Visitekaartjes voor Waarneming.nl

Gestart door Wouter van der Ham, maart 23, 2012, 17:47:56 PM

Vorige topic - Volgende topic

Wouter van der Ham

Ik weet niet precies waar ik dit topic moet zetten,
maar het lijkt me wel leuk om een soort van 'visitekaartjes' te krijgen waar kort maar duidelijk opstaat wat waarneming.nl/observado.org inhoud. Zodat als je een natuurliefhebber tegenkomt die nog nooit ervan heeft gehoord of het niet gebruikt dat je diegene een kaartje geeft en dan kan hij of zij het thuis nog eens rustig bekijken. Het is een stuk beter dan dat je het vertelt, dan vergeten ze misschien hoe de site heet, of dat ze het gewoon totaal vergeten. En zo wordt diegene er ook weer aan herinnert als hij dat kaartje ineens weer in zijn of haar tas/portomonee tegenkomt. Het lijkt me dan het beste als je een A4 pagina maakt en dat je dat dan thuis kan uitprinten en dan uit kan knippen. Daar krijg je weer een stuk meer waarnemers door! Ik weet niet of jullie het ook een goed idee vinden?       
(Ik weet niet of er al zoiets bestaat?)

Mvg,
Wouter van der Ham

Tussen de 11 en 25 jaar? www.JNM.nl

hiskodevries

Wouter, we hebben een soort van ansichtkaart. Een voorbeeld moet je wel kunnen vinden op forum onderdeel crowdfunding oid.
ik heb thuis nog een paar honderd liggen. die wil ik tegen verzendkosten wel opsturen
Was getekend Hisko de Vries.

Wil je een fotovraag stellen op het forum lees dan dit eerst https://forum.waarneming.nl/smf/index.php?topic=452369.0