Beste Alex,
Gisteren vroeg ik het volgende: "Ik heb op waarneming.nl een favorietenlijst samengesteld voor mijn mobiel. Ik kan in het menu van Obsmapp (versie 6.0.3) de Favorietenlijst niet vinden om die te downloaden. Onder Instellingen - Download staan 4 submenu's, maar geen Favorieten. Waar vind ik die?"
Dank voor je snelle antwoord: "Klik eens op Soort en open dan de bovenste lijst...".
Ik heb je aanwijzing opgevolgd en zag in een flits dat er iets gebeurde met 227 vogels, maar het lijkt wel of dit overigens prachtige programma verstoppertje met mij speelt als het om de favorietenlijst gaat, want ik kan de blijkbaar aangemaakte lijst niet vinden. Alleen onder het menu 'Verzamelgroep indelen' zie ik nu dat er toegevoegd is: Vogels Favorieten NL (nl)'. Na aanvinken en op OK drukken (gewoon maar proberen), vind ik geen resultaat. Ik gebruik een verouderde handleiding van het programma (versie 4.2.5); kan geen nieuwere vinden op internet. Daarin staat het favorietenverhaal anders beschreven. Zou je mij verder willen helpen?
Vriendelijke groet,
Klaas de Vries