Hoofdmenu

Koud he!

Gestart door Bart van Hoogstraten, februari 03, 2012, 09:25:18 AM

Vorige topic - Volgende topic

Botervlieg

Vanochtend om 6:30 was het 27.9 graden in huis. Ik wilde de ramen open zetten voor verkoeling. Maar buiten was het al 22.6 graden, dus dat had ook weinig nut.

Nu is het hier in Haarlem 26.8 graden buiten (in de schaduw). En er staat een klein beetje wind.
Net was er een tja hoe noem ik dat? "regenbui", maar de druppels waren te tellen dus het stelde weinig voor.

Groetjes, Marleen

augustvansteensel

een regenbui???
:'( waarom niet hier... in Amsterdam...
34 graden, ik heb net mijn derde ijsje op :blink:
August van Steensel



www.jnm.nl   !!!

Botervlieg

Tja.... Er komt straks nog een lekker buitje zie ik...

Denk dat ik zo lekker buiten ga staan. Jemig wat is het warm! In huis inmiddels 29.2 graden.

Maargoed, ik ben erg blij dat ik niet in Limburg woon. Daar is het nog veeeeeeeel warmer.
Dus wat dat betreft hebben we hier "niets" te klagen, denk ik...

Maargoed, mocht je behoefte hebben aan een bui, je bent in Haarlem van harte welkom.

Groetjes, Marleen

augustvansteensel

ik heb 1 hele regendruppel gevoeld!  ;D
maar dat was het dan ook...
het gekoelde water bij de AH was uitverkocht!
August van Steensel



www.jnm.nl   !!!

Robert Heemskerk

Hier is vandaag(en gisteren) ook heel erg warm.
Gelukkig heeft het goed geregend afgelopen nacht waardoor het iets is afgekoeld.


Maar onze IJscoman moest het zelfs afleggen;




augustvansteensel

August van Steensel



www.jnm.nl   !!!

Botervlieg


Antonie Blom

Gisteravond regende het volgens de buienradar en als ik in de lucht keek, zag ik de regensluiers onder de wolken hangen ... alleen op de grond bleef het droog. Het was zo warm dat de regen verdampte voordat deze de grond bereikte  :rolleye:
Met vriendelijke groeten, Antonie Blom

Op https://sandra-antonie.smugmug.com/ is een selectie van mijn foto's te vinden.

huysse

groet,
Marijke

augustvansteensel

August van Steensel



www.jnm.nl   !!!

KorHaan

 ;D   :duim:


Vriendelijke groet,

Ronald Sinoo

bas waanders

@Bart : Ik heb er ook eens een stukje aan gewijd , het is een onvoorstelbaar project met een hoge moeilijkheidsgraad . Afgezien van arctische omstandigheden , lage temperaturen dus en schuivend ijs word er toch een meer ontsloten dat zeer lang totaal geisoleerd was van de rest van de wereld . Op de bodem van het Vostok meer vermoed men thermale bronnen , omdat het water altijd nog relatief "warm "is . De ontsluiting zal in ieder geval wel eens verassend kunnen zijn , word er een (zoölogische)  doos van pandora geopend ? Wie weet , men zal er met de grootste omzichtigheid mee moeten omgaan .
http://www.dailymail.co.uk/sciencetech/article-2095193/Lake-Vostok-Russian-scientists-confirm-triumph-drilling-successful-Antarctica.html

Bart van Hoogstraten

Vriendelijke groet! Bart van Hoogstraten

De toekomst van Waarneming is onzeker. Draag bij aan het voortbestaan en betaal gewoon jaarlijks € 25,- abonnementskosten!
https://waarneming.nl/donate/

Norman


augustvansteensel

August van Steensel



www.jnm.nl   !!!