Hoofdmenu

Enquête over Griel

Gestart door Klaas van Dijk, mei 14, 2012, 12:38:45 PM

Vorige topic - Volgende topic

Klaas van Dijk

Beste mensen,

Via knip/plak uit het openbare forum van Griel ( http://tech.groups.yahoo.com/group/GRIEL/message/1089 ) laat ik hierbij weten dat Holmer Vonk -in overleg met andere ringers- een enquête over Griel heeft opgesteld.

Holmer zou het erg op prijs stellen dat zoveel mogelijk ringers en melders de enquête zouden invullen. De ingevulde enquêtes kunnen gewoon per e-mail naar Holmer worden verzonden ( holmerv@xs4all.nl ). Melders kunnen de niet-relevante vragen overslaan. De oproep is ruim een week geleden (4 mei 2012) op dit forum gezet en Holmer wil de reacties graag voor 20 mei ontvangen.

Hij zal daarna beginnen met het verwerken van de binnengekomen reacties.

Alvast vriendelijk bedankt voor de medewerking.

Groeten,
Klaas van Dijk

-------------------------------------------------------------------------------------
----- Original Message -----
From: Holmer Vonk To: GRIEL@yahoogroups.com Sent: Friday, May 04, 2012 11:24 AM
Subject: [GRIEL] Enquête over Griel

Dag,

Griel is nu ruim twee jaar geleden geïmplementeerd en leidt nog regelmatig tot discussie.

Één van de discussiepunten is de tevredenheid over Griel bij de gebruikers, lees ringers en vaste melders. Het VT of de Ringersvereniging heeft de gebruikers (ringers, vaste melders) nooit gevraagd naar de tevredenheid over Griel. Daarom neem ik het initiatief voor een enquête (gereviewed door twee andere ringers). Ik hoop van u een reactie te mogen ontvangen op holmerv@xs4all.nl .

Het doel van deze enquête is een objectief beeld te krijgen van de tevredenheid over Griel. Met het resultaat van de enquête kan een meetpunt worden neergezet in de discussie over de tevredenheid. Ik heb geprobeerd de enquête zo objectief mogelijk op te stellen. Deze enquête wordt zowel via het Griel als Ringersnet forum verspreid om zoveel mogelijk gebruikers van Griel te bereiken (Ringersnet heeft ruim twee keer zoveel leden als het Griel forum). Antwoorden op de enquête zullen geanonimiseerd verwerkt worden. Namen zullen dus niet genoemd worden. Terugkoppeling van het resultaat van de enquête zal uiterlijk juli plaats vinden via het Griel forum. Ik hoop van iedereen een terugkoppeling te mogen ontvangen, zeker ook van de tevreden gebruikers, om het beeld zo duidelijk mogelijk te krijgen.
--------------------------------------

Vragen:
1. Voert u gegevens alleen voor uzelf in of voor een groep ringers/melders?
Voor hoeveel ringers/melders voert u in?


2. Hoeveel records (ringvangsten en terugvangsten) voert u jaarlijks bij benadering in (zowel ring- als terugvangsten) en hoeveel tijd kost u dat?


3. Voert u ook biometrie in?
Zo nee, waarom niet? Zo ja, waarom wel?


4. Houdt u uw gegevens naast Griel ook bij in een eigen bestand?
Voert u de gegevens dubbel in, maakt u gebruik van bulkimport (bulkupload) of maakt u gebruik van de exportmogelijkheid in GRIEL? Geef eventueel een toelichting.


5. Welk cijfer geeft u het programma Griel qua gebruikersvriendelijkheid (schaal van 1-10  -  10 is zeer tevreden)?


6. Welk cijfer geeft u het programma Griel als geheel (schaal van 1-10  -  10 is zeer tevreden)?


7. Welk cijfer geeft u de communicatie over Griel vanuit het VT. (schaal van 1-10  -  10 is zeer tevreden)?


8. Wat vindt u goed aan Griel?


9. Wat vindt u slecht aan Griel?


10. Welke vraag heeft u gemist in deze enquête en wat zou uw antwoord hierop geweest zijn?



Dank voor de medewerking.
Groeten, Holmer