ANWB vogelgids online

Gestart door Nella, januari 11, 2012, 21:33:31 PM

Vorige topic - Volgende topic

Nella

ANWB vogelgids van Europa heeft een deel van dit boek online. Door een crash ben ik die link kwijt geraakt.
Zou iemand zo vriendelijk willen zijn deze nog eens door te geven?
Bij voorbaat vriendelijk bedankt!
Met vriendelijke groet,
Nel Bekema



Nella

Hé, bedankt voor je snelle reactie, Wouter!
Ik doelde eigenlijk op dat deel wat bij de roofvogels begint (had ik even moeten zeggen).
Staan die hier ook bij?
Met vriendelijke groet,
Nel Bekema


Wouter van Pelt

Naar beneden scrollen, of doorklikken vanuit inhoudsopgave (pagina 3). Roofvogels vind je vanaf pagina 70.

Nella

Ja, ik zag 't, Wouter. Maar ik had een deel wat begon bij de Buizerd, en daar stonden o.a. ook de Sperwer bij en Kiekendieven.
Met vriendelijke groet,
Nel Bekema


Nella

Iemand anders misschien, die dat deel wel heeft?
Met vriendelijke groet,
Nel Bekema


Vincent Hart

De papieren versie is de aanschaf ook meer dan waard hoor, Nel. Ook handiger in het veld  ;)
Groet, Vincent


Als je goed om je heen kijkt
zie je dat alles gekleurd is                    K. Schippers

Nella

Die heb ik al, Vincent, en is een absolute aanrader. Maar voor even een snelle zoektocht vond ik dat wel handig.
Met vriendelijke groet,
Nel Bekema


Passaro

Met vriendelijke groet,
Rob Dekker

A Kuipers

Met vriendelijke groet, A Kuipers ♀

Nella

Thanks, A ;-)

Is inderdaad hetzelfde, maar snap nu dus dat zijzelf de pagina's om de zoveel tijd veranderen.
Toen ik die link kreeg begon 't met de Buizerd. Hier stonden ook meer ónze vogels bij.
Nou ja, jammer, zal ik m'n boek meer moeten bebruiken.

Groetjes  ;-)
Met vriendelijke groet,
Nel Bekema


Nella

Hoi Rob,

Sorry, ik zag je even over 't hoofd.
Ja, alleen houdt dit deel op waar de vorige link begon.
Beetje jammer, maar niks aan te doen.
Dank voor je reactie en tot ziens weer 's op de dijk :-)

Groetjes,
Nel
Met vriendelijke groet,
Nel Bekema


RasManen

Tijd in het in app te gooien net zoals met de Sibleys. Ik begrijp dat de kenmerkengids er al aan komt.
Wim Nap

HPM

Citaat van: Nella op januari 12, 2012, 11:00:33 AM
Thanks, A ;-)

Is inderdaad hetzelfde, maar snap nu dus dat zijzelf de pagina's om de zoveel tijd veranderen.
Toen ik die link kreeg begon 't met de Buizerd. Hier stonden ook meer ónze vogels bij.
Nou ja, jammer, zal ik m'n boek meer moeten bebruiken.

Groetjes  ;-)

De pagina's veranderen niet maar wel de pagina's die je te zien krijgt. Dat verandert zelfs tijdens het bladeren.
Overigens begrijp ik niet waarom je google books gemakklijker vindt dan gewoon even in je echte boek kijken
want dat is toch 100 keer sneller.
Herman van der Meer

Nella

Herman, die gebruik ik voor even een snel overzicht, 't grovere werk, zeg maar. Voor de rest gebruik ik uiteraard het boek.
Bovendien staat het niet voor niets online. Als niemand er gebruik van zou maken hoeven ze het ook niet online te zetten, toch?
Met vriendelijke groet,
Nel Bekema


gko

als je bladzijden mist heb ik die eventueel wel digitaal als JPG,
mijn email staat in mijn profiel
met vr gr gkoopman

HPM

Citaat van: Nella op januari 12, 2012, 13:30:34 PM
Herman, die gebruik ik voor even een snel overzicht, 't grovere werk, zeg maar. Voor de rest gebruik ik uiteraard het boek.
Bovendien staat het niet voor niets online. Als niemand er gebruik van zou maken hoeven ze het ook niet online te zetten, toch?

Dat van dat snelle overzciht begrijp ik juist niet. Wat is er nou sneller dan het echte boek?
Die gemankeerde gids online is uiteraard voor mensen die hem niet hebben.
Herman van der Meer

Nella

Herman, ik had in pm gezet wat mijn beweegredenen zijn om af en toe toch de gedeeltelijke online versie te gebruiken, maar ik ben geblokt, staat er. Ik vind niet dat ik mezelf hoef te verdedigen als ik een vraag stel, en waarom ik naast het boek ook de online versie wil gebruiken. Laten we het erop houden dat het met m'n gezondheid te maken heeft, oké? Ik wil hier verder niet op ingaan want ik zit hier juist voor de afleiding.

Groetjes,
Nel
Met vriendelijke groet,
Nel Bekema


HPM

Citaat van: Nella op januari 12, 2012, 16:53:54 PM
Herman, ik had in pm gezet wat mijn beweegredenen zijn om af en toe toch de gedeeltelijke online versie te gebruiken, maar ik ben geblokt, staat er. Ik vind niet dat ik mezelf hoef te verdedigen als ik een vraag stel, en waarom ik naast het boek ook de online versie wil gebruiken. Laten we het erop houden dat het met m'n gezondheid te maken heeft, oké? Ik wil hier verder niet op ingaan want ik zit hier juist voor de afleiding.

Groetjes,
Nel

Ik zou niet weten waarom je je zou moeten verdedigen, en waartegen.
Ik vroeg me alleen af hoe een onlineboek een sneller overzicht kan geven dan een echt boek.
Overigens weet ik niets van blokkeren.

Herman van der Meer

Nella

Ik denk ik leg 't even uit in een privéberichtje, want hoeft niet zo in het openbaar, vind ik. Maar toen ik door wilde klikken stond er in het rood dat je me geblokt had. Of je alleen mij of iedereen geblokt hebt dat weet ik natuurlijk niet.
Met vriendelijke groet,
Nel Bekema


Nella

Gerrit, heb ik ook ge-priveed en die kon ik wel versturen.
Of ie aangekomen is is nog even afwachten :-)
Met vriendelijke groet,
Nel Bekema


HPM

Citaat van: Nella op januari 12, 2012, 17:29:13 PM
Ik denk ik leg 't even uit in een privéberichtje, want hoeft niet zo in het openbaar, vind ik. Maar toen ik door wilde klikken stond er in het rood dat je me geblokt had. Of je alleen mij of iedereen geblokt hebt dat weet ik natuurlijk niet.

Zoals ik schreef weet ik niets van blokkeren. Ik heb niemand geblokkeerd en bij mijn instellingen staat dat gebruikers mij een e-mail mogen sturen en mijn vriend- en vijandlijsten zijn leeg.
Ik weet niet eens of we elkaar al eerder 'ontmoet' hebben dus het is me een raadsel waarom ik speciaal jou zou blokkeren.
Maar kaat verder maar hoor.
Herman van der Meer

Nella

Die ene is gelukt, zoals je al tikte in je antwoord, Herman. Maar nu heb ik 't nog eens gedaan via pm.
Vanmiddag stond alleen de onderste zin er en nu dit: PM succesvol verstuurd aan 'Herman'.
Gebruiker 'HPM' heeft je PM geblokkeerd.

Met vriendelijke groet,
Nel Bekema


gko

Citaat van: Nella op januari 12, 2012, 17:32:08 PM
Gerrit, heb ik ook ge-priveed en die kon ik wel versturen.
Of ie aangekomen is is nog even afwachten :-)

heb je PM gestuurd, want kan niet bij mijn email
met vr gr gkoopman

Nella

Ontvangen, Gerrit. Dank je wel!
Ik wacht geduldig af  ;)
Met vriendelijke groet,
Nel Bekema


HPM

Citaat van: Nella op januari 12, 2012, 22:06:01 PM
Die ene is gelukt, zoals je al tikte in je antwoord, Herman. Maar nu heb ik 't nog eens gedaan via pm.
Vanmiddag stond alleen de onderste zin er en nu dit: PM succesvol verstuurd aan 'Herman'.
Gebruiker 'HPM' heeft je PM geblokkeerd.


Toch heb ik niks geblokeerd en heb maar één account.
Herman van der Meer

MarianneW

Citaat van: HPM op januari 12, 2012, 22:52:30 PM
Citaat van: Nella op januari 12, 2012, 22:06:01 PM
Die ene is gelukt, zoals je al tikte in je antwoord, Herman. Maar nu heb ik 't nog eens gedaan via pm.
Vanmiddag stond alleen de onderste zin er en nu dit: PM succesvol verstuurd aan 'Herman'.
Gebruiker 'HPM' heeft je PM geblokkeerd.


Toch heb ik niks geblokeerd en heb maar één account.
Dan is het misschien handig om eens opheldering te vragen aan een admin/deskundige of dat ze je account even kunnen resetten ofzo als bij jou alles goed staat. Ontvang je dan soms wel PM's? Ooit heb ik ook geprobeerd jou een pm te sturen Herman maar ik kreeg dezelfde melding. Gebruiker 'HPM' heeft je PM geblokkeerd.
:'( :'( :'(
Groet,
Marianne

Marianne

HPM

Ik krijg regelmatig persoonlijke berichten van mensen maar ik heb me nooit afgevraagd of dat Persoonlijke Berichten (PM) zijn.
Maar ik ben nog eens in mijn profielpagina's gaan neuzen en ik vond twee opties waarvan ik de functie en relatie niet helemaal snap. Ik noemde al de optie 'Sta gebruikers toe mij een e-mail te sturen'. Die staat aan dus mensen zouden geen problemen moeten hebben om me te bereiken. Maar op een andere pagina staat ook nog 'Persoonlijke berichten ontvangen van:' en die staat op 'alleen van beheerders'. Geen idee waarom dat zo was maar dat zal die blokkade wel veroorzaakt hebben. Ik heb het nu veranderd en dan zie ik wel wat het effect is.
Ik vind die melding 'Gebruiker 'HPM' heeft je PM geblokkeerd.' wel misleidend want dat wekt de indruk dat ik mensen persoonlijk heb geblokkeerd, wat dus niet het geval is.

Overigens begrijp ik de melding 'PM succesvol verstuurd aan 'Herman'. Gebruiker 'HPM' heeft je PM geblokkeerd.' die Nella kreeg niet want mijn gebruikersnaam is 'HPM' en niet 'Herman'  dus een bericht aan 'Herman' zou niet bij mij terecht moeten komen.
Herman van der Meer