digitalen camera gezocht

Gestart door joost_gabriels, februari 22, 2007, 15:23:42 PM

Vorige topic - Volgende topic

joost_gabriels

hoi ik heb een vraagje ik wil graag een eigen en een nieuwe camera ik heb al een verrekijker wanty die he ik vorig jaar gevraag ik wil ook graag door me verrekijker heen fotografeeren ( dat hoeft niet persee ) maar vind ik wel leuker verder wil ik een digitalen camera die goed zijn werk doet en wel een beetje van een afstand kan fotografeeren ik wil het liefste niet met rolletjes want dan kan je niet zien of ze mooi zijn of niet mijn buget ( die van me ouders ) is ongeveer 150 euro dus als jullie een mooie /goede camera weten stuur pm of post hier alvast bedankt  
vriendelijke natuur groetjes joost gabriels

michel.wissink

Dag Joost,

Als je er zelf een paar tientjes bijdoet, zou je een Fuji Finepix S5600 kunnen kiezen. Die heeft een behoorlijke zoom (10x optisch; 5.7x digitaal) en verder heel, heel veel mogelijkheden, ook bijvoorbeeld geluid en video-opnamen. Ook voorzetlenzen (tele- of macro-) kunnen erop.
Ik heb de S5600 nu een half jaar en hij bevalt me uitstekend.
Bekijk ook maar eens de reviews op bijvoorbeeld www.kieskeurig.nl.
Succes met kiezen.
Groeten,
Michel

Katoelenkiekers.nl

Camera: Fuji FinePix HS10 en FinePix S1
Kijkers: Nikon Action 8x40; Bynolyt Target 60

Antonie Blom

#2
Ik heb bijna een jaar met de Fujifilm Finepix S5600 gefotografeerd en dat is mij prima bevallen. Een groot voordeel van deze camera vind ik dat je hem helemaal automatisch in kan stellen, maar als je dat wilt, kun je ook alles handmatig instellen. De beeldkwaliteit is echt erg goed. Om wat foto's van mij te zien kun je deze links klikken (op mijn huidige site staan alleen maar foto's die ik heb gemaakt met de Canon EOS 400D), de foto's uit 2006 zijn gemaakt met deze camera.

Hou er echter wel rekening mee dat een camera een bepaalde prijs kan hebben, maar daarnaast komen er nog bepaalde kosten bij; denk bijvoorbeeld aan een geheugenkaart, accu of batterijen en een tas (bij elkaar minimaal 100 euro).  
Met vriendelijke groeten, Antonie Blom

Op https://sandra-antonie.smugmug.com/ is een selectie van mijn foto's te vinden.

joost_gabriels

bedankt voor het antwoord zoek wel een beetje en ik kan 100 euro er ook nog wel bij hemmen hoor gewoon andre fammilie leden porren voor geld das alleeen van me ouders en ik zit vaak op me geld ( ik geef zo wat nooit wat uit ) maar bedankt voor het antwoord en fam-blom wat een pracht foto's  :D  
vriendelijke natuur groetjes joost gabriels