Waardeloze waarneming(en).

Gestart door Cees Veenema, december 07, 2006, 22:27:54 PM

Vorige topic - Volgende topic

Jarinka

Daar ligt het tenminste nog mooi bij elkaar, dan kan het zo opgehaald worden :)
Groeten, Jarinka Heijink

frankw

Citaat van: wouteren3 op januari 20, 2010, 19:47:04 PM
een beetje laat in dit topic... :-\
maar ik kwam laatst in een slootje een opblaaspop zo groot als een mens tegen. :P
Dan vraag ik me af wat iemand zou moeten met een opblaaspop die 3 x zo groot is, of juist heel klein.. :rolleye: haha

diertjesvriend

Citaat van: wouteren3 op januari 20, 2010, 19:47:04 PM
een beetje laat in dit topic... :-\
maar ik kwam laatst in een slootje een opblaaspop zo groot als een mens tegen. :P

dan schrik je je ook dood, dacht je niet eerst dat het een lijk was? (zou mijn eerste reactie wel zijn nl)

Elachista

Citaat van: frankw op januari 23, 2010, 11:38:28 AM
Citaat van: wouteren3 op januari 20, 2010, 19:47:04 PM
een beetje laat in dit topic... :-\
maar ik kwam laatst in een slootje een opblaaspop zo groot als een mens tegen. :P
Dan vraag ik me af wat iemand zou moeten met een opblaaspop die 3 x zo groot is, of juist heel klein.. :rolleye: haha

Mee naar huis nemen natuurlijk  ;D
Groet,
Tymo

Wouter van der Ham

ik dacht eerst daar ligt iemand :o
maar het bleek dus een pop te zijn...
Wouter van der Ham

Tussen de 11 en 25 jaar? www.JNM.nl

JohnvR


Margreet Kwh

Goede zaak dat je dat doet, Cees, want dat is toch triest, vooral nu het wintert.
met vriendelijke groet, Margreet Kouwenhoven

Marina

ben bang dat ze afgemaakt zijn, dat is goedkoper dan laten testen
lees hier hoe trollen hun territorium markeren - http://www.randoloup.com/nl/?p=1682

Bart van Hoogstraten

Struin- en klimtocht op Corsica '10, het estuarium bij Porto Ota op de rivier volgend deed me bij een overgroeid zijriviertje belanden waar blijkbaar helemaal nooit iemand kwam. Daar ontdekte ik een plek op de steile rotsoever die zwaar vervuild was met afgewerkte motorolie. Alle stenen en grond pikzwart en glimmend, alle vegetatie op en rondom was verdwenen. Iemand had daar gewoon zijn olie naar beneden gekiepert. Vandaar uit het paadje omhoog volgend kwam ik aan de achterkant van een 3de rangs garagebedrijf/sloperijtje/tankstation uit -> die lui gooiden waarschijnlijk systematisch al hun afval-olie op die plek de rivier in. De rivier mondt trouwens uit in 1 van de grootste marine-reservaten van de middelandse zee. Heb er nu nog steeds een slecht geweten van dat ik dat toen niet aan de locale overheid gemeld heb...   :'(
(maar de Corsicanen kennende boeit ze dat bar weinig, zijn ze er misschien nog van op de hoogte ook nog...).
Vriendelijke groet! Bart van Hoogstraten

De toekomst van Waarneming is onzeker. Draag bij aan het voortbestaan en betaal gewoon jaarlijks € 25,- abonnementskosten!
https://waarneming.nl/donate/

ronald

Cees, ik weet niet of deze geiten winterbestendig waren, maar als ze dat niet waren heb je ze een nare dood bespaard. zelfs als ze zouden zijn afgemaakt (wat niet zeker is) dan is dat nog een stuk genadiger dan verhongeren of doodvriezen. je hebt volgens mij het enige gedaan wat je kon doen, dus ik hoop dat je dat slechte geweten snel kwijtraakt  :duim:
groeten, Ronald van Seijen

Marina

Ik wilde niemand een slecht geweten bezorgen, maar one way or another zijn de geiten de pineut.
Misschien kun je informeren wat er mee is gebeurd? Met een béétje geluk zijn ze terechtgekomen in een lekker warme stal!
lees hier hoe trollen hun territorium markeren - http://www.randoloup.com/nl/?p=1682

Bart van Hoogstraten

Vriendelijke groet! Bart van Hoogstraten

De toekomst van Waarneming is onzeker. Draag bij aan het voortbestaan en betaal gewoon jaarlijks € 25,- abonnementskosten!
https://waarneming.nl/donate/

evertdirks

In sprookje hebben ze het al erg moeilijk.
En nu in de werkelijkheid ook al.

>:(  evert
Evert

Leer eerst het "gewone" herkennen, dat komt het bijzondere vanzelf.

RutgerB

#253
Je schrikt je suf....

Langs de Maas. Daar is een oneindige hoeveelheid rommel te vinden. Er zijn plekken (vooral achter stuwen) waar een halve meter plastic in de oever ligt.




Question


Jarinka

Citaat van: rutgerb op januari 11, 2011, 20:16:21 PM
Je schrikt je suf....

Langs de Maas. Daar is een oneindige hoeveelheid rommel te vinden. Er zijn plekken (vooral achter stuwen) waar een halve meter plastic in de oever ligt.
Moet je nagaan wat er allemaal op de bodem ligt...
Groeten, Jarinka Heijink

Margreet Kwh

Mijn laatste waardeloze waarneming: een golfbal.
met vriendelijke groet, Margreet Kouwenhoven