Lezing over walvissen door Steve Geelhoed

Gestart door Margreet Kwh, november 07, 2011, 18:31:00 PM

Vorige topic - Volgende topic

Margreet Kwh

Op woensdag 9 november houdt Steve Geelhoed een lezing over het onderzoek naar Grijze dolfijnen rond Pico, op de Azoren.
Daarnaast komen ook de zeevogels en andere zeezoogdieren van de Azoren aan bod.
Grijze dolfijnen zijn dolfijnen die zeer diep duiken. Rond het eiland Pico komen ruim duizend individueel herkenbare dieren voor.

De lezing wordt georganiseerd door de KNNV, afdeling Haarlem e.o. in NMC Ter Kleef. De lezing begint om 20.00 uur en de zaal is open om 19.45 uur. De lezing is gratis voor iedereen, maar het aantal plaatsen is beperkt.
Het adres van NMC Ter Kleef is: Kleverlaan 9, Haarlem. De zaal is bereikbaar met buslijn 2, 3, 5, 73 en 75 (Connexxion) en ligt op ca. 10 minuten lopen van station Haarlem.

Voor wie met de auto komt: In de Ter Spijtstraat kan alleen aan de WESTkant gratis geparkeerd worden; u kunt ook parkeren in de garage onder het Ripperdaterrein of in de straten achter Ter Kleef.
met vriendelijke groet, Margreet Kouwenhoven

BartNoort

Bart Noort
Admin Zoogdieren & lid van
(Stichting Zoogdierenwerkgroep Zuid-Holland)

maurice.lahaye

Zou iemand die wel geweest is een korte impressie willen geven? Het lijkt mij dat het de moeite waard geweest is.

Maurice
admin
2015 is het jaar van de das! www.zoogdiervanhetjaar.nl

Margreet Kwh

Ik ben zelf helaas niet geweest, daarom had ik reclame gemaakt, omdat de KNNV de zaal graag vol had.
Ik vond net de website van Steve: http://home.planet.nl/~geelh023/index.htm
Als er nog een verslag gemaakt wordt, zal ik het plaatsen.
met vriendelijke groet, Margreet Kouwenhoven