Zojust de nieuwste versie getest, die ik per mail binnen heb gekregen. Wat mij nogal opvalt is dat voor allen het versie nummer op 1.0 staat... (zou misschien handig zijn om dat nummer een beetje bij te houden, en gezien het nog in de testfase lijkt te zitten zou een nummer beginnend met 0.* niet misstaan

maar omdat er al meerdere versie 1.0 in omloop zijn misschien gewoon van daar gaan tellen). Wat ik zelf altijd erg prettig vind is om gewoon de datum (eventueel met tijd als je verwacht meerdere versies per dag te maken) in het versienummer te verwerken, een ander optie is natuurlijk gewoon een incrementieel build number.
Het laden gaat zoals gezegd stukken sneller (op een Samsung Galaxy SII ik ga het later op de HTC Desire nog testen) nu in elk geval niet meer storend lang wachten.
Geen vervelende fouten ontdekt o.i.d.
Wel een aantal dingen die mijns inziens nog kunnen worden verbeterd:
1) De knop om de naam te laten uitspreken was voor mij enkele malen te klein om raak te klikken (met mijn o zo dikke vingers... valt wel mee maargoed).
2) Voor mij was niet helemaal duidelijk dat de grijze icoontjes betekenen dat de taal niet beschikbaar is en de roze dat ze dat wel zijn. Misschien een ander icoontje, iets met eens treep erdoorheen ofzo, en eventueel meteen een link naar uitleg waar je talen kan krijgen (de pagina talen vanuit het menu).
3) Wanneer ik in de lijst een naam ingetypt heb en die bekeken heb en de terug knop gebruik (ipv de knop volgende), dan staat die naam daar nog, het zou fijn zijn als die naam (dmv bijv een kruisje in of bij dat vak) in één keer verwijderd kan worden, in plaats van meermaals de backspace te gebruiken (ook handig wanneer je een lang naam getypt hebt en je bedenkt).
4) Tot slot (en ik weet niet of dat aan de app of aan android ligt) wanneer je de cursor in het zoekvak gezet hebt, verschijnt het toetsenbord. Het zou fijn zijn als het mogelijk is om dit ook weer te verbergen.