Hoofdmenu

Grote Burgemeester?

Gestart door ruud_altenburg, december 29, 2006, 14:54:10 PM

Vorige topic - Volgende topic

ruud_altenburg

http://www.waarneming.nl/wn_details.php?id=1848712

Ik kan me vergissen maar zie ik daar een (vrijwel) geheel donkere snavel? De vogel lijkt me ook nogal lang-vleugelig voor een Grote Burgemeester.
Ruud Altenburg
Meeuwen in Amsterdam

JohanvantBosch

hmm, ik zat ook al naar deze foto's te kijken, maar kwam er niet helemaal uit. Ik dacht op de eerste foto juist wel iets van een lichte snavel(basis?) te ontwaren, maar foto is wat vaag. De zeer egaal witte uitstraling deed mij twijfelen over de determinatie en deed me aan een leucist denken. Lange vleugels waren me nog niet opgevallen, maar nu je het zegt...
Ik durf er niet met zekerheid wat over te zeggen, maar ben ook niet overtuigd van de determinatie.

maartenwielstra

Citeerhmm, ik zat ook al naar deze foto's te kijken, maar kwam er niet helemaal uit. Ik dacht op de eerste foto juist wel iets van een lichte snavel(basis?) te ontwaren, maar foto is wat vaag. De zeer egaal witte uitstraling deed mij twijfelen over de determinatie en deed me aan een leucist denken. Lange vleugels waren me nog niet opgevallen, maar nu je het zegt...
Ik durf er niet met zekerheid wat over te zeggen, maar ben ook niet overtuigd van de determinatie.
Of het doet natuurlijk aan een Kleine Bur denken.