Hoofdmenu

Mysterybird 82

Gestart door HJDT, oktober 20, 2011, 01:15:00 AM

Vorige topic - Volgende topic

HJDT

Kwam deze tegen toen ik eens door wat oude foto's keek. Er moet toch wel uit te komen zijn denk ik zomaar. Niet in de WP gemaakt maar wel een soort die daar algemeen voorkomt.

Groet Michel
Heb je echt niks beters te doen?? Kijk dan eens op onze nieuwe site in aanbouw: www.feathertail.com

It is better to keep your mouth closed and let people think you are a fool than to open it and remove all doubt.

Certhia


Edwin Russer

Ik ga mee met Marc: Visarend.
Met vriendelijke groet,

Edwin Russer

Wp-ranking/https://netfugl.dk/ranking/2

gert95

misschien dom van me, maar wat is Wp?
groeten Gert,

Sander Haak

Mijn eerste ingeving was ook Visarend.

WP staat voor Western Palearctic, grofweg Europa met wat stukjes Afrika en Azië erbij. Over de exacte grenzen bestaat geloof ik een voortdurende discussie.
Groet, Sander Haak (Woerden)

JandJ

Grt. Jan de Jong

Bruinkopgors (24/7)

Wouter van der Ham

Ik had geen idee maar na de antwoorden van anderen ga ik er in mee. Kan er voorderest ook niks anders van maken?
Wouter van der Ham

Tussen de 11 en 25 jaar? www.JNM.nl

RasManen

Wim Nap


JandJ

 :o Nu weet ik het niet meer. Tóch neig ik meer naar visarend, want kieviten hebben van de glanzende veren. geen dofbruine als hier op de foto.
Grt. Jan de Jong

Bruinkopgors (24/7)

Wouter van der Ham

Wouter van der Ham

Tussen de 11 en 25 jaar? www.JNM.nl

JandJ

Daarvoor ligt hij te hoog op het water. Het water is niet diep, de visarend(?) staat erin om zich te wassen. Ook kloppen de veren (grootte en structuur) dan niet. Vergelijk maar met foto's.
Zo zie ik het, tenminste 8)
Grt. Jan de Jong

Bruinkopgors (24/7)

Certhia

Citaat van: jandj op november 02, 2011, 21:09:03 PM
Daarvoor ligt hij te hoog op het water. Het water is niet diep, de visarend(?) staat erin om zich te wassen. Ook kloppen de veren (grootte en structuur) dan niet. Vergelijk maar met foto's.
Zo zie ik het, tenminste 8)


En dat zie je goed. :)

RasManen

Wim Nap

RasManen

Maar eeh Michel, wat is het nou?
Wim Nap

Certhia


Vincent Hart

Citaat van: RasManen op november 02, 2011, 23:40:37 PM
Citaat van: Certhia op november 02, 2011, 17:22:14 PM
Citaat van: RasManen op november 02, 2011, 16:37:03 PM
Is het geen Kievit?


Ja. :)

Tja, nooit ontkennende vragen stellen Wim...
je vindt het vast niet erg om je posts te ondertekenen met je eigen naam, Wim?  ;) Je kunt je ondertekening instellen in je handtekening.
Groet, Vincent


Als je goed om je heen kijkt
zie je dat alles gekleurd is                    K. Schippers

RasManen

Nee hoor :) 't is dat ik dit pseudoniem al zolang gebruikt, misschien moest ik het weer es afschaggen
Wim Nap

RasManen

Wim Nap