Uitslag verloting boek larvenhuidjes

Gestart door ewoudploeg, juni 01, 2012, 13:41:10 PM

Vorige topic - Volgende topic

ewoudploeg

Het is zover. De maand mei ligt achter ons. Voor mij een enorm drukke maand. Dankzij jullie, alle invoerders van larven en huidjes. In mei werden door maarliefst 136 mensen huidjes of larven ingevoerd. Een ongekend aantal mensen, waardoor de kans om de Fotogids larvenhuidjes van libellen voor een ieder behoorlijk klein is geworden. Zou het komen door de plotseling toegenomen belangstelling voor larvenhuidjes, jagen er mensen op een prijs? Wat de reden ook is, het is mij een genoegen om alle huidjes langs te zien komen. Het eind van deze actie moet niet het einde betekenen van de invoer van larven en huidjes. Ga er vooral mee door!

De Fotogids is in aantocht. De vormgeefster is druk met de laatste onderdelen, daarna gaan de drukpersen ratelen. Iets later dan gepland zal het boek eind juni dan toch echt op de plank liggen. De winnaars krijgen uiteraard meteen na het verschijnen van het boek hun exemplaar toegestuurd.

Nu, wie zijn de twee gelukkigen dan? Ten eerste: een man met een passie voor orchideen. Ongeveer twee jaar geleden voerde hij zijn eerste waarneming op waarneming.nl in. Het totaal aantal ingevoerde waarnemingen blijft steken bij 12, maar niettemin werd er in mei 2012 een aantal larvenhuidjes van libellen ingevoerd. Dat blijkt genoeg voor een leuke prijs en hopelijk blijkt het ook de aanzet om meer waarnemingen in te voeren. Zijn naam: Peter wondergem

Ten tweede: Een actieve invoerder die zich vooral bezig houdt met libellen en vogels. 132 ingevoerde libellen is een leuk begin, maar met een nieuw boek in de hand zal dit aantal natuurlijk snel groeien.
Met een felicitatie voor: Rick Kuijten
Ewoud
www.cbrochard.com/exuviae
http://www.flickr.com/photos/ewoudploeg/

Johannes Klapwijk

He, da's jammer ;)


Maar ik blijf lekker opvoeren :)

ewoudploeg

Dank Johannes! Dat zijn de echte!! We want more!!
Ewoud
www.cbrochard.com/exuviae
http://www.flickr.com/photos/ewoudploeg/