Eigen berichten terugzoeken

Gestart door vosje50, augustus 25, 2012, 12:02:57 PM

Vorige topic - Volgende topic

vosje50

Hallo,

Even een vraagje. Is het mogelijk (op een snelle manier) je eigen topics terug te vinden?
Het komt wel eens voor, dat ik een topic terug wil zoeken, die ik in het verleden geplaatst heb.
Maar om dan tientallen bladzijden door te nemen om die op te zoeken, is wel een tijdrovende klus ;)

m.vr.gr,
Janny

Botervlieg

Hallo Janny,

Wat je kunt doen is als je een waarneming hier op het forum hebt geplaatst,
de link uit de balk bovenin even kopieren. (Dus de link naar het topic).

Dan terug naar je betreffende waarneming gaan. En rechts in het menu "Externe link toevoegen".
Daar plak je dan de link van het topic.

Op die manier kun je gewoon je eigen waarneming terugzoeken en heb je het topic er altijd bij.

Andere mogelijkheid is op het forum rechts bovenin bij de zoekbalk op het vergrootglas klikken.
Daar kun je dan onderwerp invullen en wie het bericht heeft geschreven (jij).
En dan zoeken in het forum.

Groetjes, Marleen

vosje50

Hallo Marleen,

Bedankt voor je reactie. De manier van het vergrootglas is helemaal perfect!
Zo is er van alles snel terug te vinden.

Bij de eerste mogelijkheid bedoel je, dat je de waarneming dan al ingevoerd hebt en daar die externe link dan bij zet?
Maar dan moet je dus weten om welke waarneming op welke datum het ging. En dat weet ik dan juist niet meer ;)

Groeten.
Janny

HPM

Citaat van: vosje50 op augustus 25, 2012, 12:02:57 PM
Hallo,

Even een vraagje. Is het mogelijk (op een snelle manier) je eigen topics terug te vinden?
Het komt wel eens voor, dat ik een topic terug wil zoeken, die ik in het verleden geplaatst heb.
Maar om dan tientallen bladzijden door te nemen om die op te zoeken, is wel een tijdrovende klus ;)

m.vr.gr,
Janny

Je hebt nog niet zoveel berichten en nog minder topics dus de snelste manier is door bovenin het scherm te klikken op 'PROFIEL' en daarna links op 'Toon bijdragen'. Je krijgt dan je berichten te zien maar je kan ook alleen je eigen topics zien of je bijlagen.
Herman van der Meer

vosje50

Aha, ook een manier! Maar inderdaad, dan moet ik niet teveel topics gaan plaatsen, anders wordt het nog een ware zoektocht ;)
In ieder geval bedankt voor je bijdrage!

Groeten,
Janny

jvogels

Citaat van: vosje50 op augustus 25, 2012, 14:45:12 PM
Aha, ook een manier! Maar inderdaad, dan moet ik niet teveel topics gaan plaatsen, anders wordt het nog een ware zoektocht ;)
In ieder geval bedankt voor je bijdrage!

Groeten,
Janny

crtl+f gebruiken in je webbrowser, nooit gaan zitten scrollen.

HPM

Citaat van: jvogels op augustus 25, 2012, 16:15:48 PM
Citaat van: vosje50 op augustus 25, 2012, 14:45:12 PM
Aha, ook een manier! Maar inderdaad, dan moet ik niet teveel topics gaan plaatsen, anders wordt het nog een ware zoektocht ;)
In ieder geval bedankt voor je bijdrage!

Groeten,
Janny

crtl+f gebruiken in je webbrowser, nooit gaan zitten scrollen.

Scrollen zal het probleem niet zo zijn denk ik. Bladeren is meer werk en daar helpt CTRL-F niet bij.
Herman van der Meer