Verder is in ieder geval de gratis versie perfect!
Helaas ben ik niet heel recent in het buitenland geweest en heb ik dus geen vertalingen nodig gehad, daarom kan ik (nog) niet veel over de kwaliteit van de app zeggen. Maar ik neem van je aan dat deze vlekkeloos draait.
Heb bijgaand logo gemaakt voor de "Wereld" versie. Beter? Alle wensen en suggesties zijn van harte welkom; testers overigens ook.
Een stuk beter ja, het cartoon achtige wat ik niet mooi vond is er in elk geval af, wat ik nog een beetje mis (maar dat is ook heeeeeeel erg moeilijk uit te beelden) is een aanduiding dat het om vertalingen gaat, als ik nu puur op het logo af zou moeten gaan zou ik denken dat het een soort van digitale veldgids is en niet een vertaalprogramma. Nogmaals dit is heel moeilijk (zie bijvoorbeeld hoe wikipedia ermee geworsteld heeft), maar misschien de moeite waard om nog eens over na te denken. Als je meer input wilt is het misschien een idee om er een nieuw topic voor te starten en niet dit topic te kapen

Ik heb inmiddels blueBill Mobile eens geprobeerd, en dat ziet er inderdaad ook heel aardig uit. Gezien
recente screenshots die ik hisko zag posten begint ObsMapp all het beste van deze apps over te nemen en een zeer compleet programma te worden (dit onderdeel nog in de kinderschoenen maar het belooft heel wat te worden).