Speling der natuur

Gestart door Freek van Loon, oktober 08, 2011, 23:02:51 PM

Vorige topic - Volgende topic

Rob Koelman

Citaat van: tjerk op oktober 18, 2014, 19:29:34 PMEn nog een tweeling ...

Die is chirurgisch nog wel te scheiden...  ;)
Met vriendelijke groet, Rob

ridderzwam

Haha
Groet
Ria

Rob Koelman

#92
Zoals gebruikelijk: wat de mens denkt te hebben uitgevonden bestaat in de natuur al lang.  ;)

En nou weten we ook gelijk hoe kabouters hun weg weten te vinden in het donker...  ;D
Met vriendelijke groet, Rob

tjerk

Op hoed van oude amethistzwam twee opvallende misvormingen.
Groet,
Tjerk

tjerk

En wat te denken van deze gezellige familie berkenzwam?
Groet,
Tjerk

wim52


rmorsink

Mooi om te zien Tjerk :blink:.
Laatst heb ik deze gevonden.
Lijkt op een gezichtje  ;D

Vriendelijke groet,
Ronald
http://www.rmnatuurfotografie.nl/

wim52

Eerst dacht ik, O een fotograaf heeft het van de onderkant willen vastleggen. Totdat ik de andere kant bekeek. Hij is gewoon op de rug meegenomen.  :rolleye:

tjerk

Bijzonder! Er is genoeg om je over te verbazen.
Groet,
Tjerk

Rob Koelman

Er worden met enige regelmaat nieuwe waarnemingen van apart en bizar gevormde paddenstoelen toegevoegd. Alleen moet je dan iedere keer weer dit topic terugzoeken, vaak vele pagina's terug.


Wellicht een goed idee hier een 'pinned topic' van te maken...
Met vriendelijke groet, Rob

HPM

Citaat van: Rob Koelman op november 11, 2014, 15:28:15 PM
Er worden met enige regelmaat nieuwe waarnemingen van apart en bizar gevormde paddenstoelen toegevoegd. Alleen moet je dan iedere keer weer dit topic terugzoeken, vaak vele pagina's terug.


Wellicht een goed idee hier een 'pinned topic' van te maken...

In het zoekvak 'Speling der natuur' typen, op 'Zoek' drukken. en je vindt wat je zoekt
Herman van der Meer

Rob Koelman

Citaat van: Rob Koelman op november 11, 2014, 15:28:15 PM
Er worden met enige regelmaat nieuwe waarnemingen van apart en bizar gevormde paddenstoelen toegevoegd. Alleen moet je dan iedere keer weer dit topic terugzoeken, vaak vele pagina's terug.

Wellicht een goed idee hier een 'pinned topic' van te maken...

Citaat van: HPM op november 11, 2014, 16:26:17 PMIn het zoekvak 'Speling der natuur' typen, op 'Zoek' drukken. en je vindt wat je zoekt

Dat weet ik, maar niet iedereen kent dit topic. En ikzelf weet na een aantal dagen vaak niet meer de precieze naam van het topic (speling der natuur, spelingen der natuur, speling van de natuur, etc.). En dan werkt zoeken op de door jou aangegeven manier ook niet goed, je moet dan namelijk de juiste zoekterm invoeren.  Als het een 'pinned tpoic' wordt, is het een stuk makkelijker te vinden voor iedereen...
Met vriendelijke groet, Rob

paddorob

heel vreemd geval deze ben benieuwd of jullie weten wat dit is
wilde deze jullie niet onthouden

Gr Rob

Rob Koelman

Citaat van: paddorob op november 12, 2014, 01:39:48 AMheel vreemd geval deze ben benieuwd of jullie weten wat dit is wilde deze jullie niet onthouden

'Mislukte' stuifzwam. Zie: http://forum.waarneming.nl/smf/index.php?topic=303943.0

Met vriendelijke groet, Rob

Gert Kremer

moderne Bisschopsmijter.    :D
Groeten, Gert
 
Wat ik nu zie, kon ik eerder zien. maar ik zag het niet, had geen tijd om te kijken.

wtrlntn

Zwammetje nog onbekend! gespot: maandag 10 nov
Groeten Wouter

wtrlntn

Paarse Schijnridder met knobbel
Groeten Wouter

wtrlntn

Wat doe je als paddo als er een zware tak op je groeipad blijkt te liggen? Soort nog onbekend... Ik vind dit wel een krachtig manneke, deze gewichtheffer...
Groeten Wouter

JW_2all

Citaat van: wtrlntn op november 12, 2014, 23:42:43 PM
deze gewichtheffer...
En dat voor een Bleekgele russula, wie had dat verwacht?
Groet,
Jan

wtrlntn

Groeten Wouter

wim52

Ook deze parasolzwammen hebben mekaar de liefde verklaart zo te zien.

wtrlntn

Nog n paarse schijnridder. Hier heeft iets opgelegen vermoedelijk, maar wat? Het bijzondere vind ik dat de hoedhuid intact is...
Groeten Wouter

Gert Kremer

Groeten, Gert
 
Wat ik nu zie, kon ik eerder zien. maar ik zag het niet, had geen tijd om te kijken.

tjerk

Gisteren in bos aangetroffen: een oude, gerimpelde nevelzwam die nogal verward was!
Ik heb hem maar met rust gelaten.
Groet,
Tjerk

wtrlntn

Groeten Wouter

Gert Kremer

deze Dennenvlam....  zette zijn lammelen op toen hij mij zag aankomen.
Groeten, Gert
 
Wat ik nu zie, kon ik eerder zien. maar ik zag het niet, had geen tijd om te kijken.

tjerk

Zeker een oude vlam van je.  ;D
Groet,
Tjerk

Gert Kremer

Groeten, Gert
 
Wat ik nu zie, kon ik eerder zien. maar ik zag het niet, had geen tijd om te kijken.

wtrlntn

Groeten Wouter

Gert Kremer

Groeten, Gert
 
Wat ik nu zie, kon ik eerder zien. maar ik zag het niet, had geen tijd om te kijken.