wat voor veer is het

Gestart door joost_gabriels, december 16, 2006, 20:39:27 PM

Vorige topic - Volgende topic

joost_gabriels

hoi nou dezen veer heb ik al een tijdje maar wat voor veer is het het is wel een mooie veer vind ik ;) heb ik op een boedrij gevonden een bevriende man van mijn fammilie en aventoe gaan we daar naar toe en dan zoek ik vaak naar veren maar nu is die helaas fait maar sorry voor de foto vooral voor de flittser ;)
vriendelijke natuur groetjes joost gabriels

Robert

#1
grote bonte specht. zijn idd. mooie veren.
is volgens mij nog niet volgroeid.
Groeten Robert Pater

Roden(Dr)

Kaja

grote bonte specht (armpen)

keesschreven

Klopt. (Tip: bewerk eerst het formaat voordat je de foto hier plaatst)  
Vriendelijke groeten,
Kees Schreven
Admin Vogels - Schedels en veren

joost_gabriels

#4
bedankt voor het snellen antwoord :D en weeten jullie meschien boeken met veeren ( dat je ze op kan zoeken ) of is dat niet  handig voor mensen die net 1 a 1.5 jaar volgelen maar veren vind ik wel interstant
vriendelijke natuur groetjes joost gabriels

keesschreven

Je kunt er niet vroeg genoeg mee beginnen. er zijn wel wat boeken over veren zoals: "Vogelsporen" van Tirion, ISBN 90 5210 483 2. Kijk ook in het bericht "Veertjes, nog meer veertjes".

Veel plezier.
Vriendelijke groeten,
Kees Schreven
Admin Vogels - Schedels en veren

joost_gabriels

#6
ok bedankt :D is dat boek alleen in het engels :( mijn engels is niet zo best  
vriendelijke natuur groetjes joost gabriels

joost_gabriels

ik heb nog een vraag hoe moet ik die veer dan toevoegen aan waarnemingen ??? ( als wat ) want ej kan tog niet als sporen of in iedegval toen ik het laaste had gedaan kon je nog geen sporen
vriendelijke natuur groetjes joost gabriels

klaas van haeringen

Citeer( als wat ) want ej kan tog niet als sporen of in iedegval toen ik het laaste had gedaan kon je nog geen sporen
Wablief? :wacko:  

characea

Joost,

Inderdaad is het nog niet mogelijk om bij vogels de waarneming in te voeren als 'sporen'.
Zelf denk ik dat 'vondst' nog het beste past als omschrijving van de waarneming.