Paddenstoelenexcursie 2012

Gestart door xenion, september 03, 2012, 22:22:13 PM

Vorige topic - Volgende topic

xenion

Ook dit jaar komt er natuurlijk weer een paddenstoelenexcursie!

Wanneer? Zondag 23 30 september om 11 uur.
Waar? Kwintelooyen (Kwintelooijen) bij Veenendaal. We verzamelen op de parkeerplaats zoals hier aangegeven.

Als je zin hebt om mee te gaan kun je je opgeven in dit topic.
Mocht je met het openbaar vervoer (willen) komen meld dit dan even in dit topic, dan kan dat hopelijk geregeld worden.

Bij erg slecht weer kunnen we besluiten om de excursie te verplaatsen, dit zal gemeld worden in dit topic, hou dit topic dus even in de gaten!

Hopelijk tot dan

p.s. De admins regelen de excursie, we gaan er vanuit dat jullie voor gunstig weer en leuke vondsten zorgen! ;)
Groeten,
Martin

Han Endt


Dieter

Evolution is like modifying a machine while it's running. (Karel Liem)
FUNGI are FUN!
KVMV

tjerk

Helaas. Alweer op de verjaardag van één van mijn kleinkinderen! Dus kan ik niet komen. Jammer!
Tjerk

Gulistan

Groeten van Christiane

Antonie Blom

Het is vorig jaar erg goed bevallen, ik kom ook graag.
Met vriendelijke groeten, Antonie Blom

Op https://sandra-antonie.smugmug.com/ is een selectie van mijn foto's te vinden.

ratje

Als ik oppas heb voor de hond kom ik ook. Mogen de weergoden nog wel even wat laten vallen. >:(

WijnandvB

Goed plan. Ik ga graag mee.
Wijnand van Buuren.

Aafke

Hè jammer, ben nog op vakantie (terugweg) !
Volgende keer beter.

Groet, Aafke
Groeten, Aafke

N.VERKAIK-DE HAAN

Jammer!

Helaas ben ik bezet.

Veel plezier en de groetjes,
Nina

grietaf

Kun je ook een adres geven voor die parkeerplaats?
Mocht ik het zien zitten om te komen dan heb ik dat nodig voor mijn TomTom.
Grieta.

xenion

Met het adres Oude Veensegrindweg 55, Rhenen kom je bij een huis uit wat er vlak bij ligt.
Groeten,
Martin

andre.schulten

ik ben d'r graag bij (kleine clausule:alsdeverbouwingsperikelenvoldoendeachterderugzijn..); even geen vliegen aan m'n hoofd  ;)
groet,andré

andre.schulten

zojuist telefonische melding binnengekregen:
Bart & Liesbeth van Hoogstraten zijn ook van de partij.

grietaf

Citaat van: xenion op september 04, 2012, 21:09:13 PM
Met het adres Oude Veensegrindweg 55, Rhenen kom je bij een huis uit wat er vlak bij ligt.
Dank je wel Martin. Ik weet nog niet of ik kom, de zaterdag er voor is waarschijnlijk redelijk slopend.
Grieta.

andre.schulten

m'n IVN-natuur-buurvrouw Mary wil ook graag mee.

Gulistan

Groeten van Christiane

Violet (en Remco)

Hoi Martin,

Lijkt ons leuk om ook dit jaar weer mee te gaan. Voor ons weer eens wat anders dan vlinders, en vorig jaar is de excursie ons goed bevallen!
Groetjes,
(Remco en) Violet

www.vlinderseemland.nl

xenion

Wie zou wel/niet kunnen als de excursie een week verzet zou worden, naar de 30e?
Ik ben namelijk plotseling verhinderd en daarom willen we kijken of verplaatsen een optie is of niet.
Groeten,
Martin

Antonie Blom

De 30e heb ik al een afspraak, maar ik lig er niet wakker van als de excursie naar de 30e gezet wordt (het is leuk om mee te gaan, maar als het voor jou beter uitkomt moet je hem gewoon omzetten).
Met vriendelijke groeten, Antonie Blom

Op https://sandra-antonie.smugmug.com/ is een selectie van mijn foto's te vinden.

Arno van Stipdonk

Is het voor de rest een probleem als de excursie verzet wordt naar de 30e?
Martin wilde eigenlijk de excursie gewoon op de 23e door laten gaan maar op mijn aandringen polsen we nu of het ook een week later kan.

Bart van Hoogstraten

In mijn agenda staat er niets op die datum maar ik moet even overleggen met mijn betere helft zodra ze thuis is. Ik laat het later op de avond weten.
Vriendelijke groet! Bart van Hoogstraten

De toekomst van Waarneming is onzeker. Draag bij aan het voortbestaan en betaal gewoon jaarlijks € 25,- abonnementskosten!
https://waarneming.nl/donate/

loest

 

Ik had me niet aangemeld omdat de 23ste me niet goed uit kwam, maar ik ga graag mee op de 30ste.
Groet, Loes

Violet (en Remco)

30ste is voor ons ook geen probleem.
Groetjes,
(Remco en) Violet

www.vlinderseemland.nl

ratje

Ik had niet gezien dat de datum gewijzigd is, maar de 30e is geen probleem.

andre.schulten

helaaspindakaas, ik moet op de 30e afhaken; andere verplichtingen.

Bart van Hoogstraten

Hoi Martin,

30-ste is voor ons ook geen probleem.

Groet,
Bart en Liesbeth
Vriendelijke groet! Bart van Hoogstraten

De toekomst van Waarneming is onzeker. Draag bij aan het voortbestaan en betaal gewoon jaarlijks € 25,- abonnementskosten!
https://waarneming.nl/donate/

WijnandvB

Dag mensen.

Het is voor mij geen probleem als de excursie verzet wordt naar 30-09.
Dan kan ik ook.

Groet, Wijnand.

Dieter

Even off topic. Zitten er hier toevallig NMV - leden die momenteel op excursie zijn in Dourbes? Zoja, wat is de toestand daar nu?
Evolution is like modifying a machine while it's running. (Karel Liem)
FUNGI are FUN!
KVMV

xenion

Aangezien het voor de meesten geen probleem is om de excursie te verzetten gaan we dat dus doen. Sorry voor degenen die niet kunnen. De nieuwe datum wordt zondag 30 september.
Kan iedereen zich nogmaals aanmelden zodat we weten wie er komt?
Groeten,
Martin