harde wind, mobiel doet het niet meer

Gestart door characea, januari 18, 2007, 16:32:58 PM

Vorige topic - Volgende topic

characea

Nou,
Het is toch wel erg.. Hoge school is dicht, Uni is dicht. Mijn mobiel doet het niet meer..ik kan er niet mee bellen..

hiskodevries

ach je pc doet het nog.
bij mij op het werk is op mijn kamer het kozijn d`r uit gevlogen. splinternieuw gebouw, dus lekker vroeg thuis
Was getekend Hisko de Vries.

Wil je een fotovraag stellen op het forum lees dan dit eerst https://forum.waarneming.nl/smf/index.php?topic=452369.0

Jeroen Nagtegaal

Een beetje wind, ik merk er weinig van, het heeft alleen maar voordelen, eerder klaar met werk bijv.
Groet, Jeroen Nagtegaal
Moderator subforum Ringen

Een geringde vogel gezien of gevonden.
Meld het hier of mail naar ringonderzoek@gmail.com

Geert-Jan Kroon

Hier vallen zojuist alle verkeerslichten uit :huh: ..

Gaat behoorlijk te keer in Westervoort

Groet,

Geert-Jan Kroon

TESS13

STORMPIJLERDAM-ZEELAND
Vriendelijke Groet  Antonia

Ik geef een glimlach aan alles en iedereen
geef hem door......

characea

Ja, maar dat het mobiele netwerk er uit vliegt..
Moet me misschien toch maar weer op het vaste net richten dat ik ent opgezegd had.
Iemand verstand van Abel Telecom ? Bellen via internet ?

Thijs Fijen

CiteerEen beetje wind, ik merk er weinig van, het heeft alleen maar voordelen, eerder klaar met werk bijv.
Ja jij woont nog redelijk rustig aan de storm. Bij ons is het goed tekeer gegaan, alle scholen rond 2 uur vrij gekregen. Enkele flinke takken naar beneden, dakpannen eraf. En dan is het hier nog vrij rustig vergeleken met het noorden :rolleyes:

Sorry dat ik het zeg, maar ik vind het fantastisch, al dat natuurgeweld!! (natuurlijk wel gevaarlijk)

Thijs
Thijs Fijen

henkjanvdkolk

#7
Citeer
CiteerEen beetje wind, ik merk er weinig van, het heeft alleen maar voordelen, eerder klaar met werk bijv.
Ja jij woont nog redelijk rustig aan de storm. Bij ons is het goed tekeer gegaan, alle scholen rond 2 uur vrij gekregen. Enkele flinke takken naar beneden, dakpannen eraf. En dan is het hier nog vrij rustig vergeleken met het noorden :rolleyes:

Sorry dat ik het zeg, maar ik vind het fantastisch, al dat natuurgeweld!! (natuurlijk wel gevaarlijk)

Thijs
nou bij ons is het anders flink tekeer gegaan:

- een paar grote takken van de sparren  afgewaaid
- rooster door de druk van de wind naar binnen gevallen [2 kapotte glazen]
- grote conifeer naar de vlakte
- pindacake van vivara ligt 5 meter verder
- nu rijd er voor de 2e keer een ziekenauto langs,

dus, van mij mag het wel weer rustig zijn
Groeten,
Henk-Jan van der Kolk

Thijs Fijen

Citeer
Citeer
CiteerEen beetje wind, ik merk er weinig van, het heeft alleen maar voordelen, eerder klaar met werk bijv.
Ja jij woont nog redelijk rustig aan de storm. Bij ons is het goed tekeer gegaan, alle scholen rond 2 uur vrij gekregen. Enkele flinke takken naar beneden, dakpannen eraf. En dan is het hier nog vrij rustig vergeleken met het noorden :rolleyes:

Sorry dat ik het zeg, maar ik vind het fantastisch, al dat natuurgeweld!! (natuurlijk wel gevaarlijk)

Thijs
nou bij ons is het anders flink tekeer gegaan:

- een paar grote takken van de sparren  afgewaaid
- rooster door de druk van de wind naar binnen gevallen [2 kapotte glazen]
- grote conifeer naar de vlakte
- pindacake van vivara ligt 5 meter verder
- nu rijd er voor de 2e keer een ziekenauto langs,

dus, van mij mag het wel weer rustig zijn
Vooral de ziekenwagen is dan wel het mindere punt. <_<

Maar toch blijf ik het mooi vinden. Dat ligt aan mij.
Thijs Fijen

thijs

Ik vond het ook wel leuk, alleen je zal maar iemand verliezen door zo'n boom :censored:
Leidde alleen een beetje af tijdens een proefwerk, omdat de tocht niet echt meer tocht te noemen was.

Thijs
Thijs Udo
VWG Alkmaar

Jos Welbedacht

Ik moest door dertig centimeter water fietsen om in m'n tuin te komen.
Helaas kom ik dan net met m'n schoenen in het water, want de trappers zijn net niet hoog genoeg.  
Jos Welbedacht, Groningen
I said you could find me where the Nighthawks fly - dEUS: One advice, Space
 

Jeroen Nagtegaal

Is trouwens wel eens goed zo'n storm komen er weer open plekken in de bossen,
Groet, Jeroen Nagtegaal
Moderator subforum Ringen

Een geringde vogel gezien of gevonden.
Meld het hier of mail naar ringonderzoek@gmail.com

marcel123

Zo fijn is het niet. Was vroeger vertrokken van werk maar er reed toch maar 1 trein: van Bijlmer naar Amsterdam.