Maandopdracht foto augustus: "Roofvogels"

Gestart door Robertmeer, augustus 07, 2012, 15:42:49 PM

Vorige topic - Volgende topic

Robertmeer

Opdracht voor augustus: "Roofvogels" Maak een foto van één of meer roofvogels. Uilen zijn ook toegestaan.

Ingangsdatum opdracht (foto's moeten op of na deze datum gemaakt zijn): woensdag 1 augustus.
Sluitingsdatum insturen: vrijdag 31 augustus 23.59u!
Mail je inzending naar maandopdracht @ live.com (spaties weglaten)

Voor de spelregels van de maand- & jaaropdrachten, zie HIER.
Groet,
Robert van der Meer

Lees ook eens mijn weblog: http://robertbirding.wordpress.com/

lennartv

Groetjes,

Lennart Verheuvel

www.naturebylennart.com

Stijn E.

Goed dat je het zegt Lennart. De vakantie eist zijn tol op twee manieren. Ik ben vergeten om mensen in augustus op de opdracht te wijzen. Normaal levert dat dan wel een acceptabel aantal foto's op, maar nu waren mensen blijkbaar in een vakantiestemming en daardoor blijft het bij een enkele foto. Daar kun je natuurlijk niks mee bij een wedstrijd. We zullen achter de schermen dus even kijken hoe we dat gaan oplossen.
Hartelijke groet, Stijn
      Blog

Vincent Sanders

Ik heb er nog wel eentje, maar die is van 22-7
Gr,
Vincent Sanders

lennartv

We kunnen natuurlijk altijd nog deze maand er bij pakken net als de vorige keer. Hoeveel foto's zijn er eigenlijk gestuurd?
Groetjes,

Lennart Verheuvel

www.naturebylennart.com

lennartv

Gebeurt er nog wat met de maandopdracht? Er is nog steeds geen topic aangemaakt voor september en daardoor kunnen er deze maand ook wel eens heel weinig inzendingen komen... Daarnaast zou ik wel graag willen weten wat er gebeurt met de foto's van augustus. Ik hoop dat ik niet voor niets op pad ben geweest om een foto te maken.
Groetjes,

Lennart Verheuvel

www.naturebylennart.com

Vincent Sanders

Als we deze maand ook Roofvogels laten doorlopen, zoals je al voorstelde. Zullen er wel meer inzendingen komen.
Gr,
Vincent Sanders

Tom1980

#7
kan ik die nu nog sturen?
Heb er nog 1tje van 15 aug--
Ben ik tevreden mee(en zeker als je bedenkt dat het met een nikon coolpix p500 is) B)
_____________________________
Tom Evertz

http://waarneming.nl/user/photos/81428

augustvansteensel

dat kan je zeker!
Stuur naar het mailadres in dit bericht:
Citaat van: Robertmeer op augustus 07, 2012, 15:42:49 PM
Opdracht voor augustus: "Roofvogels" Maak een foto van één of meer roofvogels. Uilen zijn ook toegestaan.

Ingangsdatum opdracht (foto's moeten op of na deze datum gemaakt zijn): woensdag 1 augustus.
Sluitingsdatum insturen: vrijdag 31 augustus 23.59u!
Mail je inzending naar maandopdracht @ live.com (spaties weglaten)

Voor de spelregels van de maand- & jaaropdrachten, zie HIER.
August van Steensel



www.jnm.nl   !!!

Tom1980

_____________________________
Tom Evertz

http://waarneming.nl/user/photos/81428

Stijn E.

Opdracht verlengd naar september
Ten eerste excuses voor dit late vervolgbericht. School en werk eisten even wat teveel van ons om er druk mee bezig te zijn. We hebben inmiddels besloten de opdracht door te lengen naar september. Het is nu dus toegestaan een foto te sturen die je in september dit jaar hebt gemaakt. Ook foto's uit augustus -van bijvoorbeeld een roofvogel die je zag op vakantie- zijn nog steeds van harte welkom. Het deelnemersaantal ligt voorlopig erg laag, dus grijp die kans om ook eens te winnen! De regels blijven echter onveranderd en foto's uit juli j.l. of foto's uit eerdere jaren zijn helaas niet geschikt voor deelname aan deze opdracht. Daarnaast dingt iedere fotograaf natuurlijk maar met één inzending mee, waarbij de laatste inzending telt. Heb je dus al iets ingezonden maar bedenk je je, dan kan dat nog. Nogmaals, wacht niet langer en mail die foto van een roofvogel naar maandopdracht@live.com. Heb je nog geen geschikte foto? Dan kun je die de komende twee weken nog maken en insturen. En dat moet toch lukken nu de Visarenden zo massaal over ons land trekken, toch? Succes!
Hartelijke groet, Stijn
      Blog

lennartv

Groetjes,

Lennart Verheuvel

www.naturebylennart.com

Stijn E.

Foto's te bewonderen
De foto's staan weer op de site, nu met een iets betere opkomst dan vorige maand.
Stemmen is binnenkort mogelijk, maar bedenk vast welke foto je de mooiste en beste vindt.
Succes!
Hartelijke groet, Stijn
      Blog

Robertmeer

Citaat van: Stijn Eikelboom op oktober 03, 2012, 18:16:57 PM
...Stemmen is binnenkort mogelijk...
De poll is al geactiveerd, dus jullie kunnen stemmen!
Groet,
Robert van der Meer

Lees ook eens mijn weblog: http://robertbirding.wordpress.com/

augustvansteensel

de link bij de poll doet het niet.
Ik weet wel waar de foto´s te vinden, maar andere mensen niet.
August van Steensel



www.jnm.nl   !!!

Robertmeer

Citaat van: augustvansteensel op oktober 03, 2012, 18:37:04 PM
de link bij de poll doet het niet.
Ik weet wel waar de foto´s te vinden, maar andere mensen niet.
Nu wel  ;)
Groet,
Robert van der Meer

Lees ook eens mijn weblog: http://robertbirding.wordpress.com/

Vincent Sanders

Gr,
Vincent Sanders

lennartv

Dat ben ik dus;) Krijgen we nog een opdracht voor oktober te horen? De maand is alleen al wel tot over de helft voorbij...
Groetjes,

Lennart Verheuvel

www.naturebylennart.com

Vincent Sanders

Die mag jij bedenken, dus dat werkt ook in jouw voordeel :)
Gr,
Vincent Sanders

lennartv

Ik bedenk wel een opdracht voor november, zoals ook de bedoeling is volgens mij... Ik denk dat we oktober maar beter kunnen laten schieten omdat het nu wel een beetje laat is geworden om nog een nieuwe opdracht te geven. Wordt er door de organisatoren nog wel iets gedaan aan de maandopdracht?
Groetjes,

Lennart Verheuvel

www.naturebylennart.com

Vincent Hart

 :) Hi Lennart, als je een opdracht zou willen verzinnen voor november, heel graag!

@Allen: Stijn, Robert en ik zijn inderdaad niet veel bezig geweest met de maandopdrachten. Enerzijds omdat we druk zijn met school/werk en andere bezigheden (veel vogelen!)
Anderszijds omdat de animo voor de maandopdrachten - en eigenlijk voor De Frisse Blik in het algemeen - steeds minder geworden is.

Deze combinatie betekent dan ook dat zoals de zaken er nu voor staan, er volgend jaar geen maandopdrachten zullen zijn.

Laten we wel van november en december nog iets moois maken, met mooie opdrachten en zoveel mogelijk inzendingen, zodat we allemaal met opgeheven hoofd afscheid kunnen nemen van de maandopdracht
Groet, Vincent


Als je goed om je heen kijkt
zie je dat alles gekleurd is                    K. Schippers

lennartv

Als dat toegestaan is heb ik nu eens een keer geen speciale opdracht. De opdracht is simpel: Stuur je beste foto van die maand in. Op die manier zijn de inzenders niet gebonden aan regels zodat er misschien meer foto's binnenkomen en ze wellicht van hogere kwaliteit zijn dan wanneer ze binnen het kader van de opdracht moeten passen.
Groetjes,

Lennart Verheuvel

www.naturebylennart.com

Vincent Hart

Groet, Vincent


Als je goed om je heen kijkt
zie je dat alles gekleurd is                    K. Schippers

augustvansteensel

Citaat van: Vincent Hart op oktober 26, 2012, 11:58:58 AM
:) Hi Lennart, als je een opdracht zou willen verzinnen voor november, heel graag!

@Allen: Stijn, Robert en ik zijn inderdaad niet veel bezig geweest met de maandopdrachten. Enerzijds omdat we druk zijn met school/werk en andere bezigheden (veel vogelen!)
Anderszijds omdat de animo voor de maandopdrachten - en eigenlijk voor De Frisse Blik in het algemeen - steeds minder geworden is.

Deze combinatie betekent dan ook dat zoals de zaken er nu voor staan, er volgend jaar geen maandopdrachten zullen zijn.

Laten we wel van november en december nog iets moois maken, met mooie opdrachten en zoveel mogelijk inzendingen, zodat we allemaal met opgeheven hoofd afscheid kunnen nemen van de maandopdracht
Misschien kunnen we de maandopdrachten in het 'praat maar raak' forum plaatsen, en voortaan maandopdrachten van alle soortgroepen doen?
Zo kan de maandopdracht blijven bestaan!
August van Steensel



www.jnm.nl   !!!

Stijn E.

Dat idee vind ik prima en ik kan me best voorstellen dat daar belangstelling voor is. Wel moet je je realiseren dat het erg veel werk is om de foto's en stemmen te verwerken. Dit heb ik altijd met plezier gedaan voor De Frisse Blik, maar omdat ik druk ben met school en inmiddels niet alleen als hobby websites maak, zal ik me helaas niet aanbieden om een eventuele Praat maar Raak-maandopdracht te beheren.

Je bent er echter volledig vrij in om een nieuwe maandopdracht in het leven te roepen. Mocht je iemand vinden die de foto's ergens wil plaatsen zodat ze te bekijken zijn dan wil ik hem best uitleggen hoe ik dat altijd gedaan heb. Dat was immers een manier die altijd goed gewerkt heeft. Geef het maar aan!
Hartelijke groet, Stijn
      Blog

augustvansteensel

Citaat van: Stijn Eikelboom op november 15, 2012, 18:24:36 PM
Dat idee vind ik prima en ik kan me best voorstellen dat daar belangstelling voor is. Wel moet je je realiseren dat het erg veel werk is om de foto's en stemmen te verwerken. Dit heb ik altijd met plezier gedaan voor De Frisse Blik, maar omdat ik druk ben met school en inmiddels niet alleen als hobby websites maak, zal ik me helaas niet aanbieden om een eventuele Praat maar Raak-maandopdracht te beheren.

Je bent er echter volledig vrij in om een nieuwe maandopdracht in het leven te roepen. Mocht je iemand vinden die de foto's ergens wil plaatsen zodat ze te bekijken zijn dan wil ik hem best uitleggen hoe ik dat altijd gedaan heb. Dat was immers een manier die altijd goed gewerkt heeft. Geef het maar aan!
Ik zou het graag beheren, maar ook ik heb het heel druk voor school.
Misschien moet ik het in "vacatures" vragen?
August van Steensel



www.jnm.nl   !!!