Hoofdmenu

Henk Bleker

Gestart door huysse, januari 18, 2012, 09:03:26 AM

Vorige topic - Volgende topic

huysse

Met een portret van staatssecretaris Henk Bleker heeft Siegfried Woldhek de Inktspotprijs 2011 gewonnen, de jaarlijkse prijs voor de beste politieke spotprent van de Stichting Pers & Prent. Dat is dinsdagmiddag in Den Haag bekend gemaakt.

De tekening verscheen in maart in NRC Handelsblad. Bleker vertrapt op de prent met zijn klompen een paar bloemen. ,,Ook al is één expliciete gebeurtenis - het natuurbeleid - de aanleiding voor deze tekening, het voelt meer als een totale typering van Henk Bleker'', vindt de jury. Ze beoordeelde de tekening van Bleker als een prachtig getekend portret, dat op ,,sublieme wijze een mengeling van sluwheid, onverzettelijkheid en machtsbelustheid uitdrukt, impliciet en zonder tekst''.

marijke

bron: de pers.nl

Margreet Kwh

Hier valt niets aan toe te voegen. Ik begreep dat Bleker "Boer zoekt vrouw" ook al niet meer nodig heeft.
met vriendelijke groet, Margreet Kouwenhoven

pia zz

Citaat van: MarKoHu op januari 18, 2012, 14:46:05 PM
Hier valt niets aan toe te voegen. Ik begreep dat Bleker "Boer zoekt vrouw" ook al niet meer nodig heeft.

hij heeft zijn groene blaadje al gevonden :rolleye: vraag ik me af, wat ziet iemand in..........nou ja..laat maar 8)
  groet Pia.

KorHaan

Mijn kijk op Henk Bleker.

Groetjes, Ronald


Marina

We weten nu in elk geval wel waar onze belastingcenten blijven.
Of zou juffr.Rijlaars echt op zn knappe gezichtje zijn gevallen?
lees hier hoe trollen hun territorium markeren - http://www.randoloup.com/nl/?p=1682

DuDe

Vriendelijke groet van Rineke Dedding en/of Axel Duivenvoorden

(Indien niet anders gemeld betreft het Axel...)

HPM

Citaat van: DuDe op januari 19, 2012, 15:22:14 PM
??? ??

Mevrouw Marina heeft een reputatie hoog te houden op het gebied van het beledigen van mensen, in het bijzonder van mensen die ze niet kent.
Herman van der Meer

Ted van der Knaap

de heer Bleker stelt zich [indirekt] kandidaat voor het CDA-voorzitterschap met de oneliner "als de kar in de modder staat dan blijf ik er aan trekken"
Helaas heeft ie zelf  niet in de gaten dat juist door zijn eigen handelen de kar steeds vast komt te zitten  O0
groet-je, Ted van der Knaap (always learning!)

Marina

#9
Citaat van: DuDe op januari 19, 2012, 15:22:14 PM
??? ??

Voor wie het gemist heeft: Barbara Rijlaarsdam is de (inmiddels niet meer) geheime minnares van CDA-paradepaardje en carnavalskraker Henk Bleker.
Dit is bevestigd door haar collega's bij NRC.
Zij heeft de leeftijd van zijn dochters. Hij propagandeert het gezin als Hoeksteen van de Samenleving.
Hij blijkt een notoire leugenaar te zijn (zie bijgaande link, van collega's van hem).

Over de onkostennota's van Bleker zijn vragen gerezen, niet alleen in het kader van Milieu maar ook in hoeverre zijn jonge minnares met onze belastingcenten gefêteerd wordt.

http://www.leugens.nl/2012/01/11/bleker-berijdt-jonge-pony/

en

http://www.volkskrant.nl/vk/nl/2824/Politiek/article/detail/3130762/2012/01/20/Ophef-over-meereizen-partner-Bleker-in-regeringsvliegtuig.dhtml
lees hier hoe trollen hun territorium markeren - http://www.randoloup.com/nl/?p=1682

vuurvlinder

Citaat van: HPM op januari 19, 2012, 17:39:03 PM
Citaat van: DuDe op januari 19, 2012, 15:22:14 PM
??? ??

Mevrouw Marina heeft een reputatie hoog te houden op het gebied van het beledigen van mensen, in het bijzonder van mensen die ze niet kent.
[/quote
Ik meende dat jij daar een patent op had.  ;D ;D ;D
Met vriendelijke groet, Astrid Landsaat.

HPM

Citaat van: vuurvlinder op januari 20, 2012, 21:45:07 PM
Citaat van: HPM op januari 19, 2012, 17:39:03 PM
Citaat van: DuDe op januari 19, 2012, 15:22:14 PM
??? ??

Mevrouw Marina heeft een reputatie hoog te houden op het gebied van het beledigen van mensen, in het bijzonder van mensen die ze niet kent.
Ik meende dat jij daar een patent op had.  ;D ;D ;D


Ik roddel niet, ik insinueer niet, ik beledig niet, ik bemoei me niet met het priveleven van anderen, en en zeker niet met dat van mensen die ik niet ken. Dat gaat mij namelijk geen fluit aan.
Het moet gewoon eens afgelopen zijn met die vuige  naaikranspraatjes.  Daar is dit forum niet voor.
Herman van der Meer

Henri van Dodeweerd

Citaat van: HPM op januari 20, 2012, 22:01:29 PM
Citaat van: vuurvlinder op januari 20, 2012, 21:45:07 PM
Citaat van: HPM op januari 19, 2012, 17:39:03 PM
Citaat van: DuDe op januari 19, 2012, 15:22:14 PM
??? ??

Mevrouw Marina heeft een reputatie hoog te houden op het gebied van het beledigen van mensen, in het bijzonder van mensen die ze niet kent.
Ik meende dat jij daar een patent op had.  ;D ;D ;D

Helemaal mee eens.


Ik roddel niet, ik insinueer niet, ik beledig niet, ik bemoei me niet met het priveleven van anderen, en en zeker niet met dat van mensen die ik niet ken. Dat gaat mij namelijk geen fluit aan.
Het moet gewoon eens afgelopen zijn met die vuige  naaikranspraatjes.  Daar is dit forum niet voor.
Met vriendelijke groet,
Henri van Dodeweerd

Norman

#13
Citaat van: HPM op januari 20, 2012, 22:01:29 PM
Citaat van: vuurvlinder op januari 20, 2012, 21:45:07 PM
Citaat van: HPM op januari 19, 2012, 17:39:03 PM
Citaat van: DuDe op januari 19, 2012, 15:22:14 PM
??? ??

Mevrouw Marina heeft een reputatie hoog te houden op het gebied van het beledigen van mensen, in het bijzonder van mensen die ze niet kent.
Ik meende dat jij daar een patent op had.  ;D ;D ;D


Ik roddel niet, ik insinueer niet, ik beledig niet, ik bemoei me niet met het priveleven van anderen, en en zeker niet met dat van mensen die ik niet ken. Dat gaat mij namelijk geen fluit aan.
Het moet gewoon eens afgelopen zijn met die vuige  naaikranspraatjes.  Daar is dit forum niet voor.

Beste Herman,

Als we alle berichten die je gepost hebt weghalen die niets bijdragen aan de discussie, dan blijven er nog verdomd weinig berichten van je over. Overigens propageer ik niet om dit te verrichten, ik ben daar namelijk met enige regelmaat net zo debet aan.

Moet ook kunnen vind ik. Dit is een forum voor hobbyisten. Dat af en toe best een beetje op een naaikransje mag lijken. Mensen zijn actief op dit forum voor hun plezier. Zijstapjes, over welk onderwerp dan ook, horen daar bij.

Overigens is dit het praat maar raak deel van het forum. Van mij part bespreken mensen hier hun stoelgang. Ik hoef het niet lezen. het mag.

ronald

Citaat van: HPM op januari 20, 2012, 22:01:29 PM
Citaat van: vuurvlinder op januari 20, 2012, 21:45:07 PM
Citaat van: HPM op januari 19, 2012, 17:39:03 PM
Citaat van: DuDe op januari 19, 2012, 15:22:14 PM
??? ??

Mevrouw Marina heeft een reputatie hoog te houden op het gebied van het beledigen van mensen, in het bijzonder van mensen die ze niet kent.
Ik meende dat jij daar een patent op had.  ;D ;D ;D


Ik roddel niet, ik insinueer niet, ik beledig niet, ik bemoei me niet met het priveleven van anderen, en en zeker niet met dat van mensen die ik niet ken. Dat gaat mij namelijk geen fluit aan.
Het moet gewoon eens afgelopen zijn met die vuige  naaikranspraatjes.  Daar is dit forum niet voor.
goh, zoveel negativiteit uitstorten over dit forum in zo weinig zinnen, op zich heel knap maar dit hoort idd niet op dit forum thuis. het geldt voor iedereen: als je je ergert, reageer dan gewoon niet en ga mensen zeker niet aanvallen. dit is gewoon ruzie zoeken en zal nooit bijdragen aan een oplossing!
groeten, Ronald van Seijen

HPM

Citaat van: Norman op januari 20, 2012, 23:00:59 PM
Citaat van: HPM op januari 20, 2012, 22:01:29 PM
Citaat van: vuurvlinder op januari 20, 2012, 21:45:07 PM
Citaat van: HPM op januari 19, 2012, 17:39:03 PM
Citaat van: DuDe op januari 19, 2012, 15:22:14 PM
??? ??

Mevrouw Marina heeft een reputatie hoog te houden op het gebied van het beledigen van mensen, in het bijzonder van mensen die ze niet kent.
Ik meende dat jij daar een patent op had.  ;D ;D ;D


Ik roddel niet, ik insinueer niet, ik beledig niet, ik bemoei me niet met het priveleven van anderen, en en zeker niet met dat van mensen die ik niet ken. Dat gaat mij namelijk geen fluit aan.
Het moet gewoon eens afgelopen zijn met die vuige  naaikranspraatjes.  Daar is dit forum niet voor.

Beste Herman,

Als we alle berichten die je gepost hebt weghalen die niets bijdragen aan de discussie, dan blijven er nog verdomd weinig berichten van je over. Overigens propageer ik niet om dit te verrichten, ik ben daar namelijk met enige regelmaat net zo debet aan.

Moet ook kunnen vind ik. Dit is een forum voor hobbyisten. Dat af en toe best een beetje op een naaikransje mag lijken. Mensen zijn actief op dit forum voor hun plezier. Zijstapjes, over welk onderwerp dan ook, horen daar bij.

Overigens is dit het praat maar raak deel van het forum. Van mij part bespreken mensen hier hun stoelgang. Ik hoef het niet lezen. het mag.

Het gaat erom hoe hier over het persoonlijke leven van anderen wordt gepraat, waar niemand iets mee te maken heeft. Roddels, achterklap, insinuaties, leugens. Het mag hier dat honderd keer 'Praat maar raak' heten  maar dat betekent niet dat je zomaar alles mag zeggen. Ik erger mij daaraan. Ik zoek dat soort dingen niet op om te lezen want ik wil dat helemaal niet lezen maar ik kom het ongevraagd tegen. Het wordt mij en tal van andere lezers opgedrongen. Dat is niet de schuld van de lezers, dat is de schuld van mensen die dat soort dingen schrijven. Die mensen zouden zich moeten schamen. En over hun stoelgang praten doen ze ook maar ergens anders.
Dit is het forum van Waarneming.nl en het is daarom ook mijn forum en als ik me voor dat forum moet schamen omdat mensen dit soort dingen uitkramen dan mag ik dat zeggen en dan doe ik dat ook en zeker als het de zoveelste keer is dat iemand kwaadspreekt over mensen die ze niet kent. Dat er hier mensen zijn die de pest aan me hebben en elke gelegenheid aangrijpen om weer onzin en leugens over me te verkopen zal mij daarvan niet weerhouden.
Herman van der Meer

KorHaan

Citaat van: Marina op januari 20, 2012, 19:21:36 PM
Citaat van: DuDe op januari 19, 2012, 15:22:14 PM
??? ??

Voor wie het gemist heeft: Barbara Rijlaarsdam is de (inmiddels niet meer) geheime minnares van CDA-paradepaardje en carnavalskraker Henk Bleker.
Dit is bevestigd door haar collega's bij NRC.
Zij heeft de leeftijd van zijn dochters. Hij propagandeert het gezin als Hoeksteen van de Samenleving.
Hij blijkt een notoire leugenaar te zijn (zie bijgaande link, van collega's van hem).

Over de onkostennota's van Bleker zijn vragen gerezen, niet alleen in het kader van Milieu maar ook in hoeverre zijn jonge minnares met onze belastingcenten gefêteerd wordt.

http://www.leugens.nl/2012/01/11/bleker-berijdt-jonge-pony/

en

http://www.volkskrant.nl/vk/nl/2824/Politiek/article/detail/3130762/2012/01/20/Ophef-over-meereizen-partner-Bleker-in-regeringsvliegtuig.dhtml

Marina,

Dank je voor de links, die een goede kijk geven op het reilen en zeilen van onze staatssecretaris. Verhelderend.

Ik zal mijn twee bijdragen die niets toevoegen ( want "hearsay") verwijderen.

Vriendelijke groet,

Ronald

Marina

Citaat van: KorHaan op januari 21, 2012, 04:22:59 AM

Marina,

Dank je voor de links, die een goede kijk geven op het reilen en zeilen van onze staatssecretaris. Verhelderend.
Ik zal mijn twee bijdragen die niets toevoegen ( want "hearsay") verwijderen.

Vriendelijke groet,

Ronald

Graag gedaan, ik vind het belangrijk dat het duidelijk is wat er met onze zuurverdiende belastingcentjes gebeurt, zeker in deze moeilijke tijden.
Sommigen hebben misschien geld zat maar veel onder ons moeten maar zien alle rekeningen te betalen en onder dit kabinet wordt dat niet beter. Dan is een kritische blik op het uitgavenpatroon wel het minste dat je kunt doen, en het makkelijkste om te controleren.
En als hij nu nog iets goeds deed voor de natuur... die man is gewoon totaal ongeschikt, en al helemaal voor een post als waar hij nu zit. 

Je bijdragen verwijderen, waarom dat? Ik vind jouw bijdragen altijd wel één van de betere en ik lees ze graag.
lees hier hoe trollen hun territorium markeren - http://www.randoloup.com/nl/?p=1682

Marina

Gelukkig ziet het CDA zelf nu ook in dat hij wellicht niet de meest geschikte kandidaat is
een "beetje pias-achtig" noemen ze hem (woorden van Faber, niet van mij)

http://www.destentor.nl/nieuws/algemeen/binnenland/10306934/Bleker-ongeschikte-partijleider-CDA.ece
lees hier hoe trollen hun territorium markeren - http://www.randoloup.com/nl/?p=1682

KorHaan

Citaat van: Marina op januari 21, 2012, 12:30:28 PM
Citaat van: KorHaan op januari 21, 2012, 04:22:59 AM

Marina,

Dank je voor de links, die een goede kijk geven op het reilen en zeilen van onze staatssecretaris. Verhelderend.
Ik zal mijn twee bijdragen die niets toevoegen ( want "hearsay") verwijderen.

Vriendelijke groet,

Ronald

Graag gedaan, ik vind het belangrijk dat het duidelijk is wat er met onze zuurverdiende belastingcentjes gebeurt, zeker in deze moeilijke tijden.
Sommigen hebben misschien geld zat maar veel onder ons moeten maar zien alle rekeningen te betalen en onder dit kabinet wordt dat niet beter. Dan is een kritische blik op het uitgavenpatroon wel het minste dat je kunt doen, en het makkelijkste om te controleren.
En als hij nu nog iets goeds deed voor de natuur... die man is gewoon totaal ongeschikt, en al helemaal voor een post als waar hij nu zit. 

Je bijdragen verwijderen, waarom dat? Ik vind jouw bijdragen altijd wel één van de betere en ik lees ze graag.


Als ik een bijdrage uit een krant of een ander medium heb, plaats ik die graag. Maar zo'n praatje van advocaat Spong op de radio dat in de media genuanceerder wordt weergegeven kan er dan wel uit. Daarom heb ik die verwijderd.

Groetjes, Ronald

KorHaan

#20
Citaat van: Marina op januari 21, 2012, 12:34:32 PM
Gelukkig ziet het CDA zelf nu ook in dat hij wellicht niet de meest geschikte kandidaat is
een "beetje pias-achtig" noemen ze hem (woorden van Faber, niet van mij)

http://www.destentor.nl/nieuws/algemeen/binnenland/10306934/Bleker-ongeschikte-partijleider-CDA.ece


Het "Mauro-momentje" zoals ik dat graag wil noemen, mag hem tot in lengten van dagen worden nagedragen. Het is het beste voorbeeld van de krampachtigheid die het CDA in de greep houdt. Monumentaal beschamend en schaamteloos tegelijk.

Nu het "herbronnen" van het CDA is afgerond en de partij het "Radicale Midden" van de politiek wil zijn, is voor mij duidelijk, dat het CDA op papier een menselijker gezicht wil laten zien, en tegelijkertijd netjes in het rechtse kabinet wil blijven functioneren. De kool en de geit sparen, heet dat in normaal Nederlands. Als ze NU zouden gaan doen, wat in hun plannen staat, moeten ze de stekker uit dit kabinet trekken, en komen er onvermijdelijk verkiezingen. Dat doen ze natuurlijk niet, want het CDA staat laag in de peilingen. Ze willen lekker de rit uitzitten, en dan bij de volgende verkiezingen ineens zomaar een andere koers varen; dat geven ze in feite ook zelf toe. Dat is enorm kiezersbedrog, en getuigt van schaamteloos opportunisme, en minachting van de kiezers. Maar dat heb ik al vaker gezien bij het CDA.

Bleker zal wel geen partijleider gaan worden; zo gek zijn ze bij het CDA nou ook weer niet.
In ieder geval ben ik blij dat we eindelijk van Maxime Verhagen af zijn.

Vriendelijke groet,

Ronald

leonwillems@home.nl

~ Keep a green tree in your heart and perhaps a singing bird will come ~

KorHaan

Wat een deksels leuk stuk om te lezen! Ik zat hardop te grinniken.

Ondertussen wel treurig dat je met zo'n figuur als staatssecretaris zit opgescheept.

Overigens meen ik ergens gelezen te hebben, dat bij de Belgen de soep ook niet zo heet wordt gegeten als ze wordt opgediend. Ze gaan de slag om de Hedwigepolder omzetten in koehandel, om een nieuwe zeesluis bij Sas van Gent (of Terneuzen, daar wil ik vanaf zijn) door te drukken. Daar gaat Nederland voor betalen en de Belgen doen dan verder niet moeilijk bij Europa over dat poldertje. Belgen blij, Bleker blij, Europa blij, wij met zijn allen niet blij.... Zo gaan die dingen.

Contemplatieve groet van uw zwartkijker,

Ronald Sinoo

leonwillems@home.nl

~ Keep a green tree in your heart and perhaps a singing bird will come ~