hartstikke bedaank NS

Gestart door leonwillems@home.nl, januari 07, 2011, 16:56:58 PM

Vorige topic - Volgende topic

leonwillems@home.nl

Geachte NS-directie,

Hartelijk bedankt voor uw zeer gulle geste. Eindelijk mag ik met mijn jaartrajectkaart eerste klas reizen in de maand januari. En dat ook nog tijdens werktijd, want voor 9 uur en na 4 uur mag het weer niet, en ook niet in het weekeinde. Hopelijk wordt dit idee van een uwer beloond met een vet bonusje. Want genialiteit dient beloond. Over stupiditeit zullen we het maar niet hebben.....
~ Keep a green tree in your heart and perhaps a singing bird will come ~

Marina

Leon, ik zit naar je profielfoto te kijken en ik kom er niet uit.
Wat doe je nou met die kat? Afdrogen met een hemelsblauwe handdoek?
lees hier hoe trollen hun territorium markeren - http://www.randoloup.com/nl/?p=1682

KorHaan

Haha, ja, een kat moet afgedroogd worden af en toe. Vinden ze heerlijk, tenminste, de mijne wel.

Inderdaad een beetje goedkoop van de NS met dit "aanbod" maar ja, we moeten blij zijn met alles wat onze kant wordt opgeworpen. Ik heb trouwens geen recht van spreken, want ik werk thuis en maak het liefst zo min mogelijk gebruik van het OV. Zonder auto moet ik dus veel op de fiets doen, wat wel zo prettig is als je eens op onchristelijke tijden de deur uit wilt.
Want het is mij nog altijd een doorn in het oog dat er 's nachts geen treinen rijden, behalve dan een verdwaalde intercity voor zatlappen, waar je ook niets aan hebt.

En wanneer komt er eens een stationnetje aan de Knardijk bij het Bezoekerscentrum Oostvaardersplassen? Al stopt er maar 1 keer in de twee uren een trein, daar zou ik al blij mee zijn. Er rijdt niet eens een bus. Je komt er alleen maar met de auto. Op de fiets is het ruim 100 km heen en terug en dat trekt deze oude man niet meer.

Ik heb ook gehoord dat de directeur van ProRail is opgestapt, en dat mevrouw Claudia Zuiderwijk nu directeur is. Die kennen we hier nog als de dictator die Ziekenhuis Hilversum zo'n beetje om zeep heeft geholpen.
De bonuscultuur floreert als nooit tevoren.

Vriendelijke groet,

Ronald Sinoo

Marina

Wat heb jij voor kat, Ronald?
De mijne vindt een handdoek alleen geschikt om op te slapen, bij voorkeur als ie net warm uit de droger komt.

Alle mooie beloftes van politiek Nederland ten spijt is het OV nog steeds een zooitje en zo ook het afschaffen der bonussen .. (meervoudsvorm?).
Zal wel ook zo blijven, vrees ik.
lees hier hoe trollen hun territorium markeren - http://www.randoloup.com/nl/?p=1682

marcel123

Citaat van: leonwillems@home.nl op januari 07, 2011, 16:56:58 PM
Eindelijk mag ik met mijn jaartrajectkaart eerste klas reizen in de maand januari. En dat ook nog tijdens werktijd, want voor 9 uur en na 4 uur mag het weer niet, en ook niet in het weekeinde. Hopelijk wordt dit idee van een uwer beloond met een vet bonusje. Want genialiteit dient beloond. Over stupiditeit zullen we het maar niet hebben.....
Als ze het in de pers hadden gebracht als een middel om mensen te motiveren buiten de spits te reizen was het nog niet zo dom geweest. Maar waar ik me aan erger is dat ze het als genoegdoening presenteren voor de slechte dienstverlening tijdens de zoutmaanden. Als je er in het weekend mee eerste klas kan reizen had je er nog wat aan....nu niks.

Henri25

Maar ik ben blij dat de NS ook voor gewone student een mooie compensatie bedacht heeft!  :duim:
Groeten Henri Zomer
Moderator (Kleur)ringen in Nederland

Jeroen Nagtegaal

Citaat van: Henri25 op januari 07, 2011, 18:16:26 PM
Maar ik ben blij dat de NS ook voor gewone student een mooie compensatie bedacht heeft!  :duim:
Geldt dat dan ook voor studenten?
Groet, Jeroen Nagtegaal
Moderator subforum Ringen

Een geringde vogel gezien of gevonden.
Meld het hier of mail naar ringonderzoek@gmail.com

Henri25

Citaat van: Jeroen Nagtegaal op januari 07, 2011, 20:59:57 PM
Citaat van: Henri25 op januari 07, 2011, 18:16:26 PM
Maar ik ben blij dat de NS ook voor gewone student een mooie compensatie bedacht heeft!  :duim:
Geldt dat dan ook voor studenten?

Misschien had ik het beter tussen [sarcasme][/sarcasme] haakje kunnen zetten. Nee voor studenten doen ze niks, volgens de NS zijn dat geen klanten van ze... terwijl ik toch elke week wel 10x in een trein van ze zit die soms te kort is en meestal overvol. En in de vakantie, nou dat was ook niet echt geweldig. Dus nogmaals: [sarcasme]Bedankt NS  :duim:[/sarcasme]
Groeten Henri Zomer
Moderator (Kleur)ringen in Nederland

marcel123

Uiteraard doen ze ook wat voor studenten, waarom zouden ze die vergeten?
CiteerStudenten OV-chipkaart:
  - Met een weekabonnement kun je in januari iedere   zondag van 04.00 tot maandag 04.00 uur gratis in de 2e klas reizen. De   actie is alleen geldig in NS treinen. Deze actie geldt alleen voor   abonnementhouders en niet voor meereizende personen.
  - Met een weekendabonnement kun je voor € 2,50 reizen   in de 2e klas met NS op werkdagen na 19.00 uur. Om gebruik te maken van   dit aanbod koop je een Railrunnerkaartje in onze webshop op NS.nl of bij   de kaartautomaat op het station. Deze actie geldt alleen voor   abonnementhouders en niet voor meereizende personen. De actie is alleen   geldig in NS treinen.

ronald

Citaat van: Marina op januari 07, 2011, 17:31:04 PM
Wat heb jij voor kat, Ronald?
De mijne vindt een handdoek alleen geschikt om op te slapen, bij voorkeur als ie net warm uit de droger komt.
als we het toch over de NS hebben, onze katten zitten opvallend graag op vochtige aanrechtdoekjes!
groeten, Ronald van Seijen

Marina

Citaat van: ronald op januari 07, 2011, 22:38:49 PM
Citaat van: Marina op januari 07, 2011, 17:31:04 PM
Wat heb jij voor kat, Ronald?
De mijne vindt een handdoek alleen geschikt om op te slapen, bij voorkeur als ie net warm uit de droger komt.
als we het toch over de NS hebben, onze katten zitten opvallend graag op vochtige aanrechtdoekjes!
maakt het aanrecht ook zo lekker schoon, met die losse kattenharen  ;D
Zo deed ik vroeger nog al eens de bovenkant van het aquarium afstoffen: dan schoof ik de (dikke) kat naar de andere helft
lees hier hoe trollen hun territorium markeren - http://www.randoloup.com/nl/?p=1682

leonwillems@home.nl

tja, die kat van ons (een poes) is langharig, bij het poepen..... nee, da's niet zo'n lekker verhaal, maar ze moet toch geregeld gewassen worden (met veel theater, want leuk vind ze het niet) en dan moet ik ze toch afdrogen. Als ze nat is ziet ze d'r niet uit, blijft er niets van over.

;D
~ Keep a green tree in your heart and perhaps a singing bird will come ~

ronald

Citaat van: Marina op januari 07, 2011, 22:51:55 PM
Citaat van: ronald op januari 07, 2011, 22:38:49 PM
Citaat van: Marina op januari 07, 2011, 17:31:04 PM
Zo deed ik vroeger nog al eens de bovenkant van het aquarium afstoffen: dan schoof ik de (dikke) kat naar de andere helft
hahaha, das wel erg handig  ;D
groeten, Ronald van Seijen

ronald

Citaat van: leonwillems@home.nl op januari 07, 2011, 23:22:58 PM
tja, die kat van ons (een poes) is langharig, bij het poepen..... nee, da's niet zo'n lekker verhaal, maar ze moet toch geregeld gewassen worden (met veel theater, want leuk vind ze het niet) en dan moet ik ze toch afdrogen. Als ze nat is ziet ze d'r niet uit, blijft er niets van over.

;D
dat wassen is niet leuk voor katten, maar zoals ze daar bij je zit schijnt ze het wel naar de zin te hebben! wel een knus tafereeltje in ieder geval  :)
groeten, Ronald van Seijen

Henri25

Citaat van: optilete op januari 07, 2011, 22:15:02 PM
Uiteraard doen ze ook wat voor studenten, waarom zouden ze die vergeten?
CiteerStudenten OV-chipkaart:
  - Met een weekabonnement kun je in januari iedere   zondag van 04.00 tot maandag 04.00 uur gratis in de 2e klas reizen. De   actie is alleen geldig in NS treinen. Deze actie geldt alleen voor   abonnementhouders en niet voor meereizende personen.
  - Met een weekendabonnement kun je voor € 2,50 reizen   in de 2e klas met NS op werkdagen na 19.00 uur. Om gebruik te maken van   dit aanbod koop je een Railrunnerkaartje in onze webshop op NS.nl of bij   de kaartautomaat op het station. Deze actie geldt alleen voor   abonnementhouders en niet voor meereizende personen. De actie is alleen   geldig in NS treinen.

Dat hoorde ik gisteravond idd ook! Maar dat waren ze eerst niet van plan. Dus nu officeel: NS bedankt (zonder sarcasme, wat dit zind mij wel)  :duim:
Groeten Henri Zomer
Moderator (Kleur)ringen in Nederland

KorHaan

Citaat van: Marina op januari 07, 2011, 17:31:04 PM
Wat heb jij voor kat, Ronald?
De mijne vindt een handdoek alleen geschikt om op te slapen, bij voorkeur als ie net warm uit de droger komt.

Alle mooie beloftes van politiek Nederland ten spijt is het OV nog steeds een zooitje en zo ook het afschaffen der bonussen .. (meervoudsvorm?).
Zal wel ook zo blijven, vrees ik.



Hoi Marina,

We hebben een kater van 5. Als-ie nat binnenkomt uit de regen droog ik hem wel eens af met een vochtvanger van de keukenrol, vindt-ie heerlijk.
Oeps, off-topic...

Nou ja, hij heet Canvas, en daar zitten een N en een S in, dus we zijn weer on-topic   ;D

Groetjes,

Ronald

Marina

Vochtvangerkeukenrol! Is beslist een goed idee.

In haar vroege jeugd wilde mijn kat nog wel eens een rondje zwemmen in de tuinvijver teneinde de Groene Kikker nader te bestuderen. Voor dat doel schroomde ze ook niet om kikkers bij de sloot weg te halen, deze luid schreeuwend (de kikker, niet de kat) over de manshoge schutting te sjouwen en ongeschonden in onze vijver uit te zetten (en sommige daarvan zitten er nu nog).

Ze hoeft gelukkig niet in bad want niet alleen is ze kortharig, maar als ze met een drolletje bezig is springt ze ZO hard weg op het juiste moment dat de drol in het enorme gat wordt getorpedeerd dat ze tevoor heeft gegraven. Krijgt geen kans om dat "schapen-effect" te creëeren.
In onze eigen tuin. Dat zeg ik er even bij.  ;D
lees hier hoe trollen hun territorium markeren - http://www.randoloup.com/nl/?p=1682

Jeroen Nagtegaal

Citaat van: Henri25 op januari 08, 2011, 13:04:17 PM
Citaat van: optilete op januari 07, 2011, 22:15:02 PM
Uiteraard doen ze ook wat voor studenten, waarom zouden ze die vergeten?
CiteerStudenten OV-chipkaart:
  - Met een weekabonnement kun je in januari iedere   zondag van 04.00 tot maandag 04.00 uur gratis in de 2e klas reizen. De   actie is alleen geldig in NS treinen. Deze actie geldt alleen voor   abonnementhouders en niet voor meereizende personen.
  - Met een weekendabonnement kun je voor € 2,50 reizen   in de 2e klas met NS op werkdagen na 19.00 uur. Om gebruik te maken van   dit aanbod koop je een Railrunnerkaartje in onze webshop op NS.nl of bij   de kaartautomaat op het station. Deze actie geldt alleen voor   abonnementhouders en niet voor meereizende personen. De actie is alleen   geldig in NS treinen.

Dat hoorde ik gisteravond idd ook! Maar dat waren ze eerst niet van plan. Dus nu officeel: NS bedankt (zonder sarcasme, wat dit zind mij wel)  :duim:
Beetje jammer dat het nergens te vinden is op station etc...
Groet, Jeroen Nagtegaal
Moderator subforum Ringen

Een geringde vogel gezien of gevonden.
Meld het hier of mail naar ringonderzoek@gmail.com

Ted van der Knaap

Citaat van: leonwillems@home.nl op januari 07, 2011, 16:56:58 PM
Geachte NS-directie,

Hartelijk bedankt voor uw zeer gulle geste. Eindelijk mag ik met mijn jaartrajectkaart eerste klas reizen in de maand januari. En dat ook nog tijdens werktijd, want voor 9 uur en na 4 uur mag het weer niet, en ook niet in het weekeinde. Hopelijk wordt dit idee van een uwer beloond met een vet bonusje. Want genialiteit dient beloond. Over stupiditeit zullen we het maar niet hebben.....

Als compensatie voor de winteroverlast mag ik met m'n Voordeelurenkaart, die ik vnl OVERDAG en in het WEEKEND gebruik (o.a voor Vogels kijken/lange wandelingen maken met m'n hond), voor 2,50 alléén 's avonds na 19.00 uur en alléén op werkdagen!!!! op pad.

De NS... ...léuker kunnen we het niet maken.


groet-je, Ted van der Knaap (always learning!)

Marina

ik blijf nog even in de huisdierenmodus
Ted, wat voor hond heb je?
lees hier hoe trollen hun territorium markeren - http://www.randoloup.com/nl/?p=1682

leonwillems@home.nl

~ Keep a green tree in your heart and perhaps a singing bird will come ~

DuDe

Citeer

 
Nou ja, hij heet Canvas, en daar zitten een N en een S in, dus we zijn weer on-topic   ;D

Groetjes,

Ronald
Geef mij die andere letters maar  B)
Vriendelijke groet van Rineke Dedding en/of Axel Duivenvoorden

(Indien niet anders gemeld betreft het Axel...)

Jarinka

Citaat van: leonwillems@home.nl op januari 18, 2011, 09:30:19 AM
http://www.rover.nl/nieuws/berichten/berichten.php?id=ber110117a
Belachelijk! "In een reactie in de krant Metro laat een NS-woordvoerder weten het goed te maken met de vaste klanten door de komende weken (!) zo op tijd mogelijk te rijden."
Dat is sowieso al hun plicht!
Groeten, Jarinka Heijink

Bart van Hoogstraten

Ik vind dat we voortaan de NS jaarlijks op zoiets als dit moeten trakteren!
Vriendelijke groet! Bart van Hoogstraten

De toekomst van Waarneming is onzeker. Draag bij aan het voortbestaan en betaal gewoon jaarlijks € 25,- abonnementskosten!
https://waarneming.nl/donate/

Marina

Citaat van: Bart van Hoogstraten op januari 18, 2011, 19:16:27 PM
Ik vind dat we voortaan de NS jaarlijks op zoiets als dit moeten trakteren!


brrrr mij te koud! ik hou t wel bij mn trouwe otootje, weet ik tenminste zeker dat ik kom waar ik zijn moet en op de tijd dat ik er moet zijn 8)
óók als er blaadjes op de rails liggen
lees hier hoe trollen hun territorium markeren - http://www.randoloup.com/nl/?p=1682

ronald

Citaat van: Bart van Hoogstraten op januari 18, 2011, 19:16:27 PM
Ik vind dat we voortaan de NS jaarlijks op zoiets als dit moeten trakteren!
dat lijkt me een heel gezellig dagje uit! maar als ik in mn onderbroek moet, dan liever niet als het zo koud is... :P
groeten, Ronald van Seijen

leonwillems@home.nl

wat een onderbroekenlol   ;D
~ Keep a green tree in your heart and perhaps a singing bird will come ~

Michiel en Milka

Citaat van: Marina op januari 18, 2011, 19:46:21 PM
Citaat van: Bart van Hoogstraten op januari 18, 2011, 19:16:27 PM
Ik vind dat we voortaan de NS jaarlijks op zoiets als dit moeten trakteren!


brrrr mij te koud! ik hou t wel bij mn trouwe otootje, weet ik tenminste zeker dat ik kom waar ik zijn moet en op de tijd dat ik er moet zijn 8)
óók als er blaadjes op de rails liggen

Maar dan moet je op de juiste dagen wel thuis blijven. Zie bijv. de opmerkingen bij 17 december... :o

http://www.anwb.nl/verkeer/nieuws-en-tips/archief,/nederland/2010/december/Ruim-9-procent-meer-files-in-2010.html
Groet, Michiel

leonwillems@home.nl

~ Keep a green tree in your heart and perhaps a singing bird will come ~

Marina

O, o, wat goed toch dat ze hun excuses aanbieden. Laten we ze daarvoor vooral een pluim in de billen steken.
Maar hadden ze niet beter gewoon hun werk kunnen doen?

Stel, ik ga straks naar Appie en de vakkenvuller heeft zn werk niet gedaan. Alle schappen leeg, klanten boos naar huis zonder boodschappen.
Wat denk je, wordt ie alle lof toegezwaaid als ie met een slap excuus aankomt of krijgt ie de zak?
lees hier hoe trollen hun territorium markeren - http://www.randoloup.com/nl/?p=1682