Het UIL Forum wordt verplaatst naar de openbare forums van waarneming.nl

Gestart door Peter Boelee, januari 30, 2013, 12:21:48 PM

Vorige topic - Volgende topic

Peter Boelee

Hallo deelnemers van het Uil In Log Forum van waarneming.nl

het U.I.L. forum heeft op deze manier geen bestaansrecht meer, er wordt tegen alle verwachting in geen tot weinig gebruik van gemaakt.
Ik heb daarom het team van Waarneming.nl gevraagd om het UIL forum op te nemen in de lijst van andere subforums van waarneming.nl
Dat betekent dat het UIL forum niet meer een besloten forum zal zijn, maar een openbaar. Je kan dan nog steeds berichten sturen, maar die zijn dan niet meer voorbehouden aan de geregistreerde uil forum deelnemers, iedereen die zich bij waarneming.nl heeft laten registreren kan dan jouw berichten lezen.

Jullie krijgen dus nu een week de gelegenheid om je profiel dat je op het UIL forum gezet hebt te verwijderen of te wijzigen. Zoals de gegevens die je bij  "handtekening"  in je profiel hebt ingevoerd, je gebruikersnaam en je accountsgegevens.
Wil je meteen helemaal verwijderd worden, stuur mij dan even een verzoekje en laat mij daarbij weten of jouw berichten kunnen blijven staan.[size=78%] [/size]
Ga naar www.waarneming.nl en klik boven in de taakbalk rechts op Forum, log in met je forum gebruikersnaam en wachtwoord . (Ben je dat vergeten of kwijt, stuur mij een berichtje, ik zal je dan geheel van  het forum verwijderen)
Ga naar "profiel" en klik op "profiel wijzigen", klik op "forum profiel" en , indien je dat wilt  kan je hier je handtekening wijzigen.
Klik op wijzigen account en je kan je gebruikersnaam aanpassen in een anoniemere versie. Hier moet je onderin dan wel  je wachtwoord van het forum invoeren om de wijzigingen te bekrachtigen.[size=78%] [/size]
Wil je liever helemaal verwijderd worden, stuur mij dan een berichtje: oele2009@gmail.com  Wil je jouw ingestuurde  berichten, waarvan je vindt dat ze niet openbaar gemaakt dienen te worden,  verwijderd hebben, laat mij dit dan ook even weten.[size=78%] [/size]
Over 7 dagen wordt dit besloten U.I.L. forum openbaar gemaakt en kan je het terugvinden op: http://forum.waarneming.nl/smf/index.php
Ik vind het jammer, ik heb er mijn best voor gedaan, maar er blijkt toch te weinig belangstelling voor te bestaan. Uilenbeschermers zijn duidelijk geen schrijvers...
hartelijke groet,
Peter Boelee Moderator Uil In Log forum
Coördinator beschermingsmaatregelen op Noord en Zuid-Beveland ten behoeve van steen-rans- en kerkuilen via VWG De Bevelanden.
Veldmedewerker Zeeuws Steenuilfonds