Kleintje met haar

Gestart door J&L, februari 19, 2007, 22:41:34 PM

Vorige topic - Volgende topic

J&L




Deze zijn niet groot 1-1,5cm.Ze hebben haartjes.
Gr.tjes Jacob

Arno van Stipdonk

De foto van de onderzijde laat weinig details zien. Zijn er fijne buisjes te zien?
Ik DENK nu aan Ruig elfenbankje.

J&L

#2
Hoi Arno,
Zelfs met een loep die 10x vergroot niet te zien.Ze zijn ook niet zo groot. Oja hij zat op loofhout.'kheb bij Ruig elfenbankje gekeken en inderdaad staan daar foto's bij die hier op lijken.
Gr.tjes Jacob

Ismael

#3
Groeten Ismaël Wind

Arno van Stipdonk

CiteerHoi Arno,
Zelfs met een loep die 10x vergroot niet te zien.Ze zijn ook niet zo groot. Oja hij zat op loofhout.'kheb bij Ruig elfenbankje gekeken en inderdaad staan daar foto's bij die hier op lijken.
Gr.tjes Jacob
Dan lijkt het me ook een korstzwam. Lastig te zeggen welke het is.  

J&L

Hoi Heren,

Arno wat Meneer Ismael schrijft lijkt er wel heel erg op.En die foto's die Meneer er bij gedaan heeft komen ook overeen.In de eerste instantie door deze foto van een Ruig elfenbankje dacht ik ook aan dit soort.
.http://www.waarneming.nl/fotonew/1/109731.jpg Verwarrend :wacko: Middelste foto van mij laat wel veel korst zien. Ik heb eventueel als het zinvol is materiaal.(ja nu wel)

Gr.tjes Jacob


Arno van Stipdonk

Hij lijkt er inderdaad veel op, maar ik durf de korstjes geen naam te geven omdat ik daar niet goed in ben. Dat laat ik liever over aan de anderen die er meer verstand van hebben.

Ismael

CiteerMeneer Ismael
Euh Meneer? Dat lijkt mij wat overdreven  :lol: Maar ik ben wel een mannetje haha  :rolleyes:  
Groeten Ismaël Wind

J&L

:D  :P Hoi Ismael,
Dit was even een goedmakertje :lol:  :rolleyes:
Ik zat net te kijken of er iemand al wist wat voor korstzwam.
Gr.tjes Jacob