@Vincent, heel goed, daar staat de onderbouwing (in dat DB nummer dus) @Steven, ik wil graag nogmaals aangeven dat ik niks met het afvoeren van de LaGie te maken heb gehad (geen stemmingmakerij dus), ik was toen immers al lang geen stemmend onderdeel van de commissie. Mijn goede vriend Leo H. beticht mij er ook jaarlijks van op de DB dag en volgens mij mag ik daarom nooit meer op zijn verjaardag feestjes komen
. Ik ben wel een vervent tegenstander van deze soort op de NL lijst (geweest). Ik ga dat niet opnieuw onderbouwen maar met verschijnen van de Heremiet Ibissen in Groningen worden mijn voorspellingen omtrent deze (her?)introductie soorten alleen maar meer bewaarheid. Als laatste; de kans dat die vogel uit de Spaanse Pyreneeën kwam… heb je vroeger wel eens op een psychologische test rijtjes moeten afmaken A(van Alpen) A,A,A,x,A,A,A… wat zou de meest logische waarde van x moeten zijn?
Maar we mogen jou best wijzen dat jij hier zaken (voor de leek) als feiten probeert te presenteren, terwijl het alleen maar theorieen zijn (niet bewezen en niet compleet).
Zo kan ik Ben vragen nog eens zijn idee-en/theorieen over eenden te spuien ........ dan kom jij altijd met het argument dat hij 1) met feiten moeten komen, en 2) alle mogelijkheden open moet houden
(E(van Escape) E,E,E,x,E,E,E,E .... nu kan de x opeens wel meerdere waardes hebben???)Maar deze argumenten schijnen alleen voor eenden te gelden, niet voor gieren
Verder even goede vrienden hoor, we drinken weer gezellig een biertje bij de volgende mooie soort, maar op dit punt ben je &@(&*^@( (en dan druk ik me nog vriendelijk uit!

). En dan kan ik het niet laten je af en toe vriendelijk te kietelen.