Nederlandse vogelaar ontvoerd op de Filipijnen

Gestart door Vincent Hart, februari 01, 2012, 13:26:18 PM

Vorige topic - Volgende topic

marcel123

Vandaag elk uur op het radio nieuws

Citeeret Filipijnse leger mag rebellen van Abu Sayyaf voortaan ook aanvallen als gijzelaars daarbij gevaar lopen. De Filipijnse president Duterte neemt het op de koop toe als er onschuldige slachtoffers vallen, zei hij in een toespraak.

https://www.google.nl/search?hl=nl&gl=nl&tbm=nws&authuser=0&q=abu+sayyaf&oq=abu+sa&gs_l=news-cc.1.1.43j0j43i53.16601.19835.0.21698.6.5.0.1.1.0.127.445.4j1.5.0...0.0...1ac.1.0QclOej3hAE

Josee

 :angry: :( Hopelijk snel beter nieuws over vrijlating!!
°¨¨°º~.gevleugelde groet.~º°¨¨°

josée van oers

Klaas Nanninga

Besten,

zoals Bart van Hoogstraten al opmerkte is het volgende maand 5 jaar geleden dat Ewold werd ontvoerd.
Misschien een goed idee om Fabiola en de familie te laten weten dat we aan hem en hen denken door een kaart te sturen.
Vanwege hun privacy is het beter om dat dan via mij te doen. Dan zorg ik wel dat de kaarten binnenkort bij Fabiola worden gebracht.

Klaas Nanninga
tav Ewold
Korreweg 70
9715AE

met vriendelijke groet,
Klaas

Margreet Kwh

met vriendelijke groet, Margreet Kouwenhoven

Bart van Hoogstraten

Citaat van: Klaas Nanninga op januari 15, 2017, 20:00:52 PM
Besten,

zoals Bart van Hoogstraten al opmerkte is het volgende maand 5 jaar geleden dat Ewold werd ontvoerd.
Misschien een goed idee om Fabiola en de familie te laten weten dat we aan hem en hen denken door een kaart te sturen.
Vanwege hun privacy is het beter om dat dan via mij te doen. Dan zorg ik wel dat de kaarten binnenkort bij Fabiola worden gebracht.

Klaas Nanninga
tav Ewold
Korreweg 70
9715AE

met vriendelijke groet,
Klaas

Moeten gewoon niet met zijn allen weer een keertje lappen? Ieder een tientje of zo?
Vriendelijke groet! Bart van Hoogstraten

De toekomst van Waarneming is onzeker. Draag bij aan het voortbestaan en betaal gewoon jaarlijks € 25,- abonnementskosten!
https://waarneming.nl/donate/



Margreet Kwh

Vanmorgen een groot interview met zijn dochter in Trouw.
met vriendelijke groet, Margreet Kouwenhoven



Josee

°¨¨°º~.gevleugelde groet.~º°¨¨°

josée van oers

migratorius

Die Duitser zocht het ook wel op: hij was al eens door Somalische piraten ontvoerd en had zich toen vrijgekocht.
Zouden de Filipijnse criminelen dat geweten hebben...?

JanHein

Josee

Wellicht... maar dat mensen hiertoe in staat zijn, is misselijkmakend en blijft onaanvaardbaar. Zo invoelbaar dat als jou dierbare daar vastgehouden wordt dit soort berichten je de adem en nachtrust zullen ontnemen. Ik wens de familie alle kracht en sterkte en een onverwachte kering van tij ten goede!
°¨¨°º~.gevleugelde groet.~º°¨¨°

josée van oers





Josee

Zes jaar is ondraaglijk lang. Iedere dag was er al één te veel. Wens zijn familie en diebaren toe dat de berichten kloppen, dat hij leeft en dat zij de hoop levend kunnen houden, dat ze hem uiteindelijk weer in hun armen zullen sluiten. Alle goeds.
°¨¨°º~.gevleugelde groet.~º°¨¨°

josée van oers

Klaas Nanninga





Josee

#142
Aller- aller- allerhoogste tijd!! Al zolang! Vreemd hoe er gestaag bij een meerderheid een soort gewenning aan geweld lijkt te zijn ontstaan... :(

Iedere dag en nacht is er weer één voor de familie die hier vanzelf nooit aan went en bij wie de hoop weer gevoed is. Laat het niet loos zijn!
°¨¨°º~.gevleugelde groet.~º°¨¨°

josée van oers

egilio

Ik hoop dat hier zo snel mogelijk een goed einde aan komt. Ik hoop met dit soort zaken altijd dat het misschien wel stil is in de media, maar dat er achter de schermen overheden er wel constant mee bezig zijn.
Egil
Currently in Oxford
Zambian Carnivore Programme

WildCRU
Take nothing but pictures, leave nothing but footprints and waste nothing but time[/i]


Josee

Oef... het staat er zo stellig dat er geen ontkomen aan lijkt.. ongeloofelijk vals en zo intens triest. Mijn gedachten zijn bij zijn familie en vrienden, ik wens hen alle kracht om dit bericht te kunnen verwerken.
°¨¨°º~.gevleugelde groet.~º°¨¨°

josée van oers

Richardus

Door de Filippijnse autoriteiten nu bevestigd aan NL ministerie van BuZa... Hoe tragisch dit...

henk koffijberg

https://www.dvhn.nl/groningen/Vrienden-starten-crowdfundingsactie-om-crematie-doodgeschoten-Ewold-Horn-te-betalen-24518270.html

neem aan dat daar nog wel meer bekendheid aan wordt gegeven op de diverse fora over hoe en wat. klaas misschien?
goed initiatief!

groet,
henk koffijberg


Oenanthe

Inderdaad. Maar hoe je een bijdrage kunt geven kan ik niet uit het artikel opmaken. Op google kan ik evenmin achterhalen hoe dat moet. Is er iemand die hier achter kan komen?
Veel succes allemaal,

Maarten Verrips

Ted van der Knaap

Citaat van: Oenanthe op juni 04, 2019, 19:43:42 PM
Inderdaad. Maar hoe je een bijdrage kunt geven kan ik niet uit het artikel opmaken. Op google kan ik evenmin achterhalen hoe dat moet. Is er iemand die hier achter kan komen?

Speciale rekening
Voor de actie is een speciaal rekeningnummer geopend. Wie iets wil bijdragen, kan dat doen op NL21RABO0342068431 t.n.v. D.O. Bosscher, inzake Ewold Horn. Dat kan vanaf dinsdagavond.

bron: https://www.rtvnoord.nl/nieuws/209348/Inzamelingsactie-voor-uitvaart-omgekomen-gijzelaar-Ewold-Horn
groet-je, Ted van der Knaap (always learning!)