Hoofdmenu

exporteren mislukt

Gestart door wespenbuizerd, april 02, 2012, 15:33:20 PM

Vorige topic - Volgende topic

wespenbuizerd

Toen ik deze middag een reeks waarnemingen heb geüpload met ObsMapp 1.5.1, kwam erna de melding dat het exporteren was mislukt en bleef het programma draaien tot ik overging naar het menu om een nieuwe waarneming. Erna heb ik 1 waarneming geüpload, maar nu kwam de melding niet dat het exporteren was mislukt.
Dirk

Alex Kwak

Bedoel je deze melding: "Maken backup mislukt" ?
Alex Kwak, medewerker Zostera/Observation International, ontwikkelaar ObsMapp
Ik beantwoord geen PM's over mobiele app's. Vragen ALTIJD via het forum!

wespenbuizerd

Neen, ik heb het niet genoteerd. Er stond iets als ' exporteren mislukt ' en erna stond iets over de grootte van het bestand en dat was dan ' 0 '. Bovendien bleef het programma hierdoor hangen. Ik diende uit het programma te gaan , als ik mij goed herinner. Erna kwam weer dezelfde foutmelding. De volgende keer was de foutmelding weg en kon ik gewoon nieuwe waarnemingen invoeren. Nu blijkt dat al mijn waarnemingen met ObsMapp vandaag ingegeven wel degelijk bij de oude waarnemingen staan. Ik heb dit niet eerder tegengekomen. Het was ook niet mogelijk een foutenrapport te verzenden, want deze procedure kwam niet te voorschijn.
Dirk

Alex Kwak

Dan was je klaarblijkelijk niet aan het uploaden, maar aan het exporteren?!
Alex Kwak, medewerker Zostera/Observation International, ontwikkelaar ObsMapp
Ik beantwoord geen PM's over mobiele app's. Vragen ALTIJD via het forum!

wespenbuizerd

Misschien wel, maar niet omdat ik dat wilde.
Dirk

Alex Kwak

Kijk eens of je de fout kunt reproduceren, en welke stappen je daarbij precies doorloopt.
Alex Kwak, medewerker Zostera/Observation International, ontwikkelaar ObsMapp
Ik beantwoord geen PM's over mobiele app's. Vragen ALTIJD via het forum!

wespenbuizerd

Reproduceren kan ik niet. Mocht het nog voorvallen, dan noteer ik wat er precies gebeurt. Ik dacht dat er een foutenrapport zou kunnen worden verzonden, maar dat kon dus niet.
Dirk