Hoofdmenu

Verkiezingen

Gestart door redmar_woudstra, november 22, 2006, 14:23:56 PM

Vorige topic - Volgende topic

redmar_woudstra

Behalve de topic van Jos is er eigenlijk weinig gezegd over de verkiezingen. Nu ben ik erg benieuwd op welke partij gestemd is. Ik zelf heb gekozen voor Groenlinks, daarin hebben natuur en milieu een zeer belangrijke rol gespeelt. Bovendien komt die partij overeen met andere idealen van mij ("sterke schouders zwaarste lasten", asielbeleid, standpunten tav van oorlog in Irak en Afghanistan, onderwijs etc.).Mijn voorkeursstem heeft de groenste kandidaat van Groenlinks gekregen: Wijnand Duyvendak.
Ik ben benieuwd wat de andere waarneming.nl forumleden gestemt hebben, dus bij deze: wat is het vandaag geworden?
Misschien ligt het nogal gevoelig, laten we het een beetje vriendelijk houden  ^_^  
groet,
Redmar

thijs

PvdA, maar dan wel bij de scholierenverkiezingen :rolleyes:

Thijs
Thijs Udo
VWG Alkmaar

boogey55

SP

Groen links heeft mijn sympathie, maar ik denk dat er eerst een mentaliteitsverandering moet komen wil het milieu er voldoende baat bij hebben. Nu is het hooguit pleisters plakken....
Groet, Pim Frijling
Wolvega

Limosa

SP, vanwege het feit dat we in Nederland hoognodig een sociaal beleid nodig hebben waar de lasten wat eerlijker verdeeld worden. Net als Pim heb ik sympathie voor GL, maar het totaalbeeld van de SP vind ik completer. Maar zolang er maar links wordt gestemd maakt het mij niet eens zoveel uit, want uit de rechtse hoek komen grote donkere wolken, klaar om over het mooie Nederland te trekken en alles en iedereen te beroven van alle lichtpuntjes die er (nog) te vinden zijn in het leven en zodoende de laatste warmte uit het menselijk hart te verdrijven om het direct te bevriezen!

Stem links!!!!!
Groeten,

Joachim

Rinie van Reenen

Er ontbreekt nog wel een partij die zetels gehaald heeft (in tegenstelling tot bijvoorbeeld EĆ©nNL): De SGP. Misschien voor de volledigheid maar even toevoegen?
Groet, Rinie van Reenen

henkjanvdkolk

De SGP
Had er inderdaad ook bij moeten staan

Ook met de schoolverkiezingen
Groeten,
Henk-Jan van der Kolk