Veldgids Micro's: hebbeding!

Gestart door Elachista, mei 30, 2012, 19:33:10 PM

Vorige topic - Volgende topic

Corryabbink

Tymo ik heb het boek ontvangen. Dat ziet er prachtig uit :duim:
met groet, Corry

"het is nooit zo donker of het wordt weer licht"

Sjors

Het hebbeding in goede orde ontvangen  :)

Dank Tymo!
Groet uit (natuurlijk) Leeuwarden, Sjors van het Strandje

marcel123

Citaat van: Avondrood op juni 22, 2012, 21:37:12 PM
@ Charles, erg vreemd. Ik hoop maar dat er geen diefstal is bij de PostNL....

Er verdwijnt regelmatig wat bij postnl, sommige buurten zijn er berucht om. Wil je het nummer van de kantenservice :-(

charles

Nee want het is achteraf allemaal goed gekomen.  :duim:

Groet charles
Groet, 

Charles Peeters

Botervlieg

Citaat van: charles op juli 18, 2012, 22:56:26 PM
Nee want het is achteraf allemaal goed gekomen.  :duim:

Hoe lang heeft het geduurd bij jou als ik vragen mag?

Voor mij is er 4 juli ook een boek opgestuurd, maar nog altijd niets ontvangen.
Overigens op mijn laatste 2 mails naar het ML-team ook geen antwoord gekregen.

:'(

Hoop dat dit nog goed komt.

Groetjes, Marleen

Elachista

Marleen, ik doe mijn best. Ik baal als een stekker want ik heb stapels verzonden en uitgerekend één boek die spoorloos verdwenen is. Het is vooral vervelend omdat ik niet weet waar ik moet zoeken en post NL kan ook niet veel doen verwacht ik. Ze registreren de poststukken niet en als ze hem niet kunnen posten dan hadden ze 'm terug kunnen sturen.

Ik heb nu 1 week vakantie, buiten de excursieweek om (vorige week), dus hang niet continue aan de mail. Maar ik probeer je vandaag een reactie te geven.
Groet,
Tymo

Botervlieg

Hall Tymo,

Ik kan me voorstellen dat je baalt. Ik vind het ook vervelend. PostNL zegt ze een of andere zoek-service hebben (zie mails), maar dan moet de zender aanvraag doen.

Ik wacht je mailtje af, hoop dat we er uit kunnen komen. 40 euro is erg veel geld voor mij.

Groetjes, Marleen

gko

er is een keer een envelop met geld naar mij verstuurd, toen ze
belden was ik op de bovenste verdieping, snel naar beneden, maar de post was
al weer verder gegaan, de brief met geld ging terug naar postkantoor denk ik en verdween daarna spoorloos.
Nooit meer teruggezien, de brief was n.b. aangetekend verstuurd, dus het hele systeem staat
wagenwijd open voor kwaadwillenden
met vr gr gkoopman

Botervlieg

Citaat van: M. Baltus op juli 25, 2012, 12:30:34 PM
Citaat van: charles op juli 18, 2012, 22:56:26 PM
Nee want het is achteraf allemaal goed gekomen.  :duim:

Hoe lang heeft het geduurd bij jou als ik vragen mag?

Voor mij is er 4 juli ook een boek opgestuurd, maar nog altijd niets ontvangen.
Overigens op mijn laatste 2 mails naar het ML-team ook geen antwoord gekregen.

:'(

Hoop dat dit nog goed komt.

Groetjes, Marleen

Citaat van: Avondrood op juli 25, 2012, 13:22:16 PM
Marleen, ik doe mijn best. Ik baal als een stekker want ik heb stapels verzonden en uitgerekend één boek die spoorloos verdwenen is. Het is vooral vervelend omdat ik niet weet waar ik moet zoeken en post NL kan ook niet veel doen verwacht ik. Ze registreren de poststukken niet en als ze hem niet kunnen posten dan hadden ze 'm terug kunnen sturen.

Ik heb nu 1 week vakantie, buiten de excursieweek om (vorige week), dus hang niet continue aan de mail. Maar ik probeer je vandaag een reactie te geven.

Citaat van: M. Baltus op juli 25, 2012, 13:25:50 PM
Hall Tymo,

Ik kan me voorstellen dat je baalt. Ik vind het ook vervelend. PostNL zegt ze een of andere zoek-service hebben (zie mails), maar dan moet de zender aanvraag doen.

Ik wacht je mailtje af, hoop dat we er uit kunnen komen. 40 euro is erg veel geld voor mij.

Groetjes, Marleen

Het verstuurde boek is niet meer boven water gekomen, maar Tymo heeft het netjes opgelost. Vandaag werd mij alsnog een boek bezorgd!

Tymo, dank je wel!  :duim:

Elachista

Hoi Marleen,

Helemaal geweldig! Dat doet me absoluut (eindelijk) veel goeds  :angel:
Groet,
Tymo

H. Blokzijl

Hallo Tymo,

Heb je misschien nog zo'n prachtig boek??

Groet,
Henny

Elachista

Helaas heb ik de laatste vorige maand verkocht, maar als je even wacht dan komt de Nederlandse (ik durf geen datum te noemen).
Groet,
Tymo

H. Blokzijl

Citaat van: Avondrood op januari 08, 2013, 19:30:30 PM
Helaas heb ik de laatste vorige maand verkocht, maar als je even wacht dan komt de Nederlandse (ik durf geen datum te noemen).

Jammer, niets aan te doen.




Limosa

Hallo Tymo,

Wordt deze NL-uitgave enkel een vertaling van de Engelse versie of zal deze ook naar NL-soorten en -kaarten worden aangepast? En welke uitgeverij is bezig met de vertaling?

Groeten, Joachim

Citaat van: Avondrood op januari 08, 2013, 19:30:30 PM
Helaas heb ik de laatste vorige maand verkocht, maar als je even wacht dan komt de Nederlandse (ik durf geen datum te noemen).
Groeten,

Joachim

Elachista

Afwachten! Ik kan en wil er niet te veel over kwijt, op zich logisch, want het project staat nog in de kinderschoenen. Maar als het verschijnt, dan zal het heus de wensen van de Nederlandse gebruiker behartigen (oftewel is hetgeen wordt wel toegespitst op de Nederlandse situatie).
Groet,
Tymo

Limosa

Groeten,

Joachim

Limosa

Ik haal hem weer even naar boven... :)
Weet iemand al meer of er een Nederlandse vertaling is/komt van deze gids?
Groeten,

Joachim

Elachista

Ja. Jaartal van verschijnen is nog niet bekend.
Groet,
Tymo

August

Citaat van: Avondrood op januari 12, 2014, 00:20:52 AM
Ja. Jaartal van verschijnen is nog niet bekend.
Topic weer omhoog gehaald al wat meer bekend?
August van Rijn