Hallo Bernard,
Ik heb dezelfde obsmapp versie op mijn telefoon dus daar ligt het niet aan.
Marleen.
Nog even hierop terugkomend. Gisteren was ik op de boulevard van hoek van holland en had eigenlijk hetzelfde probleem. De ene keer snel een fix dan weer het zendmast icoon in beeld.
Als je vandaag of morgen naar buiten gaat doe dan eens het volgende
- in de settings van je gsm -locatie-draadloze netwerken gebruiken uitvinken
in de settings van obsmapp -locatie-automatische gps aangevikt en gps interval 1 sec , locatie onthouden uitgevinkt, gps tijdelijk stoppen uitgevinkt
dan hoor ik graag je ervaringen.
Ik heb namelijk het idee dat sinds obsmapp de 'draadloze netwerken' ook gebruikt voor de lokatiebepaling het gps gedonder is begonnen, maar zeker weten doe ik het niet.
Uiteraard mogen ook anderen dit testen.
Hisko had eerder geadviseerd draadloze netwerken uit te zetten, dus daarom stond dat uit. Het rare is dat de telefoon het soms prima doet, en soms totaal niet.
En het mij vaak onduidelijk is waarom.
GPS problemen kunnen natuurlijk aan mijn telefoon liggen, maar tot nu toe waren het instellingen of toch obsmapp. (Laat duidelijk zijn dat dit geen verwijt is aan het adres van de obsmapp-makers).
Laatste patches, geen idee, hoe zie ik dat? Als er melding komt voor een update volg ik die tot nu toe altijd wel op. Als dat is wat je bedoelt?
Ik heb nu draadloos netwerk aangezet en zal het komende dagen proberen of dat beter gaat.
Groetjes, en bedankt voor je hulp.
Marleen