foutje

Gestart door HJ Eygenraam, juli 18, 2005, 17:14:06 PM

Vorige topic - Volgende topic

HJ Eygenraam

Tussen de foto's vd Sint Jansvlinder staat er eentje waarop volgens mij rupsen vd Sint Jacobsvlinder te zien zijn. Volgens deze tekst "Het formulier niet gebruiken om de determinatie ter discussie te stellen" mag ik de waarnemer niet mailen. Dan maar hier. Bestond er vroeger niet een speciaal topic voor vlinder-determinatiefouten zoals nu nog bij de libellen?
Groet, Henk

han.endt

CiteerTussen de foto's vd Sint Jansvlinder staat er eentje waarop volgens mij rupsen vd Sint Jacobsvlinder te zien zijn. Volgens deze tekst "Het formulier niet gebruiken om de determinatie ter discussie te stellen" mag ik de waarnemer niet mailen. Dan maar hier. Bestond er vroeger niet een speciaal topic voor vlinder-determinatiefouten zoals nu nog bij de libellen?
Groet, Henk
Ik heb het gezien en inmiddels van commentaar voorzien. Er sluipt wel eens iets tussendoor. Bedankt voor de tip!
We zouden inderdaad zo'n topic kunnen maken. Aan de andere kant: zo gaat het ook.

Han.

han.endt

Toch een goed idee een pinned topic voor allerlei determinatiefouten. Ik heb er één aangemaakt.

Han.