welke meeuwen zijn dit?

Gestart door milvusmilvus, september 16, 2011, 22:37:57 PM

Vorige topic - Volgende topic

milvusmilvus

ik denk kokmeeuwen. Klopt dit?
Groet, Edzard

Guus Peterse

Guus Peterse

Nieuw op mijn weblog: Kaapverdië juli - augustus 2015

Albert de Jong

#2
Een erg enge vogel bovenin je onderste foto. Zie ook het topic 'Zeldzaamheden in Nederland'. Heb je het origineel? Misschien zit ik er helemaal naast op basis van alleen deze pixels.....
Enne, waar en wanneer zijn de foto's genomen?
Openlijk liefhebber van meeuwen en ganzen.
Werkt bij Sovon als communicatiemedewerker.

garryb

#3
Albert, je kijkt tegen de onderkant van de linkervleugel aan van een gewone Kievit. Het uitsteeksel onder de keel is de punt van de rechtervleugel, waar je deels de bovenkant van ziet. Vergroot 'm maar eens, dan zie je ook duidelijk de zwarte borstband die daar net onderdoor te zien is. Daarom loos alarm wat mij betreft.

Albert de Jong

Citaat van: garryb op september 17, 2011, 02:05:38 AM
Albert, je kijkt tegen de onderkant van de linkervleugel aan van een gewone Kievit. Het uitsteeksel onder de keel is de punt van de rechtervleugel, waar je deels de bovenkant van ziet. Vergroot 'm maar eens, dan zie je ook duidelijk de zwarte borstband die daar net onderdoor te zien is. Daarom loos alarm wat mij betreft.

Bedankt, Garry. Ik dacht de rechterbovenvleugel te zien. Nu ik inzoom, zie ik ook wat jij beschrijft.
Openlijk liefhebber van meeuwen en ganzen.
Werkt bij Sovon als communicatiemedewerker.

gert95

groeten Gert,

milvusmilvus

Ben ook erg benieuwd welke vogel je hierin dacht te zien
Groet, Edzard

Klaas van Dijk

hoi Ed,

Waar & wanneer zijn al deze foto's genomen? Ik wil er best wel naar kijken, maar ik vind het altijd erg prettig om even te weten waar & wanneer ze zijn genomen.

Alvast bedankt hiervoor.

Groetjes, Klaas

milvusmilvus

Ze zijn vrijdagmiddag gemaakt bij Ezumakeeg-Zuid in het Lauwersmeergebied.
Groet, Edzard