Hoofdmenu

1-april

Gestart door joostdejong, april 01, 2012, 14:34:57 PM

Vorige topic - Volgende topic

joostdejong

Natuurlijk vol van verwachting vandaag, maar tot mijn grote verbazing helemaal niets spannends op de voorpagina van wrn.nl...

Gisteren nog grootse plannen om een keukentrapje op de hei te zetten en een kleine trap te melden. Al vrij snel vanaf gezien met de vogelaars uit Noord Groningen in het oog, die al voorbij Meppel zouden zijn voordat de eerste foto's online zouden komen.

Nog meer plannen geweest die niet zijn uitgevoerd? Of zijn we allemaal zo vreselijk serieus met onze hobby bezig dat een 'hoax' zelfs vandaag niet in de gedachte op komt? (Kan me van vorig jaar alleen een melding van een diksnavelnotenkraker herinneren, maar die kan ik niet terugvinden.)
Joost de Jong

frankw

CiteerGisteren nog grootse plannen om een keukentrapje op de hei te zetten en een kleine trap te melden.

Zo saai. Zo achterhaald.. :angel:

Als ik op zo'n manier, voor iemand zn eigen pleziertje, een uur of meer zou gaan rijden en er blijken een paar grapjassen te staan krijgt er echt wel iemand die trap om zn oren. Dan weet je het vast. :police: 8)

lennartv

Citaat van: frankw op april 01, 2012, 14:43:04 PM
CiteerGisteren nog grootse plannen om een keukentrapje op de hei te zetten en een kleine trap te melden.
krijgt er echt wel iemand die trap om zn oren.

Een grote trap? ;)
Groetjes,

Lennart Verheuvel

www.naturebylennart.com

frankw


Yeronimo

Vorig jaar kwamen Harm en Geert op het meesterlijke idee hun borst rood en blauw te schilderen en in te voeren als roodborst en blauwborst. Maar nooit van gekomen tot nu toe...  ;D
Jeroen Breidenbach, 31 jaar
Leeuwarden