HIERRRR ISTIE NOG EEN KEERRRRR -de zweefvliegenfotogids

Gestart door andre.schulten, augustus 07, 2012, 15:08:32 PM

Vorige topic - Volgende topic

andre.schulten

voor alle aanstormende zweefvliegdetermineertalenten...
ik werk aan een fotogids zweefvliegen; een gratis pdf.
nog lang niet klaar, maar wie een eerste aanzet wil ontvangen (via wetransfer)
mail dan even naar wng-zwfvlg (apestaartje) hotmail.com

groet!André

MarjoSmeets

Is dit dezelfde als een paar weken geleden? Of is dit een vernieuwde versie?
De insecten zijn, tenzij anders vermeld, gevonden in onze tuin, of wei, grenzend aan akkerland in Selfkant net over de duitse grens bij Sittard (Limb)
Mit freundlichen Grüssen, oftewel, groetjes van Marjo

andre.schulten

Marjo,

nou, eh, tja..ik heb het eerste deel behoorlijk onder handen gehad, en veel opmerkingen van Menno Reemer verwerkt, maar het staat nog steeds in de steigers..
weinig nieuwe soorten dus nog en veel hiaten.
nog even geduld a.u.b.  ;) want het moet tussen verbouwing en werk door.

groet,André

MarjoSmeets

Geen probleem! Ik wou eigenlijk alleen maar weten of ik al dan niet een mailtje zou "moeten" sturen voor het vervolg.
De insecten zijn, tenzij anders vermeld, gevonden in onze tuin, of wei, grenzend aan akkerland in Selfkant net over de duitse grens bij Sittard (Limb)

andre.schulten

Citaat van: MarjoSmeets op augustus 07, 2012, 19:26:41 PM
Geen probleem! Ik wou eigenlijk alleen maar weten of ik al dan niet een mailtje zou "moeten" sturen voor het vervolg.

nee hoor, ik houd een 'waslijst' update-adressen bij.

blaauw7

Groeten,
Dick Belgers

andre.schulten

Ach... (diepe zucht) als ik dat eens wist...   ;)

Ik ben (tussen de bouwwerkzaamheden thuis door) bijna door 2 pagina's commentaar en tips van Menno heen, heb de indeling flink op de schop genomen, heb al veel soorten toegevoegd, heb veel foto's vervangen (duidelijker en/of met een rustiger achtergrond om tekst kwijt te kunnen), veel fotografen aangeschreven dus ook, maar ik moet er ook nog heeel erg veel..
Maar het wordt wel heel mooi. (dat zeg ik dus zelf -en dat zeg ik niet snel -al zeg ik het zelf B))
Oké, concreet: voor eind augustus stuur ik op wat ik dan heb.

groet,André

harry60

Ik heb de eerste versie al gehad, moet ik opnieuw een aanvraag plaatsen of sta ik nog in het bestand ??? :)
M.Vr.Gr. Harry de Koning

MarjoSmeets

harry60

M.Vr.Gr. Harry de Koning

Jan vH

Jan van Harten
Validator Plantengallen