet! Bart van Hoogstraten

De toekomst van Waarneming is onzeker. Draag bij aan het voortbestaan en betaal gewoon jaarlijks € 25,- abonnementskosten!
https://waarneming.nl/donate/

augustvansteensel

Citaat van: Bart van Hoogstraten op september 07, 2012, 18:18:16 PM
Citaat van: beetlestitch op september 07, 2012, 16:40:07 PM
jawel een slechte valk. groeten toon

Nee hoor; determinatiefout -> 't is een k*dtmeeuw!  ;D
hmm, wat heeft een meeuw met vrijheud te maken... :huh: :rolleyes:
August van Steensel



www.jnm.nl   !!!

Bart van Hoogstraten

Citaat van: augustvansteensel op september 07, 2012, 19:02:51 PM
Citaat van: Bart van Hoogstraten op september 07, 2012, 18:18:16 PM
Citaat van: beetlestitch op september 07, 2012, 16:40:07 PM
jawel een slechte valk. groeten toon

Nee hoor; determinatiefout -> 't is een k*dtmeeuw!  ;D
hmm, wat heeft een meeuw met vrijheud te maken... :huh: :rolleyes:

Net zoveul als de PVV -> perfect logo...
Vriendelijke groet! Bart van Hoogstraten

De toekomst van Waarneming is onzeker. Draag bij aan het voortbestaan en betaal gewoon jaarlijks € 25,- abonnementskosten!
https://waarneming.nl/donate/

KorHaan

Dat logo is toch duidelijk?

Een kruising tussen een meeuw en een Grijze Roodstaart, dus een naprater die overal schijt aan heeft. En die pikken ook nog onze banen in. De grens over met die buitenlandse vogelbastaards!


Overigens ben ik van mening dat Wassenaar en Blaricum verwoest dienen te worden.
(Vrij naar Cato de oudere, censor te Rome : "Ceterum censeo Carthaginem esse delendam".)  ;D


Vriendelijke groet,


Ronald Sinoo

Norman

Kiezen kan nog eenvoudiger hoor:



KorHaan

 ;D   ;D    ;D


Zo zie je maar, polletiek is heul nie moeiluk...


Houdoe,


Ronald Sinoo

augustvansteensel

Citaat van: KorHaan op september 07, 2012, 19:48:34 PM
Dat logo is toch duidelijk?

Een kruising tussen een meeuw en een Grijze Roodstaart, dus een naprater die overal schijt aan heeft. En die pikken ook nog onze banen in. De grens over met die buitenlandse vogelbastaards!


Overigens ben ik van mening dat Wassenaar en Blaricum verwoest dienen te worden.
(Vrij naar Cato de oudere, censor te Rome : "Ceterum censeo Carthaginem esse delendam".)  ;D
ah, ik zie het: de meeuw heeft een rode staart!
Citaat van: Norman op september 07, 2012, 20:36:27 PM
Kiezen kan nog eenvoudiger hoor:





Vriendelijke groet,


Ronald Sinoo
Citaat van: Norman op september 07, 2012, 20:36:27 PM
Kiezen kan nog eenvoudiger hoor:



Haha! ;D
August van Steensel



www.jnm.nl   !!!

SlechtValk

Iets serieuzer maar deze hoort hier volgens mij ook wel thuis http://www.dierencoalitie.nl/

mijn.spatiebalk.doet.het.momenteel.ff.niet.dus.vandaar.maar.even.zo...
Met Vriendelijke Groeten,
SlechtValk (a.k.a. Stefan)


Na de paartijd gaan de vogels trekken.

Bart van Hoogstraten

Ik worgek van al die kieswijzers. Weer eentje erbij: http://www.kieskompas.nl/
(Volgens mij kan er inmiddels een kieskieswijzer gemaakt worden om erachter te komen welke kieswijzer het meest geschikt is voor je  :P ).
Vriendelijke groet! Bart van Hoogstraten

De toekomst van Waarneming is onzeker. Draag bij aan het voortbestaan en betaal gewoon jaarlijks € 25,- abonnementskosten!
https://waarneming.nl/donate/

augustvansteensel

Citaat van: SlechtValk op september 08, 2012, 00:21:54 AM
Iets serieuzer maar deze hoort hier volgens mij ook wel thuis http://www.dierencoalitie.nl/

mijn.spatiebalk.doet.het.momenteel.ff.niet.dus.vandaar.maar.even.zo...
Citaat van: Bart van Hoogstraten op september 08, 2012, 11:21:42 AM
Ik worgek van al die kieswijzers. Weer eentje erbij: http://www.kieskompas.nl/
(Volgens mij kan er inmiddels een kieskieswijzer gemaakt worden om erachter te komen welke kieswijzer het meest geschikt is voor je  :P ).
Pfff, dankzij jullie kan ik er weeer twee gaan invullen... ;)
August van Steensel



www.jnm.nl   !!!

Bart van Hoogstraten

Een luchtig maar wat mij betreft waar woord van Menno...
Vriendelijke groet! Bart van Hoogstraten

De toekomst van Waarneming is onzeker. Draag bij aan het voortbestaan en betaal gewoon jaarlijks € 25,- abonnementskosten!
https://waarneming.nl/donate/

SlechtValk

#16
Citaat van: augustvansteensel op september 08, 2012, 12:22:27 PM
Pfff, dankzij jullie kan ik er weeer twee gaan invullen... ;)

Nou speciaal voor jou dan nog ééntje :P deze lijkt erg op die eerdere die ik postte maar is toch weer anders :P
Met Vriendelijke Groeten,
SlechtValk (a.k.a. Stefan)


Na de paartijd gaan de vogels trekken.

augustvansteensel

Citaat van: Bart van Hoogstraten op september 08, 2012, 12:31:54 PM
Een luchtig maar wat mij betreft waar woord van Menno...
he, hij kruist de pvv niet aan!
dus die parij kan met niemand samenwerken! (volgens menno...)
Citaat van: SlechtValk op september 08, 2012, 14:19:56 PM
Citaat van: augustvansteensel op september 08, 2012, 12:22:27 PM
Pfff, dankzij jullie kan ik er weeer twee gaan invullen... ;)

Nou speciaal voor jou dan nog ééntje :P deze lijkt erg op die eerdere die ik postte maar is toch weer anders :P
ik zie er geen :'(,
August van Steensel



www.jnm.nl   !!!

SlechtValk

Met Vriendelijke Groeten,
SlechtValk (a.k.a. Stefan)


Na de paartijd gaan de vogels trekken.

KorHaan

Citaat van: SlechtValk op september 08, 2012, 21:31:43 PM
Citaat van: augustvansteensel op september 08, 2012, 18:20:46 PM
ik zie er geen :'( ,

Fixed... voor de duidelijkheid: http://www.groenekieswijzer.nl/


Bij deze kieswijzer heb ik het eens precies andersom gedaan, en me als een enorme natuurbarbaar opgesteld. Dus als ik iets "mee eens " vond, drukte ik "oneens", en vice versa. Weer eens wat anders  ;D

Wie eindigde er bovenaan in mijn natuurhorkerij en is dus de schrik van de natuur?

Difterie-Polio-Kinkhoest, oftewel de DPK van Hero Brinkman, ex aequo met de VVD!
;D ;D ;D ;D ;D


Vriendelijke groet,


Ronald Sinoo

SlechtValk

Citaat van: KorHaan op september 09, 2012, 02:02:06 AM
Difterie-Polio-Kinkhoest, oftewel de DPK van Hero Brinkman, ex aequo met de VVD!
;D ;D ;D ;D ;D 

Geeft wel mooi aan waar je dus vooral NIET moet zijn als je om de natuur geeft...
Met Vriendelijke Groeten,
SlechtValk (a.k.a. Stefan)


Na de paartijd gaan de vogels trekken.

huysse

groet,
Marijke

Bart van Hoogstraten

Toch zit ik met het huidige systeem in mijn maag. Als je dit bericht mag geloven komen de PvdA-ers dadelijk weer behoorlijk bedrogen uit. Waarom veranderen we het niet in een systeem (zoals betoogt door Menno in een post van me hierboven) waarbij je op een coalitie kunt stemmen (want er komt bij elke verkiezing altijd weer een coalitie uit die mij totaal niet zint...).
Vriendelijke groet! Bart van Hoogstraten

De toekomst van Waarneming is onzeker. Draag bij aan het voortbestaan en betaal gewoon jaarlijks € 25,- abonnementskosten!
https://waarneming.nl/donate/

ArjanH

Het zal voor het eerst zijn want normaal gesproken ben ik behoorlijk principieel, maar ik sluit niet uit dat ik deze keer een tactische stem uitbreng.

augustvansteensel

en vandaag is dan de grote dag.
Op wie stemmen jullie?
August van Steensel



www.jnm.nl   !!!

hiskodevries

dat is toch geheim, maar in mijn geval groen
Was getekend Hisko de Vries.

Wil je een fotovraag stellen op het forum lees dan dit eerst https://forum.waarneming.nl/smf/index.php?topic=452369.0

Rikstar

 :duim:   hopelijk links een keer aan de winnende hand. we gaan het zien. zit vannavond weer gekluisterd voor de buis...... uuhhhh pc.

Citaat van: ArjanH op september 10, 2012, 22:25:05 PM
Het zal voor het eerst zijn want normaal gesproken ben ik behoorlijk principieel, maar ik sluit niet uit dat ik deze keer een tactische stem uitbreng.
met vriendelijke groeten,
Rik v/d Starre

augustvansteensel

Citaat van: Rikstar op september 12, 2012, 17:47:43 PM
:duim:   hopelijk links een keer aan de winnende hand. we gaan het zien. zit vannavond weer gekluisterd voor de buis...... uuhhhh pc.

Citaat van: ArjanH op september 10, 2012, 22:25:05 PM
Het zal voor het eerst zijn want normaal gesproken ben ik behoorlijk principieel, maar ik sluit niet uit dat ik deze keer een tactische stem uitbreng.
:duim: ikzelf sp
( net even naar het stemhuis gerend)
August van Steensel



www.jnm.nl   !!!

KorHaan

#28
Het zal geen geheim zijn, dat ik de SP een warm hart toedraag, dus ik kan gewoon zeggen dat ik op de SP gestemd heb. Niet op Emile Roemer, maar op de nummer 4 op de SP-lijst, Harry van Bommel. Die zag ik van de week in een studiodebat met Wouter Koolmees van D66, over de economie en Europa, en Van Bommel was inhoudelijk zeer scherp en deskundig. Reden voor mij om Ome Emile even te passeren, hoewel hij goed verwoordt waar de SP voor staat. Maar ja, die zwakzinnige tv-optredens van al die lijsttrekkers bezorgen me kromme tenen, dus ik houd me liever bezig met de inhoud. Dat moet Emile ook doen, ik ben dat gegein onderhand wel zat.


Vriendelijke groet,


Ronald Sinoo



PS : een fractie van een seconde heb ik overwogen om strategisch te stemmen, om de PvdA van Samsom de grootste te maken, maar ik denk dat ik dan later nachtmerries zou krijgen en eeuwige spijt, als Rutte en Samsom tóch zouden besluiten tot een Paars III.

Ook veelbetekenend:

Voor mij stond in het stembureau een oud mannetje, dat netjes zijn ***SPAM*** overhandigde aan de stemcommissie, samen met zijn eigen stempas, maar toen hij van iemand anders bij machtiging een stem uit wou brengen, bleek hij niet te begrijpen dat je van die persoon óók een identiteitsbevestiging mee moest brengen; dat was hem niet aan zijn verstand te peuteren door de vriendelijke dame achter de balie. Hoofdschuddend zagen we de oude baas vertrekken, om alsnog de vereiste identiteitsbevestiging van de persoon die machtiging had gegeven, te gaan halen. "Hij begreep het echt niet", verzuchtte de dame van de stemcommissie. "Nee", zei ik. Vervolgens bracht ik mijn ENE kostbare stem uit, in de wetenschap dat die zou verdampen in het grote geheel van de monumentale domheid van Onze Democratie. Op naar de de volgende verkiezingen, over 4 jaar.



augustvansteensel

Citaat van: KorHaan op september 12, 2012, 18:01:10 PM
Het zal geen geheim zijn, dat ik de SP een warm hart toedraag, dus ik kan gewoon zeggen dat ik op de SP gestemd heb. Niet op Emile Roemer, maar op de nummer 4 op de SP-lijst, Harry van Bommel. Die zag ik van de week in een studiodebat met Wouter Koolmees van D66, over de economie en Europa, en Van Bommel was inhoudelijk zeer scherp en deskundig. Reden voor mij om Ome Emile even te passeren, hoewel hij goed verwoordt waar de SP voor staat. Maar ja, die zwakzinnige tv-optredens van al die lijsttrekkers bezorgen me kromme tenen, dus ik houd me liever bezig met de inhoud. Dat moet Emile ook doen, ik ben dat gegein onderhand wel zat.


Vriendelijke groet,


Ronald Sinoo



PS : een fractie van een seconde heb ik overwogen om strategisch te stemmen, om de PvdA van Samsom de grootste te maken, maar ik denk dat ik dan later nachtmerries zou krijgen en eeuwige spijt, als Rutte en Samsom tóch zouden besluiten tot een Paars III.

Ook veelbetekenend:

Voor mij stond in het stembureau een oud mannetje, dat netjes zijn ***SPAM*** overhandigde aan de stemcommissie, samen met zijn eigen stempas, maar toen hij van iemand anders bij machtiging een stem uit wou brengen, bleek hij niet te begrijpen dat je van die persoon óók een identiteitsbevestiging mee moest brengen; dat was hem niet aan zijn verstand te peuteren door de vriendelijke dame achter de balie. Hoofdschuddend zagen we de oude baas vertrekken, om alsnog de vereiste identiteitsbevestiging van de persoon die machtiging had gegeven, te gaan halen. "Hij begreep het echt niet", verzuchtte de dame van de stemcommissie. "Nee", zei ik. Vervolgens bracht ik mijn ENE kostbare stem uit, in de wetenschap dat die zou verdampen in het grote geheel van de monumentale domheid van Onze Democratie. Op naar de de volgende verkiezingen, over 4 jaar.
:duim:gelijk heb je: ( wouter KOOLMEES vind ik eigenlijk best grappig, je zal zo maar heten! ;D)
arme oude man, heeft hij wel voor zichzelf gestemd?
August van Steensel



www.jnm.nl   !!!