Maandopdracht foto februari: "Vogels in of en de kou"

Gestart door Vincent Hart, februari 03, 2012, 15:48:34 PM

Vorige topic - Volgende topic

Vincent Hart

Opdracht voor februari: "Vogels in of en de kou". Maak een foto van één of meer vogel waarop de kou een duidelijke rol speelt.  Morgen zal er op veel plekken nog (veel) sneeuw liggen, en de rest van deze week vriest het nog.  Smeed dus het ijzer als het ... ehrm ... heet is, en trek er op uit terwijl het nog koud is ;)   Speciaal voor jullie heeft deze februari een *extra dag*! Profiteer daar vooral van.
 
Ingangsdatum opdracht (foto's moeten op of na deze datum gemaakt zijn): woensdag 1 februari.
Sluitingsdatum insturen: woensdag 29(!) februari 23.59u!
Mail je inzending naar maandopdracht @ live.com

Voor de spelregels van de maand- & jaaropdrachten, zie HIER.
Groet, Vincent


Als je goed om je heen kijkt
zie je dat alles gekleurd is                    K. Schippers

willemxd

#1
Dus je moet je mailen naar maandopdracht @ live.com ?
kijke of het lukt ik heb nog een leuke foto gemaakt vind ik zelf :blink:

Vincent Hart

Zeker, Willem. Maar ik heb juist het e-mailadres met spaties neergezet omdat er anders veel spam naartoe gestuurd wordt. Dus als je jouw post even zou willen aanpassen ...  :duim:
Groet, Vincent


Als je goed om je heen kijkt
zie je dat alles gekleurd is                    K. Schippers


Vincent Sanders

Gr,
Vincent Sanders

Vincent Hart

alles minder dan 2 is goed, meer dan 0 wordt gewaardeerd  :)
Groet, Vincent


Als je goed om je heen kijkt
zie je dat alles gekleurd is                    K. Schippers

willemxd

Wil je is kijken of je mijn mailtje hebt ik weet niet zeker er stondt dat hij hem had verzonden maar ik kan hem niet terug vinden :rolleyes:

Stijn E.

Citaat van: willemxd op februari 23, 2012, 20:56:36 PM
Wil je is kijken of je mijn mailtje hebt ik weet niet zeker er stondt dat hij hem had verzonden maar ik kan hem niet terug vinden :rolleyes:

Is binnengekomen, Willem.
Hartelijke groet, Stijn
      Blog


lennartv

Door de reminder van Vincent heb ik ook maar eens besloten om een foto'tje op te sturen. Ik had gelukkig nog wat liggen, maar eens kijken wat het wordt...
Groetjes,

Lennart Verheuvel

www.naturebylennart.com

Stijn E.

#10
Ondanks dat er nog een uur foto's ingestuurd kunnen worden vast een berichtje.
Er zijn momenteel 10 inzendingen, de opdracht is duidelijk aangeslagen! Ik hoop ze morgen op de site te kunnen zetten, maar de kans is groot dat het vrijdag wordt. Ben nogal druk.




Update: ik maak vanavond tijd om de foto's online te zetten!
Hartelijke groet, Stijn
      Blog

Stijn E.

Hartelijke groet, Stijn
      Blog

willemxd

wow  :rolleyes: die zijn leuk :blink:  de opdracht is helemaal geslaagd :duim: :duim:

Botervlieg

Hele mooie foto's inderdaad. Moeilijk om te kiezen! Goed gedaan allemaal!  :duim:
Ik twijfel nog tussen twee foto's.

Maar zo te zien is de stembus nog niet open, dus ik heb nog even bedenktijd.  ;D

Yeronimo

Jeroen Breidenbach, 31 jaar
Leeuwarden

Stijn E.

#15
Ik schaam me dood. Ik heb twee foto's straal over het hoofd gezien... Gelukkig waren beide fotografen zeer alert en stuurden ze mij een bericht.

Mijn oprechte excuses voor de fotografen, de foto's staan inmiddels wél online.

Gelukkig was er nog geen poll en kan er nu alsnog eerlijk gestemd worden. Het is voor de mensen die al gekeken hebben natuurlijk wel belangrijk dat ze even opnieuw naar http://defrisseblik.weebly.com/februari.html surfen en opnieuw hun mening vormen.


N.B. Ik zie hier dat de nummering op de site erg vreend is. Daar kan ik momenteel niets aan doen. Ik zal hier vanavond naar kijken.
Hartelijke groet, Stijn
      Blog

lennartv

Groetjes,

Lennart Verheuvel

www.naturebylennart.com

Botervlieg


Robertmeer

Groet,
Robert van der Meer

Lees ook eens mijn weblog: http://robertbirding.wordpress.com/

stefanhageman

Stefan Hageman


Robertmeer

Groet,
Robert van der Meer

Lees ook eens mijn weblog: http://robertbirding.wordpress.com/

Yeronimo

Mooie reeks foto's! De concurrentie is dit keer moordend, het is moeilijk om te kunnen kiezen.
Jeroen Breidenbach, 31 jaar
Leeuwarden

Bart van Hoogstraten

Het was inderdaad erg moeilijk deze keer; veel mooie foto's!  :duim: Teneinde toch tot een keuze te komen heb ik mezelf de vraag gesteld welke foto het "koudst" is en dat vond ik toch wel het Heggenmusje...
Vriendelijke groet! Bart van Hoogstraten

De toekomst van Waarneming is onzeker. Draag bij aan het voortbestaan en betaal gewoon jaarlijks € 25,- abonnementskosten!
https://waarneming.nl/donate/

Yeronimo

Achteraf had ik deze foto ook wel in kunnen sturen, dat ziet er koud zat uit  :-X
Maar leuk thema was het zeker!
Jeroen Breidenbach, 31 jaar
Leeuwarden

Margreet Kwh

Tjonge, dat was heel moeilijk! Ik heb gekozen voor de vogel die me het meest de kou in trok: de Heggenmus in de sneeuw.
Edit: ik zie dat Bart dezelfde redenering heeft gevolgd.
met vriendelijke groet, Margreet Kouwenhoven

MarianneW

Net alle foto's bekeken, gestemd en de verwarming hoger gezet ;- ).
Leuk dat er nu eens wat meer inzendingen waren en dus meer keuze. Hopen dat het zo blijft! Iedereen die heeft ingezonden  :duim: .
Marianne

MarianneW

En de inzender van de winnende foto is........... ?
Groetjes,
Marianne
Marianne

Vincent Hart

Citaat van: MarianneW op maart 12, 2012, 09:18:59 AM
En de inzender van de winnende foto is........... ?
Groetjes,
Marianne
... Lennart Verheuvel  :duim:
Gefeliciteerd, Lennart! Het was erg spannend deze maand ... Aan jou de eer een leuke opdracht voor april te verzinnen.
Groet, Vincent


Als je goed om je heen kijkt
zie je dat alles gekleurd is                    K. Schippers

Margreet Kwh

Tjonge, dat was spannend. Toen ik het laatst keek was het 8-8. Gefeliciteerd, Lennart! En nummers twee en drie ook. :duim:
met vriendelijke groet, Margreet Kouwenhoven

lennartv

Citaat van: Vincent Hart op maart 12, 2012, 10:14:54 AM
Citaat van: MarianneW op maart 12, 2012, 09:18:59 AM
En de inzender van de winnende foto is........... ?
Groetjes,
Marianne
... Lennart Verheuvel  :duim:
Gefeliciteerd, Lennart! Het was erg spannend deze maand ... Aan jou de eer een leuke opdracht voor april te verzinnen.

Thanx! Het was inderdaad erg spannend en behalve de nummers twee en drie waren de andere foto's ook erg goed! Ik ga maar eens nadenken over april...
Groetjes,

Lennart Verheuvel

www.naturebylennart.com