zweefvliegen fotogids - update

Gestart door andre.schulten, augustus 21, 2012, 21:05:51 PM

Vorige topic - Volgende topic

andre.schulten

Zó... De eerste update van de (nog steeds onvoltooide) zweefvliegengids is onderweg.
Dus geachte dames en heren, let op uw postvak in; hij komt er aan.
Momenteel 74 pagina's groot.
Ben benieuwd naar jullie reacties.
groet,André

harry60

M.Vr.Gr. Harry de Koning

thijsdegraaf

Hallo André.
74 pagina's lijkt er op. Wil je hem ook naar mij sturen?
tjdegraaf@gmail.com.

javanerkelens

Compliment, zit heel wat uurtjes werk in.
Zullen vast veel mensen veel plezier aan beleven.
Groet,
Joke (van Erkelens)

andre.schulten

Citaat van: thijsdegraaf op augustus 21, 2012, 21:18:00 PM
Hallo André.
74 pagina's lijkt er op. Wil je hem ook naar mij sturen?
tjdegraaf@gmail.com.

is onderweg..(als je hem niet al hebt ;))

andre.schulten

oja..(stomstom) voor wie zich nog niet had aangemeld: het is een pdf-bestand dat je helemaal voor niks kunt ontvangen (een promotieprojectje uit liefhebberij, zeg maar); even je mailadres in de pm en dan stuur ik 'm op.

Bart van Hoogstraten

Far out André -> puik stukkie werk zeg! Ik sla hem voorlopig op maar wacht met de printversie totdat je een update hebt in de buurt van de voltooiing. Ik heb je download-link ook aan Frank gestuurd, die vindt dat kostelijk snoepgoed!  :duim:
Vriendelijke groet! Bart van Hoogstraten

De toekomst van Waarneming is onzeker. Draag bij aan het voortbestaan en betaal gewoon jaarlijks € 25,- abonnementskosten!
https://waarneming.nl/donate/

jarou

zeer geïnteresseerd in de " foto - zweefvliegengids"
mijn mailadres: j.rouwenhorst@staatsbosbeheer.nl
alvast dank! groet, Jaap

blaauw7

Heb nog geen link van je ontvangen Andre!
Groeten,
Dick Belgers

andre.schulten

#9
Dick,

ik heb het via wetransfer.com verstuurd, misschien zit dat in je ongewenstepostbus??
anders nog even je mailadres in de pm, svp.

groet,André

..ow,oeps, ontdekt dat enkele mailadressen niet op m'n ''waslijst'' terecht gekomen waren -administratieve hinkstapsprong..excuus.

blaauw7

Aangekregen. Bedankt! Ga het vanavond bekijken.
Groeten,
Dick Belgers

Certhia

Heb ooit een eerdere versie ontvangen maar nog niet de update. Dus kom maar op! :)


certhia@yahoo.com


Groet


Marc

Certhia


Roel Schwartz

Graag zou ik ook een exemplaar willen ontvangen. Lijkt mij zeer leerzaam en moet een hele klus geweest zijn :duim:

roelschwartz@gmail.com
M.v.g.,

Roel Schwartz.

Mark Broeckaert

#14
Hoi André,

Heb je pdf ontvangen, ziet er prachtig uit. Vanavond ga ik er eens op mijn gemak naar kijken.
Veel dank !
Met vriendelijke groet, Mark

thijsdegraaf

Hoi André,
Ik heb niets ontvangen. M'n Spam is leeggemaakt, maar ik dacht, dat ik hem daar ook niet gezien heb. Ik zie achter "com" een punt staan bij mijn vorige email: tjdegraaf@gmail.com  Misschien dat er daardoor iets is foutgegaan.  ???

Roel Schwartz

Hoi André,

Heb je pdf ontvangen, het document ziet er fantastisch uit. :duim: Enorme klus. Een heel leerzaam document. Ik zal het ook onder de geïnteresseerden verspreiden binnen onze werkgroep.

Groetjes Roel. :blink:
M.v.g.,

Roel Schwartz.

andre.schulten

Citaat van: r.schwartz2 op augustus 22, 2012, 11:14:14 AM
Hoi André,

Heb je pdf ontvangen, het document ziet er fantastisch uit. :duim: Enorme klus. Een heel leerzaam document. Ik zal het ook onder de geïnteresseerden verspreiden binnen onze werkgroep.

Groetjes Roel. :blink:

:duim:

thijsdegraaf

Ik heb hem ook binnen.
Ziet er heel goed uit.  :duim:

blaauw7

Mijn complimenten Andre! Met deze gids hebben we voor het op naam brengen van zweefvliegen het waarnemingen forum niet meer nodig. Werkloze zweefvlieg admins..... :angel:
Groeten,
Dick Belgers

Bas de Maat

Zou hem graag ontvangen.

bas.demaat(AT)gmail.com   (AT) vervangen door @ ivm spam

Bij voorbaat dank
--
Met Vriendelijke Groet,

Bas de Maat

sjonnoh

Wauw, altijd handig zo iets, helemaal gaaf dat je zoiets heb willen maken André!


Zou het ook graag willen hebben naar het volgende email adres: sjonnoh@hotmail.com
met de groeten van de zeeuwse vogels en insecten,
Johnny Rommens

Mijn fotos
Mijn observado fotos


~het zit hem niet alleen in de kwaliteit, maar ook op hoe het diertje erop staat~

a1000

 
Hoi Andre,

Zou je mij die update ook kunnen opsturen, naar taranta@hotmail.nl.

Alvast bedankt

Gegroet Henry

andre.schulten

Citaat van: a1000 op augustus 22, 2012, 21:15:52 PM

Hoi Andre,

Zou je mij die update ook kunnen opsturen, naar taranta@hotmail.nl.

Alvast bedankt

Gegroet Henry

Henry, kijk nog even je mailboxen na; je stond al in mijn verzendlijst.
moet het niet zijn hotmail.com??

andre.schulten

Citaat van: blaauw7 op augustus 22, 2012, 19:49:01 PM
Mijn complimenten Andre! Met deze gids hebben we voor het op naam brengen van zweefvliegen het waarnemingen forum niet meer nodig. Werkloze zweefvlieg admins..... :angel:

oh..uhhh..wat heb ik nou weer op m'n geweten... ;D

Michiel en Milka

Net de gids ontvangen. Ziet er prachtig uit! :duim:
Groet, Michiel

a1000

Hoi Andre,

Ik heb hem inderdaad al binnen.
Het ziet er zeer verzorgd uit. Een hele aanwinst.

Gegroet Henry

harry60

Ik ga hem volgende week binnenhalen ben nu nog op vakantie en heb de gids liever op mijn eigen pc staan :)

Nu heb ik nog een andere vraag als deze fotogids klaar is, dan zou ik deze gids graag laten afdrukken als fotoboek.
Ik heb al eens gekeken of dat kan er zijn sites waar je pdf als boek kan afdrukken maar daar worden allerlei afmetingen e.d gevraagd van de pdf waar ik niet veel van weet.

Weet er iemand een makkelijke manier om dit in elkaar te zetten  en waar ze dat doen ?

BVD

ik kijk uit naar volgende week dat ik ook even deze update kan bekijken, ik lees alleen maar positieve reacties dus
zal wel goed komen.
M.Vr.Gr. Harry de Koning

andre.schulten

Citaat van: harry60 op augustus 22, 2012, 22:31:23 PM
Ik ga hem volgende week binnenhalen

Nu heb ik nog een andere vraag als deze fotogids klaar is, dan zou ik deze gids graag laten afdrukken als fotoboek.
Ik heb al eens gekeken of dat kan er zijn sites waar je pdf als boek kan afdrukken maar daar worden allerlei afmetingen e.d gevraagd van de pdf waar ik niet veel van weet.

Weet er iemand een makkelijke manier om dit in elkaar te zetten  en waar ze dat doen ?

Harry (en anderen),
wetransfer heeft een houdbaarheid van twee weken -effe handig om in de gaten te houden. Is de datum voorbij kun je natuurlijk altijd nog een berichtje sturen (maar liever niet..)
Op mijn werk -ggz-instelling- is een repro-afdeling die tegen zeer redelijke prijs ook kleurenwerk verzorgt (oa ook van de regionale vogelwerkgroep); tegen de tijd dat ik m'n werkstukje klaar heb zal ik daar eens informeren wat de print-vouw-snij-bind-kosten zijn.

groet,André

harry60

Ik heb hem gedownload op USB stick dus voor het geval dat ik te laat ben, ziet er inderdaad prachtig uit Andre.

Hartelijk dank voor deze info over het afdrukken we wachten rustig af naar het eindresultaat;
M.Vr.Gr. Harry de Koning