T.a.v. de landenlijsten, die voor enkele landen zijn aangemaakt (bijv. Costa Rica), maar voor veel andere landen logischerwijs niet (bijv. Panama):
Is het voor jullie mogelijk om een nieuwe landenlijst aan te maken op basis van een favorietenlijst van een Observado-gebruiker, die je vervolgens in Obsmapp ook kunt vinden als je het desbetreffende land kiest?
Zoals gezegd, heb ik op basis van een Panama-checklist (avibase) een favorietenlijst voor Panama gemaakt, inclusief soorten die (nog) niet in Observado zijn ingevoerd voor dat land. Is het voor jullie makkelijk om op basis van mijn favorietenlijst zo'n lijst te maken?
Zo niet, ook goed natuurlijk, ik heb de lijst op dit moment in Obsmapp ingeladen. Maar wellicht is het voor andere gebruikers handig.
Ik hoor het wel! Ook als jullie een dergelijke lijst liever in een ander formaat hebben, bijvoorbeeld Excel.
PS: dit is mijn lijst:
http://observation.org/wnpda_genereer_lijst.php?g=1&s%5B%5D=S&z=1&prov=0&u=0&o=0&o=1&p=0Vrees echter dat dit alleen per gebruiker werkt; de link ziet er nogal generiek uit.