Kopieren en plakken op forum

Gestart door JRoosma, november 26, 2011, 18:40:47 PM

Vorige topic - Volgende topic

JRoosma

Ik kan met (up-to-date) Firefox al een tijdje niet meer goed kopieren en plakken op dit forum ( ik heb dit niet op andere site's) . Ik selecteer een tekst/link maar als ik dan in het reactie scherm wil plakken (rechtermuisknop) krijg ik niet het bekende scherm waarin ik plakken kan selecteren. Overigens is dit niet altijd zo.
Met Internet Explorer heb ik geen problemen.

Dit ligt zeer waarschijnlijk niet aan waarneming.nl maar misschien zijn er meer mensen die dit probleem hebben??

Iemand tips?



Jaring Roosma

HPM

Citaat van: JRoosma op november 26, 2011, 18:40:47 PM
Ik kan met (up-to-date) Firefox al een tijdje niet meer goed kopieren en plakken op dit forum ( ik heb dit niet op andere site's) . Ik selecteer een tekst/link maar als ik dan in het reactie scherm wil plakken (rechtermuisknop) krijg ik niet het bekende scherm waarin ik plakken kan selecteren. Overigens is dit niet altijd zo.
Met Internet Explorer heb ik geen problemen.

Dit ligt zeer waarschijnlijk niet aan waarneming.nl maar misschien zijn er meer mensen die dit probleem hebben??

Iemand tips?

Ik weet niet welk plakscherm je bedoelt, maar probeer het plakken eens met Ctrl-v
(Met Ctrl-c kan je trouwens kopieren).
Herman van der Meer

JRoosma

Nog maar eens vragen:

Herman (dank nog!) , met ctrl-v lukt het wel in ieder geval, maar met de rechtermuisknop nog steeds niet...Ook als ik spellingcontrole wil gebruiken (= rechtermuisknop op het rood onderstreepte foute woord en dan de goede suggestie kiezen) wil ook nog steeds niet... Zijn er meer mensen die dit probleem herkennen?
Jaring Roosma

HPM

Als ik een woord selecteer en ik klik op de rechtermuisknop krijg ik de optie 'Copy'.  Als ik dan weer rechtsklik krijg ik inderdaad geen  'paste'. Maar ja, bij mij zit crt-c, ctr-v er na een computerleven ingebakken.
Spellingscontrole werkt bij mij al een hele poos niet meer. Wel rode kringeltjes maar ik kan er niets mee. Ik heb de controle dus maar uitgeschakeld.

Herman van der Meer

hiskodevries

Jaring zijn op jouw muis links en rechts verwisseld?
Was getekend Hisko de Vries.

Wil je een fotovraag stellen op het forum lees dan dit eerst https://forum.waarneming.nl/smf/index.php?topic=452369.0