Maandopdracht foto oktober: "Roofvogels en Uilen"

Gestart door Vincent Hart, oktober 12, 2011, 06:18:26 AM

Vorige topic - Volgende topic

Margreet Kwh

met vriendelijke groet, Margreet Kouwenhoven

Theovanv

Ik kan de resultaten niet bekijken, hebben anderen dat ook? Als ik op "bekijk de resultaten" klik blijf ik gewoon op dezelfde pagina met de stemopties.
Theo van Veenendaal

Vincent Hart

Groet, Vincent


Als je goed om je heen kijkt
zie je dat alles gekleurd is                    K. Schippers

Theovanv

Nee, dat doe ik nooit omdat ik zelfs soms meedoe, maar normaal kan ik altijd wel de resultaten bekijken, maar nu niet.
Theo van Veenendaal

Jarinka

Als ik niet gestemd heb, kan ik de resultaten niet bekijken. Voor mij een reden om wel te stemmen, maar dan uiteraard niet op mijn eigen foto.
Groeten, Jarinka Heijink

Theovanv

Ow, nou in voorgaande maanden kon ik altijd meteen de resultaten bekijken, nog voor het uitbrengen van een stem, maar nu kan dat niet, nou ja, maakt niet uit verder ;)
Theo van Veenendaal

Bart van Hoogstraten

Citaat van: Theovanv op november 06, 2011, 12:43:46 PM
Ow, nou in voorgaande maanden kon ik altijd meteen de resultaten bekijken, nog voor het uitbrengen van een stem, maar nu kan dat niet, nou ja, maakt niet uit verder ;)

Nou Theo, er staat een Ransuil aan kop. Ben je nou gerustgesteld  ;)
Vriendelijke groet! Bart van Hoogstraten

De toekomst van Waarneming is onzeker. Draag bij aan het voortbestaan en betaal gewoon jaarlijks € 25,- abonnementskosten!
https://waarneming.nl/donate/

Theovanv

Geen idee, weet niet wie die gefotografeerd heeft ;)
Theo van Veenendaal

Vincent Hart

En de winnaar is geen idee! Ehrm... Theo, met de ransuil!

Gefeliciteerd, Theo  :duim: Wat gaan we in december doen?
Groet, Vincent


Als je goed om je heen kijkt
zie je dat alles gekleurd is                    K. Schippers

Theovanv

Wauw, 2x op rij ;D Bedankt aan alle stemmers!! Echt een eer. Ik zal ff nadenken voor een leuke opdracht.
Theo van Veenendaal

jonas D

Groeten,
Jonas

Bart van Hoogstraten

Citaat van: jonas D op november 12, 2011, 17:59:30 PM
Ook leuk dat er zoveel mensen gestemd hebben.

Dat was cynisch bedoeld neem ik aan?  ;) (net iets meer dan 3 stemmers per deelnemer en onder de deelnemers zelf zitten bovendien ook nog eens stemmers  :P ).
Vriendelijke groet! Bart van Hoogstraten

De toekomst van Waarneming is onzeker. Draag bij aan het voortbestaan en betaal gewoon jaarlijks € 25,- abonnementskosten!
https://waarneming.nl/donate/

Bart van Hoogstraten

Hoe is het met de rating hier eigenlijk. Zo even met "m'n natte" vinger zit Theo aan kop of niet?
Vriendelijke groet! Bart van Hoogstraten

De toekomst van Waarneming is onzeker. Draag bij aan het voortbestaan en betaal gewoon jaarlijks € 25,- abonnementskosten!
https://waarneming.nl/donate/

Jarinka

Theo had 16 punten en krijgt er 5 door het winnen van deze opdracht, waarmee hij op 21 staat. Lars en Stefan staan daaronder met resp. 17 en 16 punten. Ik weet niet wie deze maand tweede is geworden, maar zelfs met 3 punten erbij zou Lars niet boven Theo uit komen. Theo staat inderdaad bovenaan.

Laten we Stijn maar eens voorzichtig porren, dan kan ik daarna de ranking updaten ;)
Groeten, Jarinka Heijink

Stijn E.

Citaat van: Jarinka op november 15, 2011, 17:49:12 PM
Theo had 16 punten en krijgt er 5 door het winnen van deze opdracht, waarmee hij op 21 staat. Lars en Stefan staan daaronder met resp. 17 en 16 punten. Ik weet niet wie deze maand tweede is geworden, maar zelfs met 3 punten erbij zou Lars niet boven Theo uit komen. Theo staat inderdaad bovenaan.

Laten we Stijn maar eens voorzichtig porren, dan kan ik daarna de ranking updaten ;)

23 uur later..........

Oei, waar ben ik met mijn hoofd deze maand? Ik zal de extra info er vanavond opzetten!
Hartelijke groet, Stijn
      Blog

Botervlieg

Citaat van: Stijn Eikelboom op november 16, 2011, 16:53:17 PM
Oei, waar ben ik met mijn hoofd deze maand?

Ja, dat wil ik eigenlijk ook wel weten, Stijn..... Op een grote roze wolk misschien?  ;)  ;D

Stijn E.

Citaat van: M. Baltus op november 16, 2011, 16:56:29 PM
Citaat van: Stijn Eikelboom op november 16, 2011, 16:53:17 PM
Oei, waar ben ik met mijn hoofd deze maand?

Ja, dat wil ik eigenlijk ook wel weten, Stijn..... Op een grote roze wolk misschien?  ;)  ;D

Wellicht... Het terugkeren wordt me in elk geval ook niet gegund, ik kan de resultaten van de poll niet zien aangezien ik om partijdigheid te voorkomen niet stem. Kan iemand wellicht een schermafdrukje maken van de resultaten en dat hier ff posten?
Hartelijke groet, Stijn
      Blog

Botervlieg

Citaat van: Stijn Eikelboom op november 16, 2011, 18:52:20 PM
Citaat van: M. Baltus op november 16, 2011, 16:56:29 PM
Citaat van: Stijn Eikelboom op november 16, 2011, 16:53:17 PM
Oei, waar ben ik met mijn hoofd deze maand?

Ja, dat wil ik eigenlijk ook wel weten, Stijn..... Op een grote roze wolk misschien?  ;)  ;D

Wellicht... Het terugkeren wordt me in elk geval ook niet gegund, ik kan de resultaten van de poll niet zien aangezien ik om partijdigheid te voorkomen niet stem. Kan iemand wellicht een schermafdrukje maken van de resultaten en dat hier ff posten?

Ik zal je helpen....

Stijn E.

Super Marleen! Ik zal de resultaten er nu opzetten ;)
Hartelijke groet, Stijn
      Blog

Stijn E.

Bedankt voor het wachten!
Jullie hebben even geduld moeten hebben, maar jullie kunnen eindelijk de details van de foto's zien: KLIK
Ik zal Jarinka vragen de ranglijst bij te werken.
Hartelijke groet, Stijn
      Blog


Vincent Hart

Alvast een vooraankondiging: Mochten er in de einduitslag (dus na december) 2 (of meer) mensen op een gelijk aantal punten staan, dan krijgt degene met de meeste deelnames het hoogste plaatsje.
Groet, Vincent


Als je goed om je heen kijkt
zie je dat alles gekleurd is                    K. Schippers

Bart van Hoogstraten

Vriendelijke groet! Bart van Hoogstraten

De toekomst van Waarneming is onzeker. Draag bij aan het voortbestaan en betaal gewoon jaarlijks € 25,- abonnementskosten!
https://waarneming.nl/donate/

GijsB

Citaat van: Vincent Hart op november 16, 2011, 20:14:28 PM
Alvast een vooraankondiging: Mochten er in de einduitslag (dus na december) 2 (of meer) mensen op een gelijk aantal punten staan, dan krijgt degene met de meeste deelnames het hoogste plaatsje.

Met de minste deelnames lijkt me logischer, die heeft immers meer punten gehaald met minder foto's en dus naar verhouding beter gescoord
Gijs

Bart van Hoogstraten

Citaat van: dralion13 op november 17, 2011, 17:49:47 PM
Met de minste deelnames lijkt me logischer, die heeft immers meer punten gehaald met minder foto's en dus naar verhouding beter gescoord

Op school word je toch ook beoordeeld en beloond op aanwezigheid en vlijt? Waarom hier dan niet?
Vriendelijke groet! Bart van Hoogstraten

De toekomst van Waarneming is onzeker. Draag bij aan het voortbestaan en betaal gewoon jaarlijks € 25,- abonnementskosten!
https://waarneming.nl/donate/

firecrest

Citaat van: Bart van Hoogstraten op november 17, 2011, 18:55:42 PM
Citaat van: dralion13 op november 17, 2011, 17:49:47 PM
Met de minste deelnames lijkt me logischer, die heeft immers meer punten gehaald met minder foto's en dus naar verhouding beter gescoord

Op school word je toch ook beoordeeld en beloond op aanwezigheid en vlijt? Waarom hier dan niet?
Ben ik het mee eens :duim:

Jarinka

En bovendien is het een extra stimulans om elke maand een foto in te sturen. Je krijgt nu voor elke maand dat je meedoet één punt. Ikzelf doe daarom elke maand mee, zelfs als de foto niet zo geweldig is (zie mijn Torenvalk van oktober).
Groeten, Jarinka Heijink

Theovanv

Op zich heeft Dralion wel gelijk, je hebt met minder deelnames gemiddeld hogere scores gehaald en je krijgt alleen al voor deelname al een punt, dus is het "knapper" als je minder vaak meedoet, maar het maakt mij niet zoveel uit, beter idd dat het van tevoren duidelijk is ;)
Theo van Veenendaal

Vincent Hart

Zoals Jarinka al zegt, het is een stimulans om vaker mee te doen, en hoe meer deelnemers (er vaker meedoen), hoe beter natuurlijk!

Oh, en er is verder trouwens ook niet over te onderhandelen, het was een mededeling ...  >:D
Groet, Vincent


Als je goed om je heen kijkt
zie je dat alles gekleurd is                    K. Schippers