wat is uw mooiste/grappigste/leukste foto van 2006

Gestart door joost_gabriels, januari 08, 2007, 22:12:30 PM

Vorige topic - Volgende topic

Juniper

#30
Leuke thread en erg mooie foto's!
Iedereen een productief fotojaar 2007 toegewenst!
Groeten
Judith Peters

knabenkraut

Op het terras van het hotel op Curacao zat deze leguaan te zonnen op een muurtje.
groetjes,
Dini

joost_gabriels

de meeste foto's zijn scherp van iedreen maar die van mij zijn natuurlijk weer on scherp :(
vriendelijke natuur groetjes joost gabriels

klaas van haeringen

#33
Deze vond ik wel aardig, voor meer foto's zie: http://www.pbase.com/klaasvanhaeringen


Jeroen Nagtegaal

Groet, Jeroen Nagtegaal
Moderator subforum Ringen

Een geringde vogel gezien of gevonden.
Meld het hier of mail naar ringonderzoek@gmail.com

joost_gabriels

CiteerHij lijkt wel heel veel op deze best beoordeelde foto van Nederpix, http://www.nederpix.nl/album_page.php?pic_...b2a6366a2eec18e
jeroen bij die foto staat ook dit :
Heikikkers zijn maar enkele dagen per jaar blauw. Dit jaar wilde ik ze erg graag op dat moment fotograferen. Bij ons in de buurt zitten ze niet dus zou ik naar Brabant. Helaas hoorde ik op vrijdag dat ik al te laat was. Op uitnodiging van Klaas ben ik toen naar Drenthe afgereisd waar ze ietsjes later blauw waren. Met succes. Dit paartje troffen we langs de oever van een ondiep ven aan op het Balloerveld. Plat op mijn buik gaan liggen (zeiknat dus ;)) om deze foto te maken.

dus het is meschien die klaas wel ;)
vriendelijke natuur groetjes joost gabriels

Natuurleuk.nl

Wat een supermooie foto zeg! Vooral die spiegeling in het water, dat doodstil is, is heel erg mooi! :)
Groetjes van Constance van Natuurleuk.nl :)
Activiteiten in de natuur...

Jeroen Nagtegaal

Ik had ook al zo een vermoede, maar heb het cometaar nooit bewust gelezen, maar na een beetje vergelijken van de beesten lijken ze inderdaad erg veel op elkaar,
Groet, Jeroen Nagtegaal
Moderator subforum Ringen

Een geringde vogel gezien of gevonden.
Meld het hier of mail naar ringonderzoek@gmail.com

joost_gabriels

ja dat is wel zo maar wel een pracht foto een dikke 10
vriendelijke natuur groetjes joost gabriels

Jeroen Nagtegaal

van 07 mag toxh ook wel,
Groet, Jeroen Nagtegaal
Moderator subforum Ringen

Een geringde vogel gezien of gevonden.
Meld het hier of mail naar ringonderzoek@gmail.com

joost_gabriels

tuurlijk waarom eigelijk ook niet maar jaar 2007 is pas begonnen  
vriendelijke natuur groetjes joost gabriels

michel.wissink

Dit is ongeveer de allereerste foto die ik met mijn nieuwe camera (Fujifilm Finepix S5600) maakte van eigenlijk een héél gewoon beest, maar ik vind 'm nog steeds heel aardig.
Groeten,
Michel

Katoelenkiekers.nl

Camera: Fuji FinePix HS10 en FinePix S1
Kijkers: Nikon Action 8x40; Bynolyt Target 60

joost_gabriels

cool wel grappig een vraagje michel.wissink hoeveel meter stond je er ongeveer van af
vriendelijke natuur groetjes joost gabriels

michel.wissink

#43
De afstand was een meter of 5, maar wel volledig ( = 10x) optisch ingezoomd. Uit de losse hand genomen, maar gelukkig was het zonnig weer, zodat zeer kort kon worden belicht. De foto is niet 'gecropped'.
Groeten,
Michel

Katoelenkiekers.nl

Camera: Fuji FinePix HS10 en FinePix S1
Kijkers: Nikon Action 8x40; Bynolyt Target 60

Platbuik



Deze bloedrode heidelibel heeft een verstekeling op de vleugel. Bespaart die kleine dan wel brandstof, maar zal wel hoofdpijn krijgen van dat geflapper :blink: !

Gekiekt te Gorredijk, Alde Ie aug. 2006.  
---88:  A. van Leur (Þlatbuik)

ElizaHagen

#45
Dit vind ik wel een mooie foto. Het kleine aapje was net zelf te dicht bij het water gegaan en was dus nat maar werd meteen even onderhouden door vader. Moeder zit lekker door te eten.
De foto is genomen in het Noorderdierenpark te Emmen vorig jaar.

ElizaHagen

Deze foto is ook uit het Noorderdierenpark te Emmen.
Ik vind de aap er zo mooi en alleen tegen het licht zitten. Wat zou hij denken?

ElizaHagen

Deze drie diertjes zitten heerlijk in het zonnetje.
Ook uit het Noorderdierenpark te Emmen.

joost_gabriels

vriendelijke natuur groetjes joost gabriels

Mark Lammers

Citeer

Deze bloedrode heidelibel heeft een verstekeling op de vleugel. Bespaart die kleine dan wel brandstof, maar zal wel hoofdpijn krijgen van dat geflapper :blink: !
Waarom maak je hier een Bloedrode en niet een Zwervende van? Ik meen wel blauwe ogen te zien

Piter Anjema

CiteerDit vind ik wel een mooie foto. Het kleine aapje was net zelf te dicht bij het water gegaan en was dus nat maar werd meteen even onderhouden door de moeder.
De foto is genomen in het Noorderdierenpark te Emmen vorig jaar.
Moeder?

Papa mag het vuile werk opknappen.
Moeder zit te eten.

ElizaHagen

Citeer
CiteerDit vind ik wel een mooie foto. Het kleine aapje was net zelf te dicht bij het water gegaan en was dus nat maar werd meteen even onderhouden door de moeder.
De foto is genomen in het Noorderdierenpark te Emmen vorig jaar.
Moeder?

Papa mag het vuile werk opknappen.
Moeder zit te eten.
Je hebt helemaal gelijk en ik heb ook meteen de tekst veranderd. Wel leuk zo de reacties er op. Bedankt!!

Platbuik

CiteerWaarom maak je hier een Bloedrode en niet een Zwervende van? Ik meen wel blauwe ogen te zien
De zijkant van het borststuk is te bruin voor een Zwervende; het blauw dat je ziet is het groenige dat aan de onderste helft van de ogen zit.
---88:  A. van Leur (Þlatbuik)

Koekeloeris

groetjes en houdoe, Marion

Koekeloeris

En deze, ook zo'n voorjaarsfoto; naast de groene kikker boven water, zag ik er thuis nog 1 onder water  :rolleyes:  
groetjes en houdoe, Marion

henrike1977

Pas op, overstekende Ibissen.
Groetjes Henrike
Groet Henrike Visser

Geert-Jan Kroon

Dit aapje met hoge aaibaarheidsfactor in Zoo Dvůr Králové in Tsjechie ging er wel heel leuk voor zitten.



Groet,

Geert-Jan Kroon

mcbud


TESS13

Geert-Jan,


Om stil van te worden, maar ze spreken voor zich!!
Vriendelijke Groet  Antonia

Ik geef een glimlach aan alles en iedereen
geef hem door......