Website over 2kj Heuglins Meeuw

Gestart door ruud_altenburg, januari 19, 2007, 19:44:00 PM

Vorige topic - Volgende topic

ruud_altenburg

De afgelopen maanden hebben Chris Gibbins, Hannu Koskinen, Mars & Theo Muusse, Visa Rauste en ondergetekende hard gewerkt aan een website over herkenning van 2kj Heuglins Meeuw. Russische Heuglins Meeuwen kunnen vergeleken worden met geringde 2kj graellsii en intermedius Kleine Mantels en fuscus Baltische Mantelmeeuwen. Daarnaast is een ruime selectie foto's van Heuglins Meeuwen uit Finland opgenomen.

http://www.gull-research.org/heuglini-id/

Groeten,

Ruud
Ruud Altenburg
Meeuwen in Amsterdam

jvdlaan

Geweldig!

Ik vind ze weer erg leuk die Larussen!

Jan

maartenwielstra

Belangrijk werk geleverd. Ziet er erg goed uit.

Albert de Jong

Erg fraaie site, met een goede inhoud en opzet. Nu nog een overtuigende Heuglins in Nederland!
Openlijk liefhebber van meeuwen en ganzen.
Werkt bij Sovon als communicatiemedewerker.

Bram Rijksen

CiteerErg fraaie site, met een goede inhoud en opzet. Nu nog een overtuigende Heuglins in Nederland!
Maar we weten nog hoe dat ging, vlak nadat de eerste artikelen verschenen over de -totdantoe als zeldzaam bestempelde- Pontische Meeuw. Of direkt na het artikel in de DB over de opmars van de Dunbekmeeuw..
Als dat verschijnsel zich herhaalt, worden er dit jaar een stuk of zes opgerold! (alleen niet door mij..)

theomuusse

CiteerGeweldig!

Ik vind ze weer erg leuk die Larussen!

Jan
Nou Jan, als je in juni een meeuw aanrijdt (want volgens mij stop jij niet voor meeuwen) die eruit ziet als op bijgevoegde foto dan zit je toch gewoon goed.
Makkie!

Theo