Het zal wel weer een buizerd zijn...

Gestart door Jeroen75, november 15, 2011, 16:46:23 PM

Vorige topic - Volgende topic

Jeroen75

Hoi,

Eerder vandaag zag ik deze roofvogel. Ik had zelf het idee dat hij/zij kleiner was dan een buizerd, maar aangezien elke roofvogel die ik op de foto zet OF een buizerd OF een torenvalk is... :rolleye:

Wat denken jullie? 
Met vriendelijke groet,
Jeroen G.

firecrest


Jeroen75

Met vriendelijke groet,
Jeroen G.

A Kuipers

 :'( Frustrerend he? Ik herken je teleurstelling. Maar soms zit er echt wat anders tussen, want er vliegt zoveel meer rond dan torenvalken en buizerds.......
Succes ermee!  ;)
Met vriendelijke groet, A Kuipers ♀

Naamdrager

Niks jammer, de buizerd is een prachtige vogel :) .

mirjamvandonselaar

idd niks jammer, buizerds zijn prachtig!  :P

Maar ik ken dat gevoel inderdaad, soms heb je er een witte tussen zitten en denk je vanuit de verte 'dit KAN toch geen buizerd zijn??!!' en dan toch...maar tis maar beter dat je altijd hoopt op iets anders dan dat je er altijd maar vanuit gaat van een algemene vogel en geen aandacht meer schenkt en potentiĆ«le zeldzame gevallen!  :duim:

willemxd

Citaat van: mirjamvandonselaar op december 01, 2011, 12:14:48 PM
maar tis maar beter dat je altijd hoopt op iets anders dan dat je er altijd maar vanuit gaat van een algemene vogel en geen aandacht meer schenkt en potentiĆ«le zeldzame gevallen!  :duim:

Ik heb is een keer  mee gemaakt hier op het forum ( ergens in de zomer ) iemand had op de strabrechtse hei een hele rare buizerd gevonden met een duidelijke foto, wat bleek?; het was een slangenarend  http://waarneming.nl/waarneming/view/53707087   B)