Hoofdmenu

kleine burgemeester

Gestart door j.g.palm, maart 01, 2012, 21:00:29 PM

Vorige topic - Volgende topic

j.g.palm

-----------start copieren----------------------------[/size]Ik zou graag willen weten welke soort dit isHet betreft deze waarneminghttp://waarneming.nl/waarneming/view/2935906Kleine Burgemeester - Larus glaucoides gezien op 2004-12-07 Polder Noord KethelFoto's:bij voorbaat dank just palm------------einde copieren-------------------

Herman Bouman

Is de video ook beschikbaar? Spannend ding

Mark Zevenbergen

Ik heb nu toch al genoeg gedronken  ;D  Kumliens...

RogiervanV

dat zijn verdomd donkere buitenvlaggen aan de buitenste primaries. Maar ik ben helaas geen meeuwenkenner! Spannend. Ik zou n.a.v. alle discussies omtrendt Kumliens bijna meegaan, ik weet niet of we dit jaar een dergelijk getekend ex hadden? Wel lage kwaliteit plaat dus al te veel conclusies kunnen er vast niet aan gehangen worden.
Rogier van Viegen

Rikstar

gaat helemaal mee met deze mening.

Citaat van: RogiervanV op maart 02, 2012, 10:58:03 AM
dat zijn verdomd donkere buitenvlaggen aan de buitenste primaries. Maar ik ben helaas geen meeuwenkenner! Spannend. Ik zou n.a.v. alle discussies omtrendt Kumliens bijna meegaan, ik weet niet of we dit jaar een dergelijk getekend ex hadden? Wel lage kwaliteit plaat dus al te veel conclusies kunnen er vast niet aan gehangen worden.
met vriendelijke groeten,
Rik v/d Starre

j.g.palm

Ik zal proberen de video die ik van deze vogel gemaakt heb op dit forum te plaatsen maar dat zal wel even duren
Het staat nu op een HD bandje dat ik moet overzetten




groeten just palm

frankmeer

Er staat me iets van bij dat deze gedetermineerd was als mogelijke Zilvermeeuw met kleurafwijking? maar dat is niet zo snel terug te vinden...
Frank van der Meer

caliprobola

Komt inderdaad qua jizz en kleurverdeling redelijk zilver-achtig over maar misschien kunnen bewegende beelden wel meer inzicht brengen.


j.g.palm

heb filmpje geplaatst op you tube vd a-typische kleine burgemeester in de vockestaert schiedam 7-12-2004
kijk onder kleine burgemeester 7-12--2004 justseeit.

frankmeer

Frank van der Meer

Vincent Hart

Groet, Vincent


Als je goed om je heen kijkt
zie je dat alles gekleurd is                    K. Schippers

frankmeer

Ow.. Dat is een filmpje van een filmpje, niet bevordelijk voor de kwaliteit. Zijn de originele beelden nog beschikbaar, Just? Lijkt me overigens nog steeds een Zilvermeeuw, in ieder geval geen burrie.
Frank van der Meer

j.g.palm

Zal proberen de orginele beelden op you tube te plaatsen maar weet niet of dat me lukt.


gr just


j.g.palm

Beste Mensen,

Op youtube filmpje geupload van meeuw spec die ik zag in de vockestaert december 2004.
Filmpje te vinden op youtube onder justseeit VTS 01 1
Graag jullie reactie op deze vogel

Groet just palm

Menno

#15
https://www.youtube.com/watch?v=_XeFPborb-o

De link naar youtube.
Mooie backhand Just  ;)

Denk ook aan een zilver maar mijn meeuwenkennis is niet zodanig....

Groeten,

Menno van Lopik

https://waarneming.nl/user/view/87046

Steven Wytema

Op enkele momenten dat hij vliegt (zeker tweede keer) zie je een donkere waas op de buitenvleugel.
Dat, in combinatie met het kopprofiel en de grootte/vorm, past idd alleen. Op (een bleke) zilver
Steven Wytema