Maandopdracht foto december: "Vogels in een stedelijke omgeving"

Gestart door Vincent Hart, december 08, 2011, 12:14:47 PM

Vorige topic - Volgende topic

Stijn E.

Ik wilde net even de extra info online zetten, maar vond toen opnieuw het bewijs voor "eerlijkheid duurt het langst". Ik stem niet om partijdigheid te voorkomen, maar kan nu dus de resultaten van de poll niet zien. Hoop dat iemand weer zo aardig wil zijn even een schermafdrukje te posten. Alvast bedankt!
Hartelijke groet, Stijn
      Blog

Jan vH

Jan van Harten
Validator Plantengallen

Stijn E.

Zo, met dank aan de snelle hulp van Jan kunnen jullie nu allemaal op de site zien dat ook de laatste maandopdracht gewonnen is door de welbekende Theo van Veenendaal! Hij wordt echter op de voet gevolgd door Stefan Hageman op de tweede plaats. Lars Buckx haalt een welverdiende derde plaats en last-but-not-least is er Jarinka Heijink op de vierde plaats. Van laatstgenoemde horen we hopelijk spoedig wat de eindstand m.b.t. punten is voor dit jaar en wie de jaaropdracht heeft gewonnen.

Wat het winnen van de jaaropdracht precies inhoud en wat er verder nog voor prijzen uitgereikt zullen worden lees je hieronder.



> Jaaropdracht <
Na de laatste opdracht van het jaar (december 2011) wordt de einduitslag bepaald. Degenen die in die einduitslag de bovenste drie plaatsen bezetten, worden nu eens niet afgescheept met Eeuwige Roem:

Prijzen
1e plaats aan het eind van het jaar: Een vogelfotografie-workshop, verzorgd door Menno van Duijn (u aangeboden door Inezia Tours) en een mooi boek.
2e plaats aan het eind van het jaar: Een jaarabonnement op het tijdschrift Dutch Birding (u aangeboden door Dutch Birding Association)
3e plaats aan het eind van het jaar: Een tegoedbon voor de Waarneming.nl Webwinkel (u aangeboden door bartwork)

Extra prijzen*
Grootste talent van het jaar: Een vogelfotografie-workshop, verzorgd door Menno van Duijn (u aangeboden door Inezia Tours)
Mooiste foto met een niet-SLR-camera: Een vogelfotografie-workshop, verzorgd door Menno van Duijn (u aangeboden door Inezia Tours)
*Jurering door Menno. Over de uitslag kan niet worden gecorrespondeerd!

Meedoen is leuker dan winnen
Iedereen die aan het eind van het jaar acht of meer punten heeft, ontvangt deze vintage sticker!


Bron - Vincent Hart, 20 mei 2011
Hartelijke groet, Stijn
      Blog

Jarinka

#33
Komt dat zien, komt dat zien! De complete ranglijst voor 2011 staat op de site! Ontdek hoe hoog (of laag) uw vrienden, familie en kennissen geëindigd zijn, of verkneukel u omdat u uw rivaal op het laatste nippertje toch gepasseerd bent. Vermaak voor iedereen, komt dat zien!
Groeten, Jarinka Heijink

Vincent Hart

Van Harte gefeliciteerd aan de winnaars  :duim:

Ik zal de foto's van het afgelopen jaar aan Menno voorleggen zodat hij de winnaars van de extra prijzen kan gaan bepalen.

Verzoek: Wil iedereen die meer dan 8 punten gehaald heeft mij middels een PB'tje zijn/haar adres doorgeven? Dan kan ik zorgen dat de stickers verstuurd worden.
Groet, Vincent


Als je goed om je heen kijkt
zie je dat alles gekleurd is                    K. Schippers

Theovanv

 B) :lol: O0 Wauw, wat een eer om wederom de maandopdracht te winnen (deze maand was het weer enorm spannend) en nu ook de jaaropdracht! :lol: Dat had ik echt niet verwacht toen ik begon met de eerste maandopdracht. Ik wil alle stemmers heel hartelijk bedanken voor jullie stemmen en natuurlijk Vincent, Jarinka, Stijn en iedereen die deze wedstrijd elke keer weer georganiseerd hebben en in goede banen hebben geleid en daarnaast natuurlijk degene die de prijzen ter beschikking stelt. Ik verheug me enorm op de fotografieworkshop van Menno van Duijn en ben benieuwd welke 2 fotografen er meegaan :blink: Ik ben ook erg nieuwsgierig naar dat boek :duim:
Theo van Veenendaal

Margreet Kwh

Felicitaties aan de winnaars en hulde voor alle deelnemers en de organisatie! Het was tot het einde spannend. :duim:
met vriendelijke groet, Margreet Kouwenhoven

Jarinka

Citaat van: M. Baltus op januari 02, 2012, 18:57:39 PM
Citaat van: Stijn Eikelboom op januari 02, 2012, 18:54:34 PM
De foto's zijn weer te bewonderen op http://defrisseblik.weebly.com/december.html!

Leuke foto's weer deze maand!

Ben eigenlijk wel nieuwsgierig waar foto 4 is gemaakt, maar dat komt er als het goed is na de stemronde bij te staan.

Groetjes, Marleen
Om hier maar eens antwoord op te geven: de trap en het café op de achtergrond horen bij winkelcentrum Emiclaer in Amersfoort. Ik heb de foto ongeveer vanaf hier genomen.
Groeten, Jarinka Heijink

JandJ

Grt. Jan de Jong

Bruinkopgors (24/7)

MarianneW

Er is iets mis met de weebly site, ik krijg eerst een omleiding en kan daarna geen van de links volgens. Dus geen foto's zien en uitslagen.
Jammer dus.
Marianne
Marianne

Margreet Kwh

#40
Marianne, hier is de ranglijst: http://defrisseblik.weebly.com/ranglijst-2011.html
En voor de foto's:
Site: http://defrisseblik.weebly.com/index.html
Kies bij Maandopdracht>>Archief>>2011>>december 2011
met vriendelijke groet, Margreet Kouwenhoven

firecrest

#41
Citaat van: Theovanv op januari 10, 2012, 18:57:52 PM
B) :lol: O0 Wauw, wat een eer om wederom de maandopdracht te winnen (deze maand was het weer enorm spannend) en nu ook de jaaropdracht! :lol: Dat had ik echt niet verwacht toen ik begon met de eerste maandopdracht. Ik wil alle stemmers heel hartelijk bedanken voor jullie stemmen en natuurlijk Vincent, Jarinka, Stijn en iedereen die deze wedstrijd elke keer weer georganiseerd hebben en in goede banen hebben geleid en daarnaast natuurlijk degene die de prijzen ter beschikking stelt. Ik verheug me enorm op de fotografieworkshop van Menno van Duijn en ben benieuwd welke 2 fotografen er meegaan :blink: Ik ben ook erg nieuwsgierig naar dat boek :duim:
Nog gefeliciteerd Theo :duim: Verdiende winst en erg mooie laatste foto!