vogeltrek over nederland boek

Gestart door zwarteleeuwerik, april 06, 2012, 14:24:21 PM

Vorige topic - Volgende topic

zwarteleeuwerik

hallo, ik kan nog en exemplaar van dit boek verkrijgen, nu is mijn vraag of het boek niet te oud geworden of is deze nog altijd een waardevol
naslagwerk ?
Erik vb.

Gideon Vreeman

Het is niks aan, waardeloos. Ik zal me opofferen om het boek te kopen, scheelt jou ook weer geld...
Gideon Vreeman

frankw

Prima boek. Zou jammer zijn als Gideon m op deze manier voor je neus weg kaapt..

Gerard Troost

Citaat van: Gideon Vreeman op april 06, 2012, 15:55:25 PM
Het is niks aan, waardeloos. Ik zal me opofferen om het boek te kopen, scheelt jou ook weer geld...
lol en als je het kunt kopen, altijd doen!
Groet,
Gerard Troost
www.trektellen.org
www.twitter.com/migrations

www.twitter.com/trektellen

m.dijksterhuis

Op http://www.antiqbook.com/index.php?l=nl komen overigens regelmatig 2ehands exemplaren voorbij.
(zoeken op "vogeltrek over nederland 1976")

Gisteren heb ik het ook aangeschaft, ben benieuwd.

gr, Marc

c.witkamp

zou overigens wel leuk zijn om de gegevens van trektellen eens aan de grafieken uit het boek te plakken
groeten,

cees

Gerard Troost

Je bedoelt net zulke grafieken produceren als in het boek, maar dan gewoon live op de Trektellen database?
Groet,
Gerard Troost
www.trektellen.org
www.twitter.com/migrations

www.twitter.com/trektellen

c.witkamp

het ging mij er meer om of je het grafiekje uit het boek (tot ongeveer 1992) met het bestaande materiaal van trektellen kunt doortrekken zodat je een reeks van 1976 tot nu krijgt
groeten,

cees

Gerard Troost

Poeh, nog moeilijker :)
Zou wel moeten kunnen maar niet heel makkelijk lijkt me omdat telinspanning maar ook methode anders is. Zie ook artikel van Chris van Turnhout.
Groet,
Gerard Troost
www.trektellen.org
www.twitter.com/migrations

www.twitter.com/trektellen

c.witkamp

groeten,

cees