panasonic lumix FZ 150

Gestart door Sanne Koolwijk, december 05, 2011, 21:54:31 PM

Vorige topic - Volgende topic

Sanne Koolwijk

Beste mensen,


Ik wil wel weer eens een nieuw toestel. Ik orienteer me onder de 500 euro en kom dan volgens mij toch in principe bij compact camera's uit. Nu zie ik de lumix serie interessante toestellen, zoals de lumix fz 150. Heeft iemand daar ervaring mee?


Ik heb nu zelf een lumix fz8 uit 2008, en dat begint nu toch wel gedateerd te raken. het gebruik is goed alhoewel sommige dingen tegenvallen, zoals de bruikbaarheid als het niet optimaal licht is. Hoe is dat met de 150? Verder ben ik wel benieuwd naar snelheid van scherpstellen, snelheid van schieten e.d.


Alvast dank voor de tips (misschien weet je een ander aardig toestel),


Groeten Sanne


marcel123

Voor 144 euro zag ik een leuke camera met 26x zoom  Finepix S-3300 die ik verder zelf ook niet ken. Gezien je budget zoek je waarschijnlijk iets duurders..

Finepix S-3300 van Fujifilm heeft alles waar een hobbyfotograaf om vraagt. Dit model uit de nieuwe generatie van de succesvolle S-serie overtuigt door haar sterk presterende objectief en eersteklas uitrusting. Een paar highlights op een rij: een sterk presterend Fujinon-objectief met 26-voudige zoom, een 14 megapixels CCD, mechanische beeldstabilisatie, 3 inch LCD-display, HD-video (720p), tracking autofocus en panoramamodus. Dat alles heeft u met de S-3300 van Fujifilm. Vandaag inclusief gratis screenprotector.