@Jan Mudde
Door all die soortgroepen is het eigenlijk al niet lonend op de app te gebruiken omdat je zovaak van groep moet wisselen. Een Cumulatieve lijst (dagvlinders, libellen, zoogdieren en vogels) ligt toch veel meer voor de hand..
Vergeet niet dat ik de helft van de tijd bezig ben om te kijken in welke soortgroep ik zit, dan al of niet te gaan switchen van soortgroep en dan vervolgens bij fel licht of harde wind de verkeerde soortgroep kies en weer op nieuw moet kiezen.
Maar vanuit interface is het toch niet handig om en met meerdere filters te gaan werken (snap de keuze van exoot, hybriden, algemeen,zz en zzz ook niet helemaal. Kun je soorten als fazant en stinkende ballote en strandbiet niet invoeren. Lekker handig!!!) en soortgroepen ?
Overigens heb ik nog met WnPda 0.58 (Bij de eerste 1000 wrn zaten er flink wat van mij bij) gewerkt en met voorgangers van Webobs gewerkt toen dat nog met Google Gear (waarneming nr26) werkte, en ik weet nog dat heel vroeger er geen soortgroepen bestonden en dat we er steeds meer kregen...
Eigenlijk wil ik een distinct lijst met soorten die ik afgelopen vijf jaar ingevoerd heb.. Grote kans dat in die lijst alles staat wat ik nodig heb..en zo niet..dan heb ik een lifer, niet waar...En die lijst is waarschijnlijk wel lekker snel.
Maar goed, waar ik ben vaak geen wifi, electriciteit en internet, maar is je telefoon wel weg als je hem in het sanitair gebouw aan het opladen die na een halve dag leeg is, dus uiteindelijk was pen en papier sneller in het veld, betrouwbaarder en werkte het vaak sneller.
Ik geef toe, het gaf wel VEEL nawerk.