Donaties als inkomsten voor Waarneming.nl

Gestart door Dylan, september 30, 2011, 07:45:18 AM

Vorige topic - Volgende topic

Botervlieg

Citaat van: jvogels op oktober 01, 2011, 12:20:26 PM
Het lijkt me toch duidelijk dat ze net alleen om een mening vragen, maar ook om concrete voorstellen hoe dit opgezet kan worden.

Die vraag wordt nergens gesteld. Het enige wat ik bovenaan lees is: Wij zien donateurwerving niet meer zitten, wat is jullie mening daarover. Waarom zou iemand suggesties aandragen als ze eerst aangeven er geen zin meer in te hebben?

Wat betreft de ideeën. Ik heb al 3 a4-tjes met ideeën klaar staan, maar er wordt niet om ideeën gevraagd. Ik heb ook een pb naar Dylan gestuurd maar daar (nog, dat kan, heb het gister gestuurd) geen reactie op. Ik en ook andere leden hebben ook al diverse ideeën in de topics genoemd maar daar wordt steeds niet/nauwelijks op gereageerd. Daar zullen vast redenen voor zijn, maar tja....

Ik weet niet of ik dit mag zeggen maar ik vind de hele houding (voor zover dat van deze kant van de computer zichtbaar is, dus hierbij oordeel ik niet over wat er achter de schermen gebeurd want dat weet ik niet) een beetje passief. Het donateurs werven maar ook de reacties die op deze topics komen....  Als ik lees dat Hisko 1 link op de voorpagina - buiten beeld - goed genoeg vind en het "vreemd" ? vind dat daar geen grote donaties voor terugkomen.... Het zal hem misschien ontbreken aan de kennis van gebruiksgemak, dat geeft niet, maar als mensen dan aanbieden om te helpen of tips geven, laat dan merken dat je dat met beide handen aangrijpt.

Hisko plaatste net een lijstje van hoeveel bezoekers er op de voorpagina komen waar we niets mee kunnen om andere redenen die door Herman, mij en ik dacht nog iemand zijn opgegeven. Maar daar wordt niet op gereageerd.

Ik snap best dat niet overal gelijk wat mee gedaan kan worden, en zeker omdat er 2 mensen zijn die dit doen. Maar "Ik heb het opgeschreven" of "Bedankt voor de tip, goede opmerking!" ofzo geeft ook aan dat het aan is gekomen en dat het gewaardeerd wordt. Waardering hoeft niet alleen in de vorm van dat het onmiddellijk wordt uitgevoerd, maar kan ook door een stukje communicatie.

Verzamel eens alle ideeën in 1 post of 1 topic, ga er inhoudelijk mee aan de slag (stel vragen ofzo), probeer dingen uit (zoals Bart als ik me niet vergis ook had gedaan) met voorbeelden van hoe reclame op de site zou staan. Maak eens voorbeeld van link/banner/plaatje voor donateurs op de voorpagina. Schrijf eens klad een poll en vraag ons of de poll "waterdicht" is. Als je ziet dat mensen hier actief proberen mee te helpen, ga met die mensen aan de slag, pb ze, mail ze, what-ever, kijk hoe ze kunnen helpen. Maar dat kan ook aan mij liggen, misschien zijn Hisko en Dylan wel heel actief maar zie ik het niet, dat kan.

Maargoed volgens mij heb ik dit soort dingen al eerder gezegd en ... helpt dat (nog) niet. Dan houdt het voor mij op gegeven moment ook op.

Groetjes, Marleen

jvogels

CiteerIk heb al 3 a4-tjes met ideeën klaar staan, maar er wordt niet om ideeën gevraagd.

laat het gewoon eens zien dan.

CiteerVerzamel eens alle ideeën in 1 post of 1 topic, ga er inhoudelijk mee aan de slag (stel vragen ofzo), probeer dingen uit (zoals Bart als ik me niet vergis ook had gedaan) met voorbeelden van hoe reclame op de site zou staan. Maak eens voorbeeld van link/banner/plaatje voor donateurs op de voorpagina. Schrijf eens klad een poll en vraag ons of de poll "waterdicht" is. Als je ziet dat mensen hier actief proberen mee te helpen, ga met die mensen aan de slag, pb ze, mail ze, what-ever, kijk hoe ze kunnen helpen. Maar dat kan ook aan mij liggen, misschien zijn Hisko en Dylan wel heel actief maar zie ik het niet, dat kan.

wederom: laat het dan eens zien. Ik zie Bart (duidelijk iemand die enthousiast is over reclame) concreet aan de slag gaan, Herman ook (met voorstellen voor een andere site lay out), maar van jou heb ik nog geen bijdrage gezien anders dan "men is er toch niet in geinteresseerd". Of ik kijk niet op de juiste plekken, dan mag je me die topics graag aanwijzen.



Botervlieg

Citaat van: jvogels op oktober 01, 2011, 13:13:30 PM
wederom: laat het dan eens zien. Ik zie Bart (duidelijk iemand die enthousiast is over reclame) concreet aan de slag gaan, Herman ook (met voorstellen voor een andere site lay out), maar van jou heb ik nog geen bijdrage gezien anders dan "men is er toch niet in geinteresseerd". Of ik kijk niet op de juiste plekken, dan mag je me die topics graag aanwijzen.

Citaat van: jvogels op oktober 01, 2011, 13:13:30 PM
maar van jou heb ik nog geen bijdrage gezien anders dan "men is er toch niet in geinteresseerd".

Citaat van: jvogels op oktober 01, 2011, 13:13:30 PM
Of ik kijk niet op de juiste plekken, dan mag je me die topics graag aanwijzen.

Inderdaad, volgens mij geef ik bijna al mijn berichten (bijna, dus niet in allemaal) ideeën op...
Maar als jij er niet één hebt gelezen... Ligt het dan aan mijn schrijven of aan jou lezen?

Groetjes, Marleen

hiskodevries

En ik zit tijdens een congres nog wat getallen te regelen.
Was getekend Hisko de Vries.

Wil je een fotovraag stellen op het forum lees dan dit eerst https://forum.waarneming.nl/smf/index.php?topic=452369.0

Botervlieg


Botervlieg

#35
19 suggesties voor donateurs / fondsen werving verwijderd.

hdijk

Ik denk dat de je de kosten van administratie van leden/vaste donateurs niet moet onderschatten. Grote fondsen zitten op 15% aan kosten, bij kleine aantallen zal dat vermoedelijk veel hoger uitpakken (bron: http://www.cbf.nl/Nieuws/3959/Bestedingen-voor-goede-doelen-met-ruim--3-miljard-in-2009-het-hoogst-ooit)

Dat er nog nooit een mail is rondgestuurd, verbaasd met wel. Je zou ook bv de alleen de waarnemers met > 100 waarnemingen kunnen benaderen, want buiten de 'harde kern' heeft het weinig zin denk ik.

Met alle respect voor de puntenlijst van hierboven: ik denk dat je het met vele kleine beetje niet gaat redden. Een of enkele grote sponsoren en/of suikerooms zullen het verschil gaan maken.
Hendrik Jan van Dijk

Botervlieg

#37
Citaat van: hdijk op oktober 02, 2011, 20:56:47 PM
Ik denk dat de je de kosten van administratie van leden/vaste donateurs niet moet onderschatten. Grote fondsen zitten op 15% aan kosten, bij kleine aantallen zal dat vermoedelijk veel hoger uitpakken (bron: http://www.cbf.nl/Nieuws/3959/Bestedingen-voor-goede-doelen-met-ruim--3-miljard-in-2009-het-hoogst-ooit)
Ik geloof best dat dat geld kost en dat is het probleem ook niet. Maar ik vind het jammer als er totaal niet wordt gereageerd als mensen geld doneren, dat lijkt mij net zo goed onderdeel van je taken. Want je leest hier ook op het forum meerdere malen dat mensen om die reden niet of niet meer doneren. Zonde als je daar dan niets mee doet, toch?

Citaat van: hdijk op oktober 02, 2011, 20:56:47 PMMet alle respect voor de puntenlijst van hierboven: ik denk dat je het met vele kleine beetje niet gaat redden. Een of enkele grote sponsoren en/of suikerooms zullen het verschil gaan maken.
Zoals je ziet is dat ook een punt uit het lijstje. Bovendien weet je nog helemaal niet wat de rest opbrengt...

Ik heb even een poll gemaakt voor het overzicht van de meningen:
http://forum.waarneming.nl/smf/index.php?topic=165441.0

Groetjes, Marleen

Botervlieg

Citaat van: M. Baltus op oktober 03, 2011, 07:19:27 AM
Ik heb even een poll gemaakt voor het overzicht van de meningen:
http://forum.waarneming.nl/smf/index.php?topic=165441.0

De poll is (nav een bug?) door Hisko verwijderd.

Reden: Hisko vind dat geld ophalen veel geld kost dus dat gaat kennelijk sowieso niet gebeuren. Bovendien zullen volgens hem hooguit 100 mensen van de 105.000 maandelijkse waarneming bezoekers stemmen.

Conclusie: Hele gesprek over reclame/donaties heeft geen nut, keuze is kennelijk al gemaakt want donaties/fondsen gaat het niet worden. Blijft er nog maar 1 optie over: reclame.

Wie zei ook al weer in het begin van het topic dat Hisko en Dylan toch niet geïnteresseerd waren in hulp en tips?

jvogels

Citaat van: M. Baltus op oktober 02, 2011, 07:42:03 AM
19 suggesties voor donateurs / fondsen werving verwijderd.

Waarom haal je dit nu weer weg? Ik begrijp er werkelijk niets van.

Folkert Jan

Citaat van: jvogels op oktober 03, 2011, 14:39:27 PM
Citaat van: M. Baltus op oktober 02, 2011, 07:42:03 AM
19 suggesties voor donateurs / fondsen werving verwijderd.

Waarom haal je dit nu weer weg? Ik begrijp er werkelijk niets van.

Lijkt me logisch toch? Iemand doet zen best en vervolgens worden gewoon poll's verwijderd, niks met de suggesties gedaan behalve gelijk afgeschreven...geen bedankje, niks.

Ik wil niet zeggen dat ik het super oplossingen vind, maar dit lijkt me niet echt de manier van doen.
"Birding is something we do for enjoyment; so if you enjoy it, you're a good birder. If you enjoy it a lot, you're a great birder." Kenn Kaufman

gr, Folkert Jan Hoogstra

Landelijke Big Day 2016 (Record - 201 soorten)
TOH big day 2014
TOH big day 2013

hiskodevries

folkert jan de poll werd op verzoek verwijderd hoor !
Was getekend Hisko de Vries.

Wil je een fotovraag stellen op het forum lees dan dit eerst https://forum.waarneming.nl/smf/index.php?topic=452369.0

Botervlieg

Citaat van: hiskodevries op oktober 03, 2011, 15:14:01 PM
folkert jan de poll werd op verzoek verwijderd hoor !

Dat is niet waar ik vroeg om aanpassing!!

Botervlieg

Citaat van: rnbflavour op oktober 03, 2011, 15:11:09 PM
Citaat van: jvogels op oktober 03, 2011, 14:39:27 PM
Citaat van: M. Baltus op oktober 02, 2011, 07:42:03 AM
19 suggesties voor donateurs / fondsen werving verwijderd.

Waarom haal je dit nu weer weg? Ik begrijp er werkelijk niets van.

Lijkt me logisch toch? Iemand doet zen best en vervolgens worden gewoon poll's verwijderd, niks met de suggesties gedaan behalve gelijk afgeschreven...geen bedankje, niks.

Ik wil niet zeggen dat ik het super oplossingen vind, maar dit lijkt me niet echt de manier van doen.

Thnx  :duim: Super-oplossingen waren het niet, dat klopt, maar wel suggesties waar eventueel iets op uitgebouwd kon worden of ter inspiratie voor anderen.

hiskodevries

aan de andere kant marleen, als ik 2 suggesties oppak hoor ik niets meer via email.
Was getekend Hisko de Vries.

Wil je een fotovraag stellen op het forum lees dan dit eerst https://forum.waarneming.nl/smf/index.php?topic=452369.0

hiskodevries

en zoals je hier boven ziet reageerd maar 1 persoon inhoudelijk op een idee.
Was getekend Hisko de Vries.

Wil je een fotovraag stellen op het forum lees dan dit eerst https://forum.waarneming.nl/smf/index.php?topic=452369.0

Bart van Hoogstraten

#46
Citaat van: M. Baltus op oktober 03, 2011, 18:50:30 PM
Thnx  :duim: Super-oplossingen waren het niet, dat klopt, maar wel suggesties waar eventueel iets op uitgebouwd kon worden of ter inspiratie voor anderen.

Zuinigheid met vlijt bouwt huizen als kastelen. Met alleen suggesties en eventuele inspiratie krijg je nog geen huurwoning van de grond... Laat staan eentje van € 225.000,- per jaar! Kom eens met een constructief initiatief zou ik zeggen, een beetje wilde dingen roepen vanaf de zijlijn kan iedereen  ;) (Hisko en Dylan besteden al hun vrije tijd al aan het onderhoud en de probleemoplossingen van de site zelf [wat een kluif!!!], hebben geen tijd voor allerlei optioneel gedoe in de marge)...  :rolleyes:
Vriendelijke groet! Bart van Hoogstraten

De toekomst van Waarneming is onzeker. Draag bij aan het voortbestaan en betaal gewoon jaarlijks € 25,- abonnementskosten!
https://waarneming.nl/donate/

Botervlieg

Citaat van: hiskodevries op oktober 03, 2011, 19:14:28 PM
aan de andere kant marleen, als ik 2 suggesties oppak hoor ik niets meer via email.

Niet dat ik je verantwoording verschuldigd ben, maar vooruit.... Ik was werken Hisko, tot 17:15 en ik was pas om 18:45 thuis heb net mijn erwtensoep opgewarmd en wil graag eerst eten want ik heb sinds 10:30 niets meer gegeten, maar als je even geduld hebt, dan beantwoord ik je mail vanavond.

Bovendien... Niets is niet helemaal waar he. Op je eerste mail heb ik wel geantwoord alleen je tweede mail niet.

Botervlieg

Citaat van: Bart van Hoogstraten op oktober 03, 2011, 19:16:36 PM
Citaat van: M. Baltus op oktober 03, 2011, 18:50:30 PM
Thnx  :duim: Super-oplossingen waren het niet, dat klopt, maar wel suggesties waar eventueel iets op uitgebouwd kon worden of ter inspiratie voor anderen.

Zuinigheid met vlijt bouwt huizen als kastelen. Met alleen suggesties en eventuele inspiratie krijg je nog geen huurwoning van de grond... Laat staan eentje van € 225.000,- per jaar! Kom eens met een constructief initiatief zou ik zeggen, een beetje wilde dingen roepen vanaf de zijlijn kan iedereen  ;) (Hisko en Dylan besteden al hun vrije tijd al aan het onderhoud en de probleemoplossingen van de site zelf [wat een kluif!!!], hebben geen tijd voor allerlei optioneel gedoe)...  :rolleyes:

:huh:

Praat lekker verder Bart.  :rolleyes:

19 ideeën zijn altijd nog meer dan 1 titel bovenaan in rood zetten.  :-X

Bart van Hoogstraten

#49
Citaat van: M. Baltus op oktober 03, 2011, 19:21:37 PM
:huh:

Praat lekker verder Bart.  :rolleyes:

19 ideeën zijn altijd nog meer dan 1 titel bovenaan in rood zetten.  :-X

Na also also also! Nou, dan weet ik het goed gemaakt -> Hisko vraagt hierboven om realisatie van 2 beursbanners (om zelf mee de boer op te kunnen gaan voor promotie [lees = netwerken om geld binnen te krijgen]). Dat moet even georganiseerd worden -> beeld- tekstredactie, communicatieplan, ontwerp en professionele werktekening, de productie van de doeken en... de bekostiging ervan. Vanuit bedrijfsleven gezien een budget van om en nabij € 3000,- a € 5000,- (koopje). Een schijntje tov het budget wat nodig is om Waarneming in de ether te houden. Bewijs jezelf! (een werktekenaar heb je al bij deze  ;) ).
Vriendelijke groet! Bart van Hoogstraten

De toekomst van Waarneming is onzeker. Draag bij aan het voortbestaan en betaal gewoon jaarlijks € 25,- abonnementskosten!
https://waarneming.nl/donate/

Botervlieg

Citaat van: Bart van Hoogstraten op oktober 03, 2011, 19:34:36 PM
Citaat van: M. Baltus op oktober 03, 2011, 19:21:37 PM
:huh:

Praat lekker verder Bart.  :rolleyes:

19 ideeën zijn altijd nog meer dan 1 titel bovenaan in rood zetten.  :-X

Na also also also! Nou, dan weet ik het goed gemaakt -> Hisko vraagt hierboven om realisatie van 2 beursbanners. Dat moet even georganiseerd worden -> beeld- tekstredactie, communicatieplan, ontwerp en professionele werktekening, de productie van de doeken en... de bekostiging ervan. Vanuit bedrijfsleven gezien een budget van om en nabij € 3000,- a € 5000,- (koopje). Een schijntje tov het budget wat nodig is om Waarneming in de ether te houden. Bewijs jezelf!

Waar slaat dit op? Ik heb nooit gezegd dat ik alles in mijn eentje kan doen, ik adviseerde een groepje te maken, maar opeens worden er 3 opdrachten in mijn maag gesplitst.

Nee, ik ga dat niet allemaal doen.

Ik aso? Omdat ik niet zeg wat jij wil horen? En jou reactie is niet aso dat ik "langs de zijlijn loop te roepen" terwijl ik talloze ideeën aandraag en een poll maak die er gewoon af wordt geflikkerd?!

Succes allemaal, veel plezier met de reclame ik stop definitief met helpen.  :duim:

Bart van Hoogstraten

#51
Citaat van: M. Baltus op oktober 03, 2011, 19:39:39 PM
Waar slaat dit op? Ik heb nooit gezegd dat ik alles in mijn eentje kan doen, ik adviseerde een groepje te maken, maar opeens worden er 3 opdrachten in mijn maag gesplitst.

Nee, ik ga dat niet allemaal doen.

Ik aso? Omdat ik niet zeg wat jij wil horen? En jou reactie is niet aso dat ik "langs de zijlijn loop te roepen" terwijl ik talloze ideeën aandraag en een poll maak die er gewoon af wordt geflikkerd?!

Succes allemaal, veel plezier met de reclame ik stop definitief met helpen.  :duim:

Nou even rustig Marleen -> adviseren kan iedereen. Je adviseert een groepje te maken... (dat kan iedereen roepen). MAAK DAN OOK EEN GROEPJE!!! Hisko en Dylan hebben daar geen tijd voor, die hebben andere problemen. Helpen is meer dan ideeën aandragen.
Ik wacht op jouw input voor realisatie van 2 beursdoekjes. Na de erwtensoep graag je reactie...

(waar staat trouwens aso?, kan ik even niet vinden. Als het al ergens staat was dat een tikfoutje, op voorhand sorry).
Vriendelijke groet! Bart van Hoogstraten

De toekomst van Waarneming is onzeker. Draag bij aan het voortbestaan en betaal gewoon jaarlijks € 25,- abonnementskosten!
https://waarneming.nl/donate/

Botervlieg

#52
Citaat van: Bart van Hoogstraten op oktober 03, 2011, 19:44:53 PM
Citaat van: M. Baltus op oktober 03, 2011, 19:39:39 PM
Waar slaat dit op? Ik heb nooit gezegd dat ik alles in mijn eentje kan doen, ik adviseerde een groepje te maken, maar opeens worden er 3 opdrachten in mijn maag gesplitst.

Nee, ik ga dat niet allemaal doen.

Ik aso? Omdat ik niet zeg wat jij wil horen? En jou reactie is niet aso dat ik "langs de zijlijn loop te roepen" terwijl ik talloze ideeën aandraag en een poll maak die er gewoon af wordt geflikkerd?!

Succes allemaal, veel plezier met de reclame ik stop definitief met helpen.  :duim:

Nou even rustig Marleen -> adviseren kan iedereen. Je adviseert een groepje te maken... (dat kan iedereen roepen). MAAK DAN OOK EEN GROEPJE!!! Hisko en Dylan hebben daar geen tijd voor, die hebben andere problemen.
Ik wacht op jouw input voor realisatie van 2 beursdoekjes. Na de erwtensoep graag je reactie...

O wacht even. Dus eerst wordt ik genegeerd, wordt er tegen/over mij op het forum gelogen en krijg ik vanalles over me heen en nou moet ik opeens alles doen omdat "iedereen kan adviseren"? Maar niemand deed het, en waarom? Niet zo vreemd met zulke reacties als hier komen.

Nee, zoals ik al zei: Zoek het nou zelf maar uit.

Citaat van: Bart van Hoogstraten op oktober 03, 2011, 19:34:36 PM
Citaat van: M. Baltus op oktober 03, 2011, 19:21:37 PM
:huh:

Praat lekker verder Bart.  :rolleyes:

19 ideeën zijn altijd nog meer dan 1 titel bovenaan in rood zetten.  :-X

Na also also also! Nou, dan weet ik het goed gemaakt -> Hisko vraagt hierboven om realisatie van 2 beursbanners (om zelf mee de boer op te kunnen gaan voor promotie [lees = netwerken om geld binnen te krijgen]). Dat moet even georganiseerd worden -> beeld- tekstredactie, communicatieplan, ontwerp en professionele werktekening, de productie van de doeken en... de bekostiging ervan. Vanuit bedrijfsleven gezien een budget van om en nabij € 3000,- a € 5000,- (koopje). Een schijntje tov het budget wat nodig is om Waarneming in de ether te houden. Bewijs jezelf! (een werktekenaar heb je al bij deze  ;) ).

En Bart, Ik hoef me tegenover niemand te bewijzen.

Bart van Hoogstraten

Citaat van: M. Baltus op oktober 03, 2011, 19:52:35 PM
En Bart, Ik hoef me tegenover niemand te bewijzen.

Neem een wijze les aan van deze oude (zelfstandige) man -> onder alle omstandigheden jezelf bewijzen aan jezelf en ge zult spinazie eten!

(toch staat er trouwens nergens dat ik jou aso genoemd heb, zoiets zou ook echt nooit in me opkomen...).
Vriendelijke groet! Bart van Hoogstraten

De toekomst van Waarneming is onzeker. Draag bij aan het voortbestaan en betaal gewoon jaarlijks € 25,- abonnementskosten!
https://waarneming.nl/donate/

Botervlieg

Citaat van: Bart van Hoogstraten op oktober 03, 2011, 19:58:26 PM
Citaat van: M. Baltus op oktober 03, 2011, 19:52:35 PM
En Bart, Ik hoef me tegenover niemand te bewijzen.

Neem een wijze les aan van deze oude (zelfstandige) man -> onder alle omstandigheden jezelf bewijzen aan jezelf en ge zult spinazie eten!

(toch staat er trouwens nergens dat ik jou aso genoemd heb, zoiets zou ook echt nooit in me opkomen...).

Je hebt gelijk, sorry, ik las niet goed, je hebt me niet uitgescholden voor aso. Ik heb het bericht aangepast.

Verandert niets aan mijn besluit: Zoek het met elkaar maar uit, ik stop ermee.

Bart van Hoogstraten

Citaat van: M. Baltus op oktober 03, 2011, 20:01:44 PM
Verandert niets aan mijn besluit: Zoek het met elkaar maar uit, ik stop ermee.

Nou even ophouden met stampvoeten Marleen. Je bent een zeer gewaardeerde Waarnemer. Stuur me een mailtje en dan kunnen we constructief samenwerken, hebben we in ieder geval een groepje van 2 om verder te geraken... Als jij de sponsoring en het communicatieplan doet voor Waarneming op de beurs, doe ik het artwork...
Vriendelijke groet! Bart van Hoogstraten

De toekomst van Waarneming is onzeker. Draag bij aan het voortbestaan en betaal gewoon jaarlijks € 25,- abonnementskosten!
https://waarneming.nl/donate/

Botervlieg

Citaat van: Bart van Hoogstraten op oktober 03, 2011, 20:07:15 PM
Citaat van: M. Baltus op oktober 03, 2011, 20:01:44 PM
Verandert niets aan mijn besluit: Zoek het met elkaar maar uit, ik stop ermee.

Nou even ophouden met stampvoeten Marleen. Je bent een zeer gewaardeerde Waarnemer.
Als je nou die eerste zin had weggelaten was ik er misschien nog ingetrapt.

Citaat van: Bart van Hoogstraten op oktober 03, 2011, 20:07:15 PMStuur me een mailtje en dan kunnen we constructief samenwerken, hebben we in ieder geval een groepje van 2 om verder te geraken... Als jij de sponsoring en het communicatieplan doet voor Waarneming op de beurs, doe ik het artwork...

Waarom nu opeens wel? Je wilde toch alleen maar reclame, alles was zo zinloos? En nou ik heb gezegd dat ik stop wil je me opeens wel. En als ik nu weiger heb ik het zeker gedaan?!

Bart van Hoogstraten

Citaat van: M. Baltus op oktober 03, 2011, 20:16:58 PM
Waarom nu opeens wel? Je wilde toch alleen maar reclame, alles was zo zinloos? En nou ik heb gezegd dat ik stop wil je me opeens wel. En als ik nu weiger heb ik het zeker gedaan?!

Omdat er simpelweg nog geen reclame-inkomsten zijn en de kosten maar doorgaan, Marleen. Hisko en Dylan willen graag de boer op met een representatieve stand op beurzen en meetings op zoek naar een oplossing. Het water staat aan hun (onze) lippen en ze hebben geen tijd voor oeverloze discussies en marginaal gedoe. Terwijl jij staat te stampvoeten omdat jouw "oplossing" niet werkt heb ik inmiddels alweer een sponsor gevonden die wil bijdragen aan de kosten voor de productie van de stand. Jouw eventuele taak is dus inmiddels behoorlijk lichter nu. Nog zin om bij te dragen? (communicatieplan en meerdere sponsors...).
Vriendelijke groet! Bart van Hoogstraten

De toekomst van Waarneming is onzeker. Draag bij aan het voortbestaan en betaal gewoon jaarlijks € 25,- abonnementskosten!
https://waarneming.nl/donate/

Botervlieg

Citaat van: Bart van Hoogstraten op oktober 03, 2011, 20:30:24 PM
Citaat van: M. Baltus op oktober 03, 2011, 20:16:58 PM
Waarom nu opeens wel? Je wilde toch alleen maar reclame, alles was zo zinloos? En nou ik heb gezegd dat ik stop wil je me opeens wel. En als ik nu weiger heb ik het zeker gedaan?!

Omdat er simpelweg nog geen reclame-inkomsten zijn en de kosten maar doorgaan, Marleen. Hisko en Dylan willen graag de boer op met een representatieve stand op beurzen en meetings op zoek naar een oplossing. Het water staat aan hun (onze) lippen en ze hebben geen tijd voor oeverloze discussies en marginaal gedoe. Terwijl jij staat te stampvoeten omdat jouw "oplossing" niet werkt heb ik inmiddels alweer een sponsor gevonden die wil bijdragen aan de kosten voor de productie van de stand. Jouw eventuele taak is dus inmiddels behoorlijk lichter nu. Nog zin om bij te dragen? (communicatieplan en meerdere sponsors...).

Nee hoor Bart, ik ben toch alleen maar aan het stampoeten en vanaf de zijlijn aan het schreeuwen. Veel succes ermee. En zo te zien weet/kan je het toch allemaal beter dan ik.

Bart van Hoogstraten

Citaat van: M. Baltus op oktober 03, 2011, 20:33:00 PM
Nee hoor Bart, ik ben toch alleen maar aan het stampoeten en vanaf de zijlijn aan het schreeuwen. Veel succes ermee. En zo te zien weet/kan je het toch allemaal beter dan ik.

Morgen verder (nadat de erwtensoep uitgewerkt is?  ;) )? Samen kunnen we het Marleen! -> gewoon even de schouders eronder en hoppakee let op!, bij de Sovondag staat daar opeens een Waarneming-stand! Beetje flauw om af te haken nu...

Oproep -> zijn er mensen die willen meewerken bij het zoeken van sponsors om de beurs-stand van de grond te krijgen? Zolang er geen reclame-inkomsten zijn zal dat vanuit sponsorbijdrage moeten!
Vriendelijke groet! Bart van Hoogstraten

De toekomst van Waarneming is onzeker. Draag bij aan het voortbestaan en betaal gewoon jaarlijks € 25,- abonnementskosten!
https://waarneming.nl/donate/